Abych se pravdu přiznal, tak pořád váhám, jestli vyměnit a nebo dojezdit. Je mi to strašně líto dávat pryč, protože to nemá dnes už žádnou cenu a prostě mám to auto rád.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ktere Bmw se vam libi?
U mě je hlava až za předníma tlumičema a motor je taky skloněnen nazad. Nemysli si, ono udělá na vyvážení vozidla každej cm a každej úhel. Hlavně budu mít větší hmotnost i v zadní části, než je u tebe.
Další auto bych taky chtěl BMW a nebo C5. U mě se s tím dá v zimě jet parádně a řiditelně, můžu se bavit ale max. tím, že to někam pošlu a ono to tam jede, zábavy si ale moc neužiju, kvůli ruční brzdě na přední kola. To bych zabrzdil a jsem na stromě.
Další auto bych taky chtěl BMW a nebo C5. U mě se s tím dá v zimě jet parádně a řiditelně, můžu se bavit ale max. tím, že to někam pošlu a ono to tam jede, zábavy si ale moc neužiju, kvůli ruční brzdě na přední kola. To bych zabrzdil a jsem na stromě.

-> Syny: Ale stejně je prostě dost vpředu, kukaj.
-> Jirik_Tuňák 04.12.10 00:59:00: to je ještě hovno...já měním svíce na 5. a 6. válci od řidiče 

-> Syny: no neviem ci deutsch praca, beztak to tam montoval nejaky Sergio, Emilio, a medzi nimi Tin-O-Jan
Ale ak uz zadny nahon tak BMW jedine s 4x4 ;)

Ale ak uz zadny nahon tak BMW jedine s 4x4 ;)
-> Jirik_Tuňák: To ze se zadnim nahonem je proste vetsi prdel je fakt a je uplne jdno kde predohrab ma motor :) Sluzebak nevedu, to jepravda. Autum nejak kopr nedavam, ale proste zadohrab je zadohrab - proto chci dalsi auto BMW.
BTW: U Cordoby mam motor pred napravou a sklonenej dozadu (k oknu), takze ve vysledku teziste bude cca nekde par cm pred napravou... A ten motor zas tak tezkej nebude. Sice je to litina, ale i Filcka ma myslim vetsi hmotnost nez Cordoba. Navic ten motor neni ovesenej zadnejma kravinama, ma jen ciste potrebny veci
Tady mas podsitvou deutch praci 
BTW: U Cordoby mam motor pred napravou a sklonenej dozadu (k oknu), takze ve vysledku teziste bude cca nekde par cm pred napravou... A ten motor zas tak tezkej nebude. Sice je to litina, ale i Filcka ma myslim vetsi hmotnost nez Cordoba. Navic ten motor neni ovesenej zadnejma kravinama, ma jen ciste potrebny veci


-> Syny 04.12.10 00:50:50: Pak to bude o řidičských schopnostech a málo najetých km služebními vozy. 

-> Syny 04.12.10 00:43:50: Ale zatáčí a ještě se po lenknutí volantem a jeho puštění vrací do stopy. Akorát, že u sebe mám motor skoro v kabině a jak jsem ti říkal, ke kabině i skloněnej, takže tam je zcela jiné rozložení hmotnosti, než u koncernu, kde je všechno narvaný nesmyslně až vepředu. Fascinuje mě u VW, Audi, Š, že vidím při otevřenej kapotě čelní okno, domky tlumičů, nic a pak až je někde nacpanej vepředu motor. To se pak nemůžeš divit, že to nezatáčí, navíc zrovna s litinovou 1.8. A nemysli si, že se BMW nehrne ven při zatáčení bez korekce plynem.
-> Jirik_Tuňák: Tak z pedohrabu mam vyzkousenou OII, Fabii, Felicii, Facko, Cordobu, Megana, 306ku, 205ku, Escorta, Focuse a nevim co jeste a ani s jednim to nebyla takova prdel jako se Skodovkou nebo E30tkou :)
-> Tuner#2: Psal, ze to BMW je lehce hravejsi nez predohraby, tak jsem se pozastavil nad tim, ze predohraby moc hravy prave nejsou :)
-> Syny: Já to vidim, proto píšu jak kterej předohrab, já nemám problém a pobavím se s čímkoliv i předním náhonem, leč BMW je hravější. Nemůžeš zase takhle škatulkovat, to bys musel vyzkoušet šecky auta světa. Nesmíš zase dělat větný rozbory, kouskovat na slova a překrucovat souvislosti.
-> Syny 04.12.10 00:43:50: Ale Jiřík píše o BMW 525 kde zapojíš i své PC a to má pohon na zadek pokud mě paměť neklame 

-> Jirik_Tuňák: Tady nekdo neumi cist co? Pisu o aute s nahonem na příď jak zde padlo - tedy o predohrabu ;) S tim tahanim za ruce - zalezi taky na geometrii no - ja to mam vepredu do Acek a sbihavy, takze to cejtit je. A pri protoceni kol nezataci zadnej predohrab :) At je francouzkej, nemeckej nebo korejskej :)
-> Crestik 04.12.10 00:27:39: Zpochybňuješ snad Chucka Norise? Dej si majzla, ten čte všechny fóra na světě. Ale jak se říká na každém šprochu je pravdy trochu a vím jaký boj má soused s M5 když napadne víc sněhu 

Jirik_Tuňák 03.12.10 11:14:59 napsal:
→ Tuner#2: Měli tam nějakej sraz?
je třeba brát obojí s rezervou...i toho autora, co uvádí jednu e91
www.autohificlub.cz/forum /.../0
→ Tuner#2: Měli tam nějakej sraz?

je třeba brát obojí s rezervou...i toho autora, co uvádí jednu e91

www.autohificlub.cz/forum /.../0
-> Syny: Ty něco bumbáš?
BMW je hravější i při normální jízdě, vypni pohotovostní režim.
Jinak tahání za ruce, protáčí a nezatáčí, jak kterej předohrab.
Kde většina VW konfekce visí ještě spokojeně jedu.
I na ušmudlaném místě k zaparkování, kde udělali silničáři muldy se ostatní protáčí a nemohou vyjet nebo zaparkovat, já si ještě provokativně zastavím a na míň jak čtvrt plynu najedu a zaparkuju.


