skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> Jirik_Tuňák: ja jel ve starym ceedovi 1,4 a za ty penize je to nejlepsi co se da koupit a ta 1,4 jela moc pekne. Nahodou jsi nejel v ty 80 kw a 66 kw verzi abys mohl porovnat?
-> Jaktak: Yo, zachovali krouťák, ale snížili z 80 na 66 kW kvůli trhům, kde jde platit PR dle výkonu. Moc se mi to líbilo. Podle mě měli pozink normálně. Novej má 2x zinek, proto taky zvedli záruku na prorezivění ze 6ti na 10 let.
-> Labros: Bez komentáře. Xsara Picasso je sice řehtačka, ale majitel učmouděného Krokuse by měl inteligentních komentářů zdržet taktéž, neb mele stejné kraviny jako pan vedoucí, kterej co věta, tak místo tečky používá slovo Seat.
-> Labros: Bez komentáře. Xsara Picasso je sice řehtačka, ale majitel učmouděného Krokuse by měl inteligentních komentářů zdržet taktéž, neb mele stejné kraviny jako pan vedoucí, kterej co věta, tak místo tečky používá slovo Seat.

-> Jirik_Tuňák: Novej ceed uz ma pozink? 1,4 ka benzin mela 80kw a ne 66 kw a interier tvorily mekceny plasty. Alespon takhle to bylo u staryho ceeda... Ze by ho az takhle zmenili?
Jéé, to mi něco říká
Kolega si už někdy před 10 lety koupil novou Xsaru a hned po koupi ji reklamoval, že mu na volnoběh hučí převodovka
ale z firmy jsem odešel a nedozvěděl se, jak to dopadlo. Takže nakonec mají ti týpci od Citroenu pravdu, že je to normální zvukový projev 



-> Bobesh: Dal jsem ti sem odkaz. C5 mě líbí. Ale pořád drahota. Trochu mi vadí, že dnešní auta se za tebe jdou i vykakat. Mě se líbí kupř. i nová Laguna, tam mi zase vadí ale tlačítko místo rukávu, což dělá i více automobilek. Byl jsem se podívat minulej tejden v pátek na novýho fuckliftovanýho Cee´da kombi.
Čoveče moc líbí. Všude blijou, jak to má tvrdý plasty, ale dobře zpracovaný. Já tam sednu a začnu píchat do palubovky a dveří a je to měkký. Zadní víceprvková náprava vypadá moc fajnově, zvuk zabouchávání dveří paráda, dvojitý těsnění na dveřích a rámu. Interier moc pěknej, prostor taky. Dělají teď aktuelně 1.4 66 kW, 1.6 93 kW, 2.0 tusím 103 kW, nafty jsem nestudoval. Záruky, 10 let kastle (2x zinkovaná, před a po sváření), 5 let lak nebo 150 000 km, 2 roky baterie, 2 roky spotřebiče na palubě, 7 let na auto. Než začne někdo brlbat, ať si do toho autosalonu nejdřív zajde, myslím, že bude překvapanej. Tady v Plzni jsem byl u Dajbycha (Toyota, Lexus, Kia). Příjemné vystupování, ochota a prostředí.
Čoveče moc líbí. Všude blijou, jak to má tvrdý plasty, ale dobře zpracovaný. Já tam sednu a začnu píchat do palubovky a dveří a je to měkký. Zadní víceprvková náprava vypadá moc fajnově, zvuk zabouchávání dveří paráda, dvojitý těsnění na dveřích a rámu. Interier moc pěknej, prostor taky. Dělají teď aktuelně 1.4 66 kW, 1.6 93 kW, 2.0 tusím 103 kW, nafty jsem nestudoval. Záruky, 10 let kastle (2x zinkovaná, před a po sváření), 5 let lak nebo 150 000 km, 2 roky baterie, 2 roky spotřebiče na palubě, 7 let na auto. Než začne někdo brlbat, ať si do toho autosalonu nejdřív zajde, myslím, že bude překvapanej. Tady v Plzni jsem byl u Dajbycha (Toyota, Lexus, Kia). Příjemné vystupování, ochota a prostředí.
-> Bobesh: Pěkně řečeno.
-> Jirik_Tuňák: Nekoukal,mrknu ale na mě už je i ta C5ka vzhledově moc moderní,těžko budu hledat jednou nástupce.
-> Nwkt: Není Tome,a jinak je tě to nedůstojný. Každý vůz je jenom stroj a každý stroj se může rozbít.A vem si,v čem se tady vrtáme všichni bez rozdílu,půlstoletí starý technologie.
-> Bobesh: Ale jak říkám, až se domáknou ve Francii, tak tady s tou sebrankou zatočej, neboť dělají špatnou reklamu automobilce. Ono je to sice výběhovej typ, kterej nahrazuje C4 Picasso a z menších C3 Picasso. Ta C4 Picasso je trochu jiná liga proti tomu reklamovanému žebřiňáku. Viděl jsi už obrazce nové malé C3ky ? To je moc pěkně ukovaný, na malý auto. www.icars.sg/wp-content/.
../2010-citroen-c3-0.jpg
-> Jirik_Tuňák: To mi povídej,jet v mrazu v triku a ve fuseklích,v autě hic,za oknem zimní krajina,naprostá pohoda. Na semaforech koukám okolo sebe:,bundy,svetry,kožich
y,beranice,nasraný xichty,opocený okna a já...si medím ve vyhřádým obyváku na kolečkách

