
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Hranaté budíky Taz 1500 vs. Rapid
21:12:56
01.11.2006
01.11.2006

Bobesh
-> Luky.: Gratulace,drátenický zkoušky máčš za sebou,teď už můžeš cokoliv

19:05:44
01.11.2006
01.11.2006

Luky
Tak se mi to podařilo, na první pokus, běhá dokonce všechno co má, takže spokojenost

23:20:55
23.10.2006
23.10.2006

Luky
-> Bobesh: Ok, díky, já to snad zvládnu napoprvý když vím že ten původní fungoval

22:50:00
23.10.2006
23.10.2006

Bobesh
-> Luky.: Silný světlo,něco nářadí,možná pájku a trpělivost,všechno jde,hlavně pomalu a přemejšlet u toho,já ho měl během večera rozhozenej asi desetkrát kvůli točkoměru,k dispozici 3 kulatý na díly a až ten poslední byl fční,naposled jsem ho měl s demontáží a montáží do vozu včetně sborky a rozborky čas asi 15 minut

22:44:01
23.10.2006
23.10.2006

Luky
Ok, takže když nejde, je chyba v otáčkoměru, svorkovnicema to neni? A až to teda rozeberu, budu to zase umět dát dohromady? teda jako předpokládam že jo, já jen aaby tam nebyl nějakej háček...

22:35:41
23.10.2006
23.10.2006

Bobesh
-> Luky.: Jak píše PS,jinak točkoměr se dá nabastlit i z kulatýho,rozdíl je v distančních podložkách mezi tělesem a obalem. Tišťák by měl bejt stejnej,3tí svorkovnice na kontrolky okolo točkoměru.
22:32:46
23.10.2006
23.10.2006

Bobesh
-> Honza M: Stříleli za války do vzduchu...



22:31:33
23.10.2006
23.10.2006

Honza M
-> Luky.: Kde jenom soudruzi mohli udělat chybu?

22:30:33
23.10.2006
23.10.2006

petr s
-> Luky.: Otáčkoměr by ti měl normálně fungovat a svorkovnice je na kontrolky
22:21:56
23.10.2006
23.10.2006

Luky
V rapidu mi poměrně brzy po sobě přestalo fungovat počítadlo kilometrů a teploměr, tak jsem se rozhodl že celou přístrojovku vyměním za budíky z TAZe 1500, protože se zdály na první pohled stejný. Nicméně dneska při montáži jsem zjistil že Rapidí budíky mají zezadu dvě svorkovnice, kdežo TAZí tři (ta třetí je jakoby za otáčkoměrem, rapidí tam mají jen záslepku). Řešim to proto že mi v tom TAZím budíku po montáži do Rapida nejde otáčkoměr (nevím esli fungoval v TAZu).
Co je na tý třetí svorkovnici? Předpokládám že tam jsou vyvedeny kontrolky sytiče, bezp. pásů a ruční brzdy (jsou tam totiž i žárovičky, ty na rapidích nejsou). Nicméně si nejsem jistej esli to nemá nějakou souvislost s nejdoucím otáčkoměrem?
Připadá mi teda krajně nepravděpodobný že by na TAZe předělávali tišťák jen proto aby tam impulzy k otáčkoměru přivedli jinou svorkovnicí než u Rapida (ale vzhledem k tomu že byli soudrzi schopni na škodovky vymyslet 7ky šroubky tak jeden nikdy neví
).
A v případě že by byla chyba v otáčkoměru jako takovém, dá se to nějak rozumně rozebrat a vyměnit za ten rapidí?
Díky
Co je na tý třetí svorkovnici? Předpokládám že tam jsou vyvedeny kontrolky sytiče, bezp. pásů a ruční brzdy (jsou tam totiž i žárovičky, ty na rapidích nejsou). Nicméně si nejsem jistej esli to nemá nějakou souvislost s nejdoucím otáčkoměrem?
Připadá mi teda krajně nepravděpodobný že by na TAZe předělávali tišťák jen proto aby tam impulzy k otáčkoměru přivedli jinou svorkovnicí než u Rapida (ale vzhledem k tomu že byli soudrzi schopni na škodovky vymyslet 7ky šroubky tak jeden nikdy neví

A v případě že by byla chyba v otáčkoměru jako takovém, dá se to nějak rozumně rozebrat a vyměnit za ten rapidí?
Díky