
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...
-> dragon_cb_cz: To by mne ani tak nevadilo, max ten okyslej volant. Spíš ta nafta no...hodně cest máme do města, což jsou častý starty a vzdálenosti do 10km. 

-> Borderer 01.02.21 09:52:10: Trochu holátko, ale zase na tenhle model snesitelný nájezd. A ta D5 je skvělá motorizace.
-> Jirik_Tuňák1983: Ono to spadne. Já už začínám pokukovat po tomhle forum.volvoklub.cz/viewto
pic.php?f=7&t=... ...jestli spadne ještě o 5 - 10t dolů, odpustím mu, že je to nafta a začnu projevovat zájem... 

-> Jirik_Tuňák1983: A co z té výbavy nemohlo být? Kromě bufiku a automatu mám vlastně to samé.
-> Jarda/felda 29.01.21 23:07:57: Dost drahé na 20 let staré auto a ještě by si mohl inzerující odpustit některé ty nesmysly ohledně výbavy, které to auto nemá a nikdy mít nemohlo. Ale pokud je to udržované a servisované, jak píše, tak dejme tomu. Ale furt to bude 20 let stará herka. 

-> dragon_cb_cz:
Byla, je a do příchodu EV i navždy bude. Z čistě praktickýho hlediska nemá zadní náhon opodstatnění.
Byla, je a do příchodu EV i navždy bude. Z čistě praktickýho hlediska nemá zadní náhon opodstatnění.
-> 1560: Pekné
Kdyby to někdo chtěl, tak to dám do obálky a pošlu. Mně je to na nic, svazek klíčů je už dost velkej i bez toho 

-> Eidy: Souhlas. Matně tuším, že u Saabu naopak brali přední náhon jako důkaz své pokrokovosti - což svým způsobem asi byla pravda. Škoda, ta silueta k tomu úplně vybízí...
-> dragon_cb_cz: Nádhera. Být to zadohrab, je to ještě 2x hezčí.
No, každopádně mi to je jasný. Nicméně sem třetí potencionální kupec v pořadí, takže tam nejspíš ani nepojedu.
A do toho mne kamarád začal lámat do 120kW nafty....

-> dragon_cb_cz: Volvo prostě šlo toho času svojí cestou no.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 18.01.21 17:59:51: S ELM327 se toho dá udělat dost, když máš správný software. Vždyť to je jen převodníček mezi jedním rozhraním (WiFi, Bluetooth) a tím sériovým protokolem na OBD-2 portu. Třeba na Suzuki jsem se s tím v klidu mohl koukat na věci jako stavy solenoidů na automatu, tlak v systému klimy atd. Ale musel na to být soft přímo pro Suzuki.
Tovární diag je pochopitelně vždycky nejlepší, o tom žádná.
Tovární diag je pochopitelně vždycky nejlepší, o tom žádná.
-> dragon_cb_cz: Tak ELM327 je obecně slaboducha nouzovka... Ale tohle byl příklad, ani Delphi nebo Bosch diagnostiky u Volva nepomůžou...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To není chyba ELM327 ale software. Ne že by to -> Borderer: nějak pomohlo pochopitelně 

-> Borderer 18.01.21 11:50:09: Zapomeň, musí mit diagnostiku VIDA-DICE.
Univerzály ti vyčtou pár dat, ale úplně k hovnu. ELM327 ti říká, žemáš špatný zámek a VIDA ti řekne, že nejde palivový čerpadlo...
Univerzály ti vyčtou pár dat, ale úplně k hovnu. ELM327 ti říká, žemáš špatný zámek a VIDA ti řekne, že nejde palivový čerpadlo...
-> Tom Troll 15.01.21 18:37:45: Ach so, takže "for myself " :-)
-> Borderer: Čekal bych, že budeš potřebovat jiný software (kabel možná použitelný bude - ale záleží na tom software).
Zmůže něco člověk s obyčejným VAGem a KKL kabelem u Volva V70 druhý generace? Možná se pojedu konečně na jeden kus podívat, tak jestli má smysl s sebou brát Hlavně jestli to třeba umí načíst chyby z motoru (motor klasika B5244S 125kW ), nechci nic mazat atd a výbava je mi u řiti.
-> King: To momentálně nehrozí, ale člověk nikdy neví. 

