skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Superb
-> Jirik_Tuňák1983: jo no, ked ides 50km tak to asi stihas. Ale ked mas 600km streky pravidelne, tak pauza na wc je naozaj len na wc a potom pokracujes dalej aby si necestoval dva dni. A to ticho kym sa deti napchavaju, to je na nezaplatenie.
-> Milan 136: Jo, taky si občas říkám, že ideální rodinný vůz je taková 1203 nebo ARO - tam stačí vzít čas od času lopatu, smeták a hadici s tlakovou vodou...

-> Jirik_Tuňák1983 27.03.23 18:05:42: Souhlas.
Tady evidentně pauzy na wc neprobíhají ani u dětí, ani u dospělých a vše probíhá uvnitř
Tady evidentně pauzy na wc neprobíhají ani u dětí, ani u dospělých a vše probíhá uvnitř

-> Jirik_Tuňák1983: Asi tak...
-> darklord 27.03.23 16:20:22: V autě, kde máme dětské sedačky a které jezdí pravidelně, tak měním koberečky 2x ročně. Na léto textilní, na zimu gumové. To jsou jediné dva momenty v roce, kdy to auto vyluxuji.
Párkrát do roka se utře palubovka a okolí od prachu, hlavně v létě a kvůli dětem. Děti tam občas něco chroustají, ale za jízdy málokdy. Není to bezpečné, tomu dítěti může něco zaskočit při brzdění, leknutí, změně směru jízdy apod.
To auto není v podstatě potřeba čistit, protože se tam ten bordel v podstatě nevyskytuje. Ano, je tam třá našlapáno, sem tam nějaká šmouha od nastupování dole, ale jinak nic.
Nechat děti v autě žrát mekáče, aby se všude válely hranolky a sedačky byly nacucané lemonádou, to může jedině piča. Tu chvíli to děti vydržej a na jídlo, pití, svačinu a chcaní se může udělat pauza i na delších trasách. Ani nějak nevidím důvod, proč by měly děti, potažmo měli dospělí v autě něco žvejkat.
Párkrát do roka se utře palubovka a okolí od prachu, hlavně v létě a kvůli dětem. Děti tam občas něco chroustají, ale za jízdy málokdy. Není to bezpečné, tomu dítěti může něco zaskočit při brzdění, leknutí, změně směru jízdy apod.
To auto není v podstatě potřeba čistit, protože se tam ten bordel v podstatě nevyskytuje. Ano, je tam třá našlapáno, sem tam nějaká šmouha od nastupování dole, ale jinak nic.
Nechat děti v autě žrát mekáče, aby se všude válely hranolky a sedačky byly nacucané lemonádou, to může jedině piča. Tu chvíli to děti vydržej a na jídlo, pití, svačinu a chcaní se může udělat pauza i na delších trasách. Ani nějak nevidím důvod, proč by měly děti, potažmo měli dospělí v autě něco žvejkat.
-> Milan 136:
to snad není ani možný, to je popelnice..
Když vidím jak vypadá auto, tak jak to musí vypadat u nich doma...




Když vidím jak vypadá auto, tak jak to musí vypadat u nich doma...
-> vhml 27.03.23 16:19:20: Jo jo, v T4 jsem taky vždycky zametal a vytíral 
-> darklord 27.03.23 16:20:22: ... a ty nervy toho rodiče po takové cestě, ty žádná fotka nezachytí

-> darklord 27.03.23 16:20:22: ... a ty nervy toho rodiče po takové cestě, ty žádná fotka nezachytí

-> Syny: ono, rodicia s jednym dietatom nechapu vela veci
az s viacerymi prichadza uplne novy rozmer nepochopitelneho cirkusu. To auto je hnus, ale viem si celkom jednoducho predstavit ako dve deti behom jednej jazdy narobia taky megabordel co si v aute nikdy nemal.