Mě to je jedno, ať si každej plácá co chce. Mě stačí poslouchat pod okny v práci zimní startování velkolepého TDi 66 kW a Passata s PD 96 kW.
Jsem spokojenej u sebe, že ťuky ťuk, spolehlivost za ty skoro 4 roky, maximální pohodlí a že za kolem 2 minut topím i v -8.
Jinak k těm vofcím. Až se o tom dozví ve Francii v Citroenu, tak ty zdejší přizdisráče pověsí za koule na stromy. Vadnej výrobek může obsahovat každej vůz, ale je taky v zájmu reklamy pro automobilku a prodejce věc opravit. Jak říkám, to samé jako s tím průtokovým ohřívačem Fabií. Na něco se přišlo, ale je to v pořádku a normální. Hlavně když se dirka ucpe, tak pak auto váží 2,5 tuny.

Jsem spokojenej u sebe, že ťuky ťuk, spolehlivost za ty skoro 4 roky, maximální pohodlí a že za kolem 2 minut topím i v -8.
Jinak k těm vofcím. Až se o tom dozví ve Francii v Citroenu, tak ty zdejší přizdisráče pověsí za koule na stromy. Vadnej výrobek může obsahovat každej vůz, ale je taky v zájmu reklamy pro automobilku a prodejce věc opravit. Jak říkám, to samé jako s tím průtokovým ohřívačem Fabií. Na něco se přišlo, ale je to v pořádku a normální. Hlavně když se dirka ucpe, tak pak auto váží 2,5 tuny.
-> beastyLA - ten první:
nemel o věcech o kterejch nic nevíš
jinak antokorozni ochrana např. škodovek je velmi smešná a odfláklá
o komfortu snad mluvit radši ani nebudu





-> Bobesh 21.01.10 22:29:10: no nevím... máme nebo mám blíže k vw a jim daleko lépe nastaveným vysokým standartům... každé auto má + a -. u koncernu je jasné vše... jednoduché a přitom komfortní. u kosočtverce, lva či citronu ... jsou to auta typu ford, které sem nepatří - at už poruchovostí nebo vzhledem či jak říkáš shnilé-rezaté. měl jsm možnost vidět auto dotažené z itálie (vzhled jako nové - nebyla známka zimy na něm znát) a po jedné zimní sezoně... lemy a prahy totálně KO, kdy by mohla být kdejaká 30-letá 105 pyšná na to, jak je v pořádku... je to o vkusu.
dělám ve firmě, kde jsou jen vw (5) a okty (14) a krom jedné kokty4x4 combi jsou auta bezúdržbová a v pořádku a každé ročně najezdí okolo 6Ooookm.
brácha měl 5 let seata z roku 93, základní výbava, dvoulitr benzín... nikdy ho nenechal ve štychu, komfort všude - kotouče 4x, abs, ... jen se tenkrát nedělala pozink karoserie a podvozek shnil ale to sezení, jedniduchost a přitom německá přesnost...
nikdy bych neříkal, že to, co je vw family je špatnější než jižní auta
dělám ve firmě, kde jsou jen vw (5) a okty (14) a krom jedné kokty4x4 combi jsou auta bezúdržbová a v pořádku a každé ročně najezdí okolo 6Ooookm.
brácha měl 5 let seata z roku 93, základní výbava, dvoulitr benzín... nikdy ho nenechal ve štychu, komfort všude - kotouče 4x, abs, ... jen se tenkrát nedělala pozink karoserie a podvozek shnil ale to sezení, jedniduchost a přitom německá přesnost...
nikdy bych neříkal, že to, co je vw family je špatnější než jižní auta

