Griffin byla top výbava, takže to na poměry roku 2000 je to slušně vybavené (dvouzónová automatická klima, sesle v elektrice, vyhřívané i odvětrávané - to tenkrát měli jako úplně první automobilka), podvozek je dost komfortní a na běžné ježdění přitom dost jistý (Aero je třeba do Prahy už dost tvrdé). A ta V6 je proti čtyřválci krásně ležérní nebo jak to říct... prostě pohoda.A k té ceně... ono by čtyřválec v manuálu byl za podobné peníze. Ty auta už se do dnešní doby nějak nehodí, velký, těžký, užraný... Ta V6 k tomu přidává ještě některý relativně drahý bonusy - jako třeba, že zapalovací kazeta není jedna ale dvě - a navíc stojí o trochu víc než na čtyřválec (něco přes 10t). Turbo je v kompletu výfukovým svodem a taky žádná láce, rozvody se musí dělat relativně často. A trochu trpí na těsnění pod hlavama (ale to se udělá jednou a je klid).
Jinak o konverzi na 5q automat vím, to určitě bylo. Ale jestli lze i na manuál, to netuším.













A krásně vynikne nadčasovost toho designu - vlastně na něm nebylo potřeba nic měnit.







To uz je konecna, jenom rezignovany premistovani se a cekani na smrt