Jinak tahání za ruce, protáčí a nezatáčí, jak kterej předohrab.



-> Jirik_Tuňák: Auto s pohonem pride a hravejsi? :) Kola se hned protaci, taha to za volant, nezataci to...
-> Crestik: Souhlas, včera jsem jel s kolegou v 525d Combi a jede se s tím úplně normálně, naopak je to lehce hravější než většina běžných aut s pohonem přídě.
-> Tuner#2: věř tomu, že pytel netřeba. Rozhodně se mi s E46 líp všude dostává, než s o 400kg lehčí feldou. Dneska jsem vyjížděl na hlavní, co je do kopečka, namrzlá cesta posypaná sněhem, vypnul jsem ASC, nechal lehce hrabkat, dojela mě tuším OI a krutě blikal, ať zrychlím...mě to začlo zrychlovat a týpek zpomaloval, až se zastavil. Kdo nevěří, ať tam běží...co měl za pneu jsem fakt nezkoumal
-> Tuner#2: Měli tam nějakej sraz? 

Na autohifi píše jeden, že tolik stojících E90tek v Praze ještě neviděl, šlo o středu večer, kde třeba my s Grand Espace jsme neměli problém.
Asi to bude chtít pytele s pískem do kufru jako u Žigula
Asi to bude chtít pytele s pískem do kufru jako u Žigula

-> U-Geen: top je dražší jak šádes 

-> U-Geen: Myslim že ani na tohle nemá půlka virtu 

ja si jednou pořídím toto :) mam k tomu citovou vazbu... BMW 735i (1993)
-> šrek: -> Tomaso435: No hlavně je to bodykit z M3. Hezká práce, ale stejně s tim nízkym zadkem je to takový nijaký 

-> šrek: nevíš čí je? je to kupé a podle kol vypadá na bráchu mej spolužačky....
-> petr s: Holt pocitaj s tim, ze kdyz koupis jednoho, tak neodolas a koupis si dalsiho :)
-> James1991: Tak ještě koupit 3 bavoráky
-> James1991: identifikacia kluca ... keby si mal napr 3 rovnake kluce, az vies ktory je ku kt. autu ... takze vlastne to je uplne k nicomu :)
Lepší téma pro toto vhodné sem nenašel, ale hlavní že se to týká BMW:D Před chvílí přišel za mnou táta s tímto-viz.foto. Je to od BMW e39, jsou tam čtyřy páry samolepek s různými barvami, které se lepí zezadu na klíč.
Nevíte někdo k čemu to slouží?
Díky za odpovědi.
Nevíte někdo k čemu to slouží?
Díky za odpovědi.
-> Tuner#2: to mě vážně potěšilo



-> anubis 26.11.10 13:15:41: No vidíš, je to opický klam, ale potěším Tě Rapid bude přeci jenom o nějaký ten centimetr nižší protože jede 13" kola kdežto BMW v té době jelo 15" a navíc má rapid větší předpoklad snížení než E30.
-> anubis: No když si vezmu rozměr originálních pneu na Rapidu, nad kterýma je v přednim blatníku k lemu ještě 20 cm fuka, tak bych si tipnul že víc jde snížit Rapid 

tak prej nic... obě auta mají podle toho co jsem našel 1380mm sériovou výšku... otázka teda je který jde o víc snížit

dobře asi jsem se spletl
klame fotka... škoda že to není ve vyšším rozlišení a kvalitě... i když tříca vyšší než rapid asi bude přecijenom je to tudor a ne coupé vlastně... nevím zkusím najít údaje...


-> anubis 26.11.10 12:03:18: Nevím kde ten rozdíl výšky vidíš? 

vysoka asi ani nie, je dalej na fotke, a je to fotene trocha zvrchu ...
mě se líbí hrozně tahle fotka akorát nevím kam ji mám dát
jsem nevěděl že je e30 taková vysoká.........

-> MerHanz:
to je

-> MATTESS: Tak to už je zase jiná liga 

-> Jirik_Tuňák, Nwkt 06.11.10 19:58:41: co furt máte :-) .. Já bych si třeba nějakou pěknou e30 coupe klidně dopřál :-) ( a klidně jen 1,8i :-) )
Sou to pěkny auta :-)
Sou to pěkny auta :-)
-> MATTESS: Já budu mít bílá kola na modrém autě.
Ale zase bílé kapky beskydek (mini cooper), střechu mezi okapničkami a možná dodatečně podle toho jak to bude vypadat proužek na spodku dveří v bílé.

-> MerHanz: to měla kdejaká škodovka
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/019_033_004.jpg
To je asi jediný případ, kde bych snesl bílá kola - na bílém autě

img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/019_033_004.jpg
To je asi jediný případ, kde bych snesl bílá kola - na bílém autě
-> Jirik_Tuňák: vypadá to dost pěkně. čistě bílí kola na bílím autě se jen tak neviděj.
-> Nwkt: Je to zvláštní, máš recht. Ale na tej první fotce šikmo zepředu to vypadá hodně pěkně.
-> Nwkt: bílý auto je na hovno 

-> Jirik_Tuňák: Chtělo by to jinou barvu kol. Jinak bílý auto chválim 