Hele já zas o víkendu zjistil, ze jiny auto nez Sharana mit nemuzu. Bordel v kufru a pod sedackama po zime, vyhodis sedacky ven, vemes velkej rejzak a cely to vymetes, protoze to nema prahy ani hranu v kufru a pak tam načisto pustis robotickej vysavac
Za 3 minuty práce auto v lati


-> dragon_cb_cz: Tak já auto taky neluxuju a nepucuju co týden, dokonce ani co měsíc - spíš tak když ho přezouvam a to jen tak hala bala, ale oproti tomuhle mám auto jak právě koupený v salonu
Nechápu co ty lidi dělaj, sedačky po naší malej jsou skoro jak nový. Ty sedačky z tohohle auta bych se bál i vyndat, abych je jen donesl do nejbližšího kontejneru...

-> Syny 27.03.23 12:25:17: Kdybych měl náhodou slabou chvilku a zkusil s podobným autem přijet za svým servisákem (ne že by se moje auto někdy do podobného stavu dostalo), tak by se se mnou asi rozloučil velmi důrazně a napořád. Já v autě extrémní pořádek udržovat nestíhám, ale do tohodle bych nesedl...
-> jans: Asi tak. Ale toto je už "trochu" cez. Na grc.
Mamataxi edition 

Tak musím uznat že tohle je fakt humus 

-> Milan 136: Tak to si děláš prdel
Tvl to by mi hanba fackovala tohle přivézt někam do servisu
Je mi jasný, že vy asi nemůžete, ale dělat to soukromě jako třeba Saskyn, tak takovýhle auto pošlu zase pryč
Dávat děcko do takovýho bordelu, to musí bejt lahoda 





A manželka si dělá hlavu, že nestihla uklidit auto před servisem. Ale tohle je kentus

Prostě typický auto s kterým jezdí ženská 

-> palinator 28.02.23 07:52:28: Ta 110 a 140kW?
To je BOSCH.
Dnes O3 2019 1.6TDI DGT mrdka Delphi. Pak jsem s tím jel jezdit po výměně dávkovacího ventilu SCR. To je děs. Hlučnější než moje PD, při volné ustálené jízdě snad všechny poškubávají.
Nejlepší je, když na tom vyndáš a nandáš vstřiky. To jde pak na 3, mlátí v tom a nesrovná se to, dokud se to pořádně neprojede.
To je BOSCH.
Dnes O3 2019 1.6TDI DGT mrdka Delphi. Pak jsem s tím jel jezdit po výměně dávkovacího ventilu SCR. To je děs. Hlučnější než moje PD, při volné ustálené jízdě snad všechny poškubávají.
Nejlepší je, když na tom vyndáš a nandáš vstřiky. To jde pak na 3, mlátí v tom a nesrovná se to, dokud se to pořádně neprojede.
Co je na těch dvoulitrech vůbec za systém? Je to všechno Bosch nebo v některejch je taky Delphi?
-> saskyn2 28.02.23 00:10:22: Vždyť to říkám. 2020 ho musí mít.
-> Syny: moje sluzebni O3 v nove praci je 11/2018, 1,6ka a AdBlue ma...
-> Syny 27.02.23 23:26:15: Asi máš pravdu, schválně na to pak kouknu až přijede, je možný že jsem ten rok výroby spletl.
-> saskyn2 27.02.23 21:38:09: O3 má adBlue od 9/2018 každá. Nebo by to alespoň měly mít ty 110kW...
-> Milan 136: ne
-> saskyn2 27.02.23 22:48:42: Nemáš vin?
-> Milan 136 27.02.23 22:35:28: až zase přijede tak ti to vyfotim

