naohýbání rámu Brno

prohledat
45 příspěvků (zobrazeno 1 až 45) od 31.05.2010 do 07.06.2010, založil/a George88
řadit dle data
15:25:11
07.06.2010
Čokin
havlik 04.06.10 14:28:38 napsal: předem řikam nic neměřim4Ti půjčím metr jestli nemáš3
17:33:31
06.06.2010
aceboss
-> George88: Strojírny Bohdalice.......když svedou naohýbat svody 4-1 tak rám by neměl být problém......,ale nevím jak to bude s cenou.4
20:29:33
04.06.2010
105
-> petr s: kujuu .. jinak jak sme se bavili o mojim mistrovi (P.Bisaha) tak ma taky mtx duralovej jenze neda neda 3 3 dekuju za rozmer trubek:)
19:25:37
04.06.2010
havlik
-> pistaa: k čemu tobě ? stavíš Mko4 ale tobě bych to aj i oměřil4
19:17:57
04.06.2010
pistaa
-> havlik: ani mne to nepomeras? :D
14:31:29
04.06.2010
havlik
-> petr s: ale tohle je ale myslel sem nějaký ty ohyby umístění co kam s kym a proč4
14:30:08
04.06.2010
petr s
-> havlik: Tam je duralová trubka 42x2,5
14:28:38
04.06.2010
havlik
předem řikam nic neměřim4
14:24:21
04.06.2010
petr s
-> 105: origo MTX jinak je u havlíka skoda-virt.cz/cz/.../8532 8-pro-havlika-1
14:11:20
04.06.2010
105
ted me asi zbijete :D bylo by foto nekoho kdo ma v aute (emko) treningac ram nebo jen predni klec? samo ze rozebiratelnej auto nebude pouzito na nejaky extremy spis na amatery



potom by me pomohla dokumentace kde udelat spoje , jaky trubky (vim ze bezesve ) a podobne ..dekuji :)
19:07:54
03.06.2010
George88
-> filcek: Buď ho udělej pořádně, tak jak má být - tzn příloha, jak psal vhml, nebo se na to vyser, nech tam koberce, odhlučnění, čalounění, dej tam třeba jen řidičovu sedačku sportovní, a lehce upravenej motor, protože dělat "ostrý auto" a nemít klec se hazard jak sviň. Když uděláš blbě rám(blbý trubky, blbý úhly, blbý uchycení) tak tě to může i zabít..
18:36:38
03.06.2010
filcek
-> petr s: a kde najdu fotky nebo plánky na ty co byly dříve? dík
18:34:53
03.06.2010
petr s
-> filcek: Tak at ho udělá jak se dělali dříve
18:32:27
03.06.2010
filcek
-> vhml: no zatím ne a ještě jsem to moc nečet akorát táta chce udělat jen tak aby tam byl nějakej a nemuže pochopit že ten rám musí něco vydržet - prej vzdiť s tim nechci nikde praštit, sem mu říkal že chtít nemusí.....
17:33:16
03.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> George88: Ten kraj tam moc neznám, ale rámy dělá i Němec (NC Power) ve Zlíně, tak zkus za kolik by to naohýbal.
17:31:48
03.06.2010
George88
-> Luky.: Neříkám že to nejde(i kyž to tak asi vyznělo, když to tak teď zpětně čtu) ale že je to jednodužší.



To ale neřeší otázku, pro kterou toto téma bylo vytvořené. takže zanechme debaty a nesmyslů okolo vařenýho/šroubovanýho(nár očnost je stejná,když mám vše připravený) a prosím poraďte KDE??
17:07:20
03.06.2010
George88
-> m8rinek:

no žádnej!! někdo ale může mít sedaček víc,volant na jednu matici,atd. Aťmi někdo netvrdí, že sundat všechny dveře a sedačku a rám je problém na hodinu..když sem to měl s otcem nacvyčený, bylo to venku za půl hodiny..pochopitelně teď sme to přes rok nevyndávali, takže by to byl zase ježek v kleci.. :-D
upraveno 1x, naposled 03.06.2010 17:11:51
16:59:08
03.06.2010
m8rinek
-> George88: a jakej je rozdíl oproti škodovce (v počtu šroubů?)
16:44:05
03.06.2010
George88
→ vhml: zrovna dveře tohohle auta (není to škoda) drží na 3 šroubech nahoře a 3dole. sedačka(jedna, závodní) na 4 a volant na 6.