-> Tom Troll 15.01.21 13:24:28: Myslis pro tuhle audio legendu
en.m.wikipedia.org/wiki/D ouglas_Self

en.m.wikipedia.org/wiki/D ouglas_Self
-> Tom Troll: Jo, to je přesně tohle auto, stálo 3 tisíce
Pak do toho teda postupně asi 20 padlo, ale z toho dvojka byl odtah a práce se dělaly v servisu - střední a koncovej díl výfuku (protože jsem při couvání koncovkou drbnul a v tom kritickým místě kdo to hnije nejvíc prasknul), zadní kotouče a desky, lanovod ručky, vodní pumpa a výměna oleje v motoru, automatu, nemrzky a brzdovky... Normálně bych se s tím tolik nesral, ale měli to od jara až do prosince půjčený kamarádi-neautaři jako spásu při koroně, tak nebyl prostor pro hrdinství
Jinak na "plnou palbu" u Saaba pozor, to vždycky někdo napíše do inzerátu a pak to ve fcb grupách schytá, co tomu všechno chybí do plný
Nafta se do 900NG nedávala, benzíny tam byly všeho všudy 4 - 2x dvoulitr atmosféra (s vyvažovákama a bez - ten jen z kraje výroby), 2.5V6 a jako top motor dvoulitr s turbem (ten mám v Aeru).
Jinak je to řekl bych vcelku jednoduchý a spolehlivý auto, žádný záludnosti (speciálně na atmosféře) a díly jsou docela levný. Jízdný vlastnosti na prd, ale docela pohodlný a kufr velkej.... za ty peníze. Většina jich ale zašla nebo brzo zajde na korozi (včetně tady toho mého kusu asi, protože vyvařovat uložení zadních tlumičů asi nedává smysl).


Jinak na "plnou palbu" u Saaba pozor, to vždycky někdo napíše do inzerátu a pak to ve fcb grupách schytá, co tomu všechno chybí do plný

Jinak je to řekl bych vcelku jednoduchý a spolehlivý auto, žádný záludnosti (speciálně na atmosféře) a díly jsou docela levný. Jízdný vlastnosti na prd, ale docela pohodlný a kufr velkej.... za ty peníze. Většina jich ale zašla nebo brzo zajde na korozi (včetně tady toho mého kusu asi, protože vyvařovat uložení zadních tlumičů asi nedává smysl).
-> dragon_cb_cz: Jeden známej si teđ koupil na pendl poslední 900 (predface 9-3) za pod10k, je to komplet v palbē a vstupní (vlastnoruční) servis docela levnej, tak jsem zvëdavej jak o tom poreferuje. Taky tmavē modrý (fialový?) a nëjakej stredne velikej benzin. 
E: Note to self, nepoužívat zobatý závorky

E: Note to self, nepoužívat zobatý závorky

A u vybraný řidiče by to mělo hlásit rovnou hned jak vyjedou.

Jsem to sem chtěl dopoledne dát, ale pak jsem si říkal, že to sem asi nepatří.
-> King: I kdyby to nemělo zachránit jedinýho člověka!
-> King:




-> Nwkt: Ja bych to zaved povinne i u ojetin - takhle to pak dopada!
Ukázková situace pro eCall
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Prý ho našli asi až po sedmi hodinách 

-> Jirik_Tuňák1983: To Volvo není vůbec špatné, ale ta Krona na Turbo-X, to je lahodnej zvuk teda! Jinak auto uvnitř vypadá skoro stejně jako to naše (vlastně skoro hůř), ale koníci jsou jinde no 

-> Jindas 23.12.20 22:30:46: Vidím. 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: :-(
-> Jirik_Tuňák1983: Bohužel to nejsou Eudory :-(
-> Jindas: Diky, mrknu jeste na par dilu, co to presne je... Skoda, ze tam nemas starter, ten mi asi dneska chcipnul :-D
-> Jindas 23.12.20 18:36:31: Myslím originál Volvo. 

-> Jirik_Tuňák1983: Právě proto potřebuji na dárky
Budeš se divit, ale jsou, řešil jsem to tenkrát na VK klubu a s BBS přímo a ty mě to i potvrdili(všude loga BBS, atesty apod.)
koupil jsem je před 5 lety a jediný co k nim nemůžu sehnat jsou originální krytky středů (jsou prakticky v tom rozměru nesehnatelný, koupil jsem je bez nich bohužel)
A nechci se chvástat, ale v ČR je jen jediná sada v 5x108 a 65,1 střed a tu mám já.

Budeš se divit, ale jsou, řešil jsem to tenkrát na VK klubu a s BBS přímo a ty mě to i potvrdili(všude loga BBS, atesty apod.)

A nechci se chvástat, ale v ČR je jen jediná sada v 5x108 a 65,1 střed a tu mám já.
-> Jirik_Tuňák1983: Pokud mě dáš 30, tak tu mám BBS CH R18 8,5j v 5x108
