-> Syny 18.07.21 21:10:27: Tak to je aspon trosku lepsi pripad, nez u modrobily vrtule, kde soudruzi manazeri rozhodli, ze ryba, ktera si ten jejich zazrak koupi, nepotrehuje informace o teplote motoru ani o (ne)probihajicich regeneracich a proste jednoho dne clovek zjisti pri predjizdeni, ze se nekam vytratili konici a hledej smudlo! Je teda pravda, ze neni jednoduchy rozhodnout, jestli je vetsi kokotina nemit informaci o teplote motoru vubec nebo mit pseudoinformaci jako ve tvym pripade. Mne tenkrat napovedela jedna ficura bavoriho otackomeru, kdy otacky "cervenyho " se posouvaj podle stupne ohrati motoru a zaclo mi bejt divny, ze ani kdyz tomu dam coud na dalnici, tak se pasmo max. otacek neposune tam, kde bejvalo.
A nejzabavnejsi na tom pak je, ze kdyz je RJ spokojena s teplotama a dostane povel z diagnostiky "regeneruj! ", clovek jede doslova ekorallye, aby neprekrocil diferencni tlak, tak zacne regenerace, tlak samozrejme vyskoci, regenerace failne, ulozi se chyba ucpanym DPF a po pici. Jet po dalnici s notasem na kline a nekolik km vycitat a mazat chybu, dokud ta regenerace neprobehne uspesne je docela zazitek