-> Honza120L: Ženskou nebrat,když dojel majitel a ona uviděla červenou barvu,pak se svezla přes dvě vesnice,udělala psí oči a mě bylo jasný,že ten chlap ji zpátky nepoveze
.A takovýho prostoru okolo sebe. A i když jedu pár hodin v kuse,na konci jsem svěží,jak rybka,něco jako když čumíš v oblíbeným křesle v obýváku na prima film. Plus stálá výška,odpružení limuzíny,svižná motorizace,4 kotouče v základu atd. Jižík mě taky nahlodal a Kirri ji taky chválil,než ji zrušil


-> Bobesh: ty voel napodobne - kdyz sem ocuchaval co koupiti tak to bylo prelejvani sem a tam - feldu jsem zavvrhl (ceny/vykon/kvalita), zbytek portfolia me nezaujal vybavou vscenou, pak sjem zkoumal Fordy, ale to bohuzel hnilo...Jirina me lamal lamal az jsme do toho jednou vlezl, procetl statistiky TUV, prolezl weby, nazory, a svezl zenu - a byl konec :-))
a co me uplne dostalo - ze i pres svoji nemalou vejsku, jsem si za sebe sedl, ze kufr je dostatecne veliky, a ze kdyz nalozim tka netaham auto po zemi :-))
a co me uplne dostalo - ze i pres svoji nemalou vejsku, jsem si za sebe sedl, ze kufr je dostatecne veliky, a ze kdyz nalozim tka netaham auto po zemi :-))
-> Kaprof: Tak já měl kliku,že známej xantinu před 3mi lety dotáhl z rajchu,takže jsem mu cosi opravoval a tak si měl možnost prohlídnout,očuchat a svízt se,i manželka si zkusila a nechtělo se jí zpátky do šedivky 120,takže když jsme poskládali peníze a nastala volba,bylo už jaksi předem rozhodnuto,jen jsme to museli jeden druhýmu říct

tak ja renaulty take moc nemusim - kamosuv tatik je jeich obdivovatel a to i presto ze ani jeden neprezil 50tis km bez vetsich zasahu, ale to me neopravnuje to nahazet do jedneho pytle....
a jak zminil Bobesh - je to o tom kolik chces do naprosto nesmyslne investice (kterou auto je) nacpat, proc to porizujes (aby te to svezlo, odvezlo veci, matros a nebo pro to aby jsi jel s davem a zapominal na uzitne vlastnosti...) ... a ja kdyz si mam vybrat tak chci auto co odveze a zaroven me jeho kupni cena bude odpovidat stari, vybave a vlastnostem.... a delat nejaky skatule - nemec nejlepsi kchar a frantik nejhorsi me prijde jako totalni kravina... jsou vyjimka na obou stranach barikady... takze pro me socko rezaty vzhled a nebo povozeni v klase I za stejnou cenu jaksi vitezi to druhe....
a jak zminil Bobesh - je to o tom kolik chces do naprosto nesmyslne investice (kterou auto je) nacpat, proc to porizujes (aby te to svezlo, odvezlo veci, matros a nebo pro to aby jsi jel s davem a zapominal na uzitne vlastnosti...) ... a ja kdyz si mam vybrat tak chci auto co odveze a zaroven me jeho kupni cena bude odpovidat stari, vybave a vlastnostem.... a delat nejaky skatule - nemec nejlepsi kchar a frantik nejhorsi me prijde jako totalni kravina... jsou vyjimka na obou stranach barikady... takze pro me socko rezaty vzhled a nebo povozeni v klase I za stejnou cenu jaksi vitezi to druhe....
-> Bobesh: ja nic nechvalim, jen jsem spokojenej :) kazdopadne v mym okoli holt auta se lvickem zrovna moc dobre nefungujou, tak mozna proto ten negativni nazor.
-> Bobesh: moudře pravíš:o)
-> Nwkt: toto vlakno ale o kosoštverci neni:o)) ja sám renaulty nemám rád jen tady nesmyslně hazite všechny do jednoho pytle jak srovnavat Sopla z BMW...

-> Nwkt: -> U-Geen: Ale pánové,každá liška chválí svůj kožich,já jiný vozy nepomlouvám,každej má cosi do sebe a co jedinec,to jinej vkus. Ovšem pokud mám určitej obnos a můžu si za něj vybrat buď udrncanou odnož Fau Vé,povětšinou nahnívající s tuctovým vzhledem nebo nadčasovej design xantie či iXeMa,prostornej a pohodlnej interiér na hydropérování,povětšinou s komfortní výbavou,po čem myslíte,že hrábnu?
Kdo jednou zkusil,nechce jináče,vyserte se na drby a přijďte se svízt...