→ filcek: není to rám do škodovky. zadek vypadá takto + plus příčka v místech krabice od monitoru.(je to položený vzhůru nohama) lepší foto po víkendu, včetně patek a spojů
zvětšit naohýbání rámu Brno - obrázek od George88 vložen 03.06.2010 16:44:05
16:32:26
03.06.2010
m8rinek
-> vhml: prosimtě, dyt to je jen lešení, bych vzal někde nějakou dětskou prolejzačku...
22:55:59
02.06.2010
vhml
-> filcek: počet spojů a všechnhy osatní náležisti jsou samozřejmě v kapitole 253 přílohy J. A ani nezkoušej říkat, že se pokoušíš dělat rám bez toho abys jí znal nazpaměť.
22:54:28
02.06.2010
vhml
-> George88: jestli umíš vyndat všechny dveře, sedačky a rám za pár minut, tak tě milerád zaměstnám za hodinovou sazbu
22:32:38
02.06.2010
filcek
-> George88: nemáš fotku celého rámu?
17:39:29
02.06.2010
George88
→ VŠICHNI : SEM BLB :-D místo "budu" tam mělo být "NEBUDU!!". OMLOUVÁM SE. Táta má taky šroubovanej ( za těch 5 let co auto má, jsme ho vyndávali tak 5 krát) a když je to nacvičený, tak je venku za pár minut. Jen se musí sundat všechny dveře, sedačka a volant..
zvětšit naohýbání rámu Brno - obrázek od George88 vložen 02.06.2010 17:39:29
upraveno 1x, naposled 02.06.2010 18:33:19
12:07:59
02.06.2010
Bery
předek rozebíratelnej,zadek vařenej,jaxem psal-2x jsem ho vyndaval as pak tam šel celovařenej.
zvětšit naohýbání rámu Brno - obrázek od Bery vložen 02.06.2010 12:07:59
11:41:30
02.06.2010
Zazaa
na urovni strechy muzou bejt max 4 spoje

musi bejt v jednom kuse hlavni oblouk a predni oblouk (pripadne hlavni a ty hokejky kolem dveri, ale tam uz to pujde tezko vymyslet rozebiratelne)

zbytek je asi libovolnej jde o to aby to slo dostat ven coz muze bejt dost vopruz



ono jinak kde ram ven u 4dveroveho sedanu a jinak u 2dverove targy kde vyndas stresni dil a cele oblouky proste vytahnes horem
10:54:20
02.06.2010
filcek
Ví někdo jak hodně složitý je rám vyndat z auta kolik muže mít šroubových spojů?
10:09:27
02.06.2010
Luky
Argument s lakováním neobstojí 1 Nalakuješ rám, zabalíš ho a pak lakuješ zbytek. Řekl bych že to se děá i když má rám stejnou barvu, aby nebyl poprášený venkovním lakem.

A proč budeš rám vynadavat tak často, když auto nebude na značkách? Přístup do interiéru je přes rám mizerný, to jo, ale vyndavat kvuli tomu rám, navíc tak často...
00:37:34
02.06.2010
Bery
-> George88: hlava mi to nebere,ale fandim ti.Určitě nás informuj,protože 2x měsíčně je moc,natož 2xtýdně:-)2xza rok bych to zkousnul i já,pak bych dal vařenej a poprdeli:-)viz osobní zkušenost... jak zde již bylo napsáno
22:17:08
01.06.2010
George88
-> Bedřich: Já ten rám ale NEBUDU vyndávat každej týden 2krát. nebo před každejma závodama. Ale ze skušeností vím, že jsou práce, kdy je lepší rám vyndat. Z toho důvodu chci šroubovanej.
upraveno 1x, naposled 02.06.2010 17:51:52
20:36:18
01.06.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> George88: U šroubovaného můžeš mít tuším pouze 4 šr. spoje pod střechou.A udělej to tak aby jsi v depu před závodem nemusel vysklívat přední okno.