-> saskyn2 27.02.23 22:09:41: Tomu moc nevěřím.
-> Milan 136: To bych se na to vysral... 100tis. je na 5 let tak na auto domů.
Mám 5let a 250tis. (v ceně) A nebejt covidu, tak mi to vyjde akorát. Takhle budu mít odhadem 210tis...První 2 roky mi to vycházelo fakt 50tis. za rok.
Mám 5let a 250tis. (v ceně) A nebejt covidu, tak mi to vyjde akorát. Takhle budu mít odhadem 210tis...První 2 roky mi to vycházelo fakt 50tis. za rok.
jo já zapomněl, Škodovka... Jsem nějak myslel, že už i k nim dorazil pětiletý standard. Ale stejně nechápu, že si tohle někdo nepřiplatí, vždyť to bejvalo pár korun.
-> StepaNoFUN 27.02.23 22:20:02: Všechny s dokoupenou 5let/100000km.
-> dragon_cb_cz: Kolik Škodovek mělo 5tiletou záruku? Možná to šlo doplatit.
-> dragon_cb_cz 27.02.23 22:14:43: To samozřejmě nemají všechna auta. Spousta má klasika dvouletou.
-> Milan 136 27.02.23 22:03:02: Počkej, od 2018 - to by tak odpovídal pětiletej záruce, že teď zrovna dobíhaj, ne?
-> saskyn2 27.02.23 22:02:05: Já už si o tom howno pamatuju. Jsou to už myslím 4letý auta co máme v práci. Ale braly se 2 Kodiaqy jeden silnější, a druhej slabší. Tenkrát Alenka nabízel upgrade SW. Že na tom silnějším je nějakej šílenej lag (myslím na plynu), kterej se u slabší verze zase tolik neprojevuje.
A mám za to, že snad dokonce to, co píšeš - že to je v základu pocitově srovnatelný uváděl.
Ale nemám založenej deníček, takže už si to nepamatuju přesně. :-D
A mám za to, že snad dokonce to, co píšeš - že to je v základu pocitově srovnatelný uváděl.
Ale nemám založenej deníček, takže už si to nepamatuju přesně. :-D
-> Milan 136: tak já tu měl ted 2020 a močovinu neměla. Nebo nevím jestli na to mám štěstí ale O3 to mají rozhodně mín jak SIII.
-> saskyn2 27.02.23 21:48:42: To jsou auta dávno po záruce. Mají to cca od 2018.
-> saskyn2 27.02.23 21:51:17: To bych neřekl. 110kW mi přijde v tom Superbu dost líná.
Nějaký problémy s tím také jsou. Jako bezproblémové bych to úplně neoznačil. Občas kuna sežere dávkovací ventil. Ale to samozřejmě není problém SCR.
Sem tam nějaký zapadlý pin na vyhřívání vedení. Pak úniky ve spojkách. To je specialita Superbů. Pak to pěkně udělá hroudu u toho ventilu a teče to i do rozvodů. Už jsme kvůli tomu měli i skočený rozvod.
Pak sem tam nox senzor.
-> saskyn2 27.02.23 21:51:17: To bych neřekl. 110kW mi přijde v tom Superbu dost líná.
Nějaký problémy s tím také jsou. Jako bezproblémové bych to úplně neoznačil. Občas kuna sežere dávkovací ventil. Ale to samozřejmě není problém SCR.
Sem tam nějaký zapadlý pin na vyhřívání vedení. Pak úniky ve spojkách. To je specialita Superbů. Pak to pěkně udělá hroudu u toho ventilu a teče to i do rozvodů. Už jsme kvůli tomu měli i skočený rozvod.
Pak sem tam nox senzor.
-> StepaNoFUN 27.02.23 21:57:17: v podstatě jo, akorát kodiaq jak je velkej tak má močovinu myslím všude, nebo alespon já jsem tu 110kw bez neměl. Ono co se týče toho výkonu tak je to asi i tím že 110 jsou vesměs holoty, zatím co 140 bývají v DSG 4x4 a to taky něco z výkonu sežere. Třeba manuál v 140kw B8 jsem řešil spojku a normálně se nedělá v druhošce protože těch aut je jak šafránu a spojka v originále na to vyšla skoro 40 a teda to auto letělo jak střelený, borec teda tvrdil že to není čiplý, ale spíš to tak koupil, protože to jelo snad líp jak biturbo.
-> saskyn2: To jsou ty stejný motory jako v Kodiaqu? O tom tu kdysi psal Alenka. Že ta slabší verze je možná větší výhra, pokud neproběhne upgrade SW...
Ale není proč to řešit, je to spolehlivý systém. Na druhou stranu co tam není nemůže se posrat. A navíc teda ta 140kw pocitově nejede zas tak o moc líp jak 110kw. Nevím proč ale je to tak.