-> Honza120L: Je, ale když nová převodovka pro kosočverec nepřežije ani cestu z Plzně do Brna tak to o něčem svědčí
a neni to nahodou o udrzbe a servisu? a rapid je ukazka spolehlivosti 

-> Nwkt: no to ja vim moc dobře
jen mě fascinuje ta znalost Ala jedna baba povídala...:-))


neda mi to i kdyz proti nim nic nemam ale nemusim je FIAT = Fehler in Allen Teile
nebo jak se to pise
-Jezis kdyby to videl kolega ale ten zas nemusi skodovky a sem urcite nekoukne


-Jezis kdyby to videl kolega ale ten zas nemusi skodovky a sem urcite nekoukne

-> Kaprof: V Rapidu
-> Nwkt: čim jezdiš ty že jsem tak smělý ?:o))
no jak tady koukám, spíš bych se neřídil značkou, mít prostě kurva to štěstí, že trefím na dobrej kus

-> p.b.: Proč ne,tchán se zbavil Trabanta a po dohodě má 2 roky Palio Weekend a bez problémů,praktickej kombík,krátkej a přitom prostornej,vzhledově zaměnitelnej jen s Mareou,jednoduchý ovládání,prima motor,brzdy akorát,výkonné topení i klima,na takové to domácí žvýkání stačí

-> Nwkt: spis nutnost... :))
-> p.b.: Fiat, frantík. Neni lepší jezdit MHD? 

-> p.b.: 

A co místní odborníci říkají na fiaty? :)
-> Kaprof: prosim

-> Pavel P..: tys tady chyběl rejpale:o)
-> Kaprof: A jmenujem ho tady velitelem houpačkářů...
V sobotu jsem se proletěl na trase HK-Tábor a zpět,docela dost xantinek jsem potkal a kupodivu i většina zdravila tak,jak to pamatuju coby erkař,docela potěšilo...

V sobotu jsem se proletěl na trase HK-Tábor a zpět,docela dost xantinek jsem potkal a kupodivu i většina zdravila tak,jak to pamatuju coby erkař,docela potěšilo...
do klubu se hlasim :-)
Kaprof 21.01.10 22:09:56 napsal:
→ Bobesh: kdepak tady se spíš hraje na Hakenkreich:o)) ale
tešim se až prijde Jirik:o))kdyžtak Hakenkreuz když chceš užívat cizí názvy

→ Bobesh: kdepak tady se spíš hraje na Hakenkreich:o)) ale
tešim se až prijde Jirik:o))kdyžtak Hakenkreuz když chceš užívat cizí názvy


-> Bobesh: kdepak tady se spíš hraje na Hakenkreich:o)) ale tešim se až prijde Jirik:o))
-> petr s: xsara 160tis-nic 206ka ma jen 39 takže tam se treba neco objevi časem ale u ty mi je to jedno Peugeoty mě oproti Citronum nak moc neberou
ano odvod taky sloupkem leč v trochu jinem provedeni nemysliš:o)?

-> Kaprof: Tak co bude tady s tím naším klubem přátel českého okřídleného šípu a francouzských rychlých šípů?



-> Kaprof 21.01.10 22:04:29: Kam myslíš že to má odvedeno peugeot?
Honza120L 21.01.10 21:35:21 napsal:
ale zase tyto presvedceni maji sve vyhody – da se koupit dospele auto
s peknou vybavou za cenu vyrachtane feldy…Přesně to jsem si říkal,když jsem se rozhodoval,co koupit za rozumnej peníz,aby to bylo pěkný,prostorný,pohodlný a pádívý,Xantia 2,1TD versus Felicia...není o čem,panskej kočár a trakař
ale zase tyto presvedceni maji sve vyhody – da se koupit dospele auto
s peknou vybavou za cenu vyrachtane feldy…Přesně to jsem si říkal,když jsem se rozhodoval,co koupit za rozumnej peníz,aby to bylo pěkný,prostorný,pohodlný a pádívý,Xantia 2,1TD versus Felicia...není o čem,panskej kočár a trakař

-> Kaprof: to přijde časem
-> Nwkt: Ojé pan od sOplu už je tu taky

-> Kuladmin: no myslim že to nic extra nebude pač škodovka ty ochrany docela šulí
jinak tohle rešeni nosníkem je pekna blbost pokud se nepletu mejvali to eskorty(minimalně ty s šíbrem) a pak se divili že vepredu chybí kus prahu:o))

U-Geen 21.01.10 21:03:37 napsal:
→ Honza120L: ...Seat je prej taky mrdka...To teda je
→ Honza120L: ...Seat je prej taky mrdka...To teda je

-> Kaprof: Asi dva jediný 

-> petr s: u mě teda asi taky a to jsou doma dva kusy "žabáků"...

-> JoseA: Náhoda že nic neklepe