Na lakování rámu je vymyšlená tzv.papírová páska a maskovací papír (nebo tomu říkej třeba igelit).Postup prací u lakování rámu Ti myslím dojde.
18:24:36
01.06.2010
George88
vařenej je asi lehčí, bezpečnější, zabere v autě míň místa.. :-D Co když se změněj pravidla, a rám bude muset vypadat jinak?(třeba doplňující příčka za sedadlem, která u veteránou dlouho být nesměla, aby se auto kroutilo, řidiči se bály a jezdily pomaleji) Kdybych měl vařenej rám, tak ho musím uříznout, navařit příčku a znovu navařit celej rám, protože tam na to nebylo místo. A co když chci třeba jinou barvu rámu než vnitřek auta? To nalakuju rám krom patek, pak ho navařim do auta a zbytek dotřu štětkou nebo co? Nebude to auto s SPZ tudíž odpadají kotroly na silnicích a STK. Napíše někdo rozumnej důvod, proč je vařanej lepší než šroubovanej?
14:48:31
01.06.2010
filcek
-> Luky.: když to tu slyším tak jo
14:45:50
01.06.2010
Luky
A šroubovanej rám je na houby?
14:42:41
01.06.2010
filcek
já nechci nic slyšet jen že na závody bez rámu to je o držku a když nemám podvál tak jak jinak než po ose
14:38:15
01.06.2010
m8rinek
-> filcek: řešení mezi neni, tak co chceš slyšet?



A mmch vymontovat šroubovanej rám kvuli každýmu převozu to by mě mohlo milovat :/ strašnej opruz...
14:20:02
01.06.2010
filcek
jenže závody bez rámu když to sliším šroubovanej nemá cenu a vařenej když není podvál a ani auto za kterym tahat je pruser
14:14:48
01.06.2010
Luky
-> filcek: Jenže pak tě můžou zastavit dvakrát za sebou i se všemi důsledky, a velmi rychle by ti mohly dojít body v kartě řidiče, techničáky a podobné drobnosti 1

Je to o štěstí a radši bych na něj moc nespoléhal...
14:06:44
01.06.2010
filcek
kluk co měl ticku tak v ni měl vařenej ,policajti ho stavěli kolikrát a problém nebyl přemýšlím o vařeném a prostě to zkusit
12:30:55
01.06.2010
filcek
zase je to tady když třeba člověk nemá podvál a auto za kterým by to tahat tak jak to udělat
12:27:21
01.06.2010
darklord
-> vhml: na technicku vyberes z auta rychlejsie ako vareny 3
11:49:10
01.06.2010
George88
a z jakýho důvodu je krokem z5? Vždyť je přece jedno jestli trubku přivařim na domeček v autě, nebo na ten domeček ještě přišroubuju mezikus a pak navařim trubku. Nebo ne?
upraveno 2x, naposled 01.06.2010 11:51:20
10:42:18
01.06.2010
deathcat
-> vhml: je, ale každý na to musí přijít sám 4
10:29:12
01.06.2010
vhml
není šroubovaný rám zbytečně krokem zpět?
22:45:22
31.05.2010
George88
Čau, nevíte prosím někdo z Vás, kde mi v okolí Brna, popř. Třebíče naohýbají rám? Dle přílohy "J". Trubky mám vlastní, kotvící patky navařený v autě, protikusy připravený (chci šroubovanej) Při nejhorším si to i svařim, ale s ohybáním si neporadím. Pajkrt v Železnym se netvářil moc nadšeně, když sem mu řekl co chci..A navíc hodil cenu kolem 10tis což se mi zdá trochu moc. Je to ouža na závody.

Dík
upraveno 1x, naposled 31.05.2010 22:47:24
Extreme Tyres