Hranaté budíky Taz 1500 vs. Rapid

prohledat
10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 23.10.2006 do 01.11.2006, založil/a Luky
řadit dle data
21:12:56
01.11.2006
Bobesh
-> Luky.: Gratulace,drátenický zkoušky máčš za sebou,teď už můžeš cokoliv4
19:05:44
01.11.2006
Luky
Tak se mi to podařilo, na první pokus, běhá dokonce všechno co má, takže spokojenost 4
23:20:55
23.10.2006
Luky
-> Bobesh: Ok, díky, já to snad zvládnu napoprvý když vím že ten původní fungoval 2
22:50:00
23.10.2006
Bobesh
-> Luky.: Silný světlo,něco nářadí,možná pájku a trpělivost,všechno jde,hlavně pomalu a přemejšlet u toho,já ho měl během večera rozhozenej asi desetkrát kvůli točkoměru,k dispozici 3 kulatý na díly a až ten poslední byl fční,naposled jsem ho měl s demontáží a montáží do vozu včetně sborky a rozborky čas asi 15 minut 4
22:44:01
23.10.2006
Luky
Ok, takže když nejde, je chyba v otáčkoměru, svorkovnicema to neni? A až to teda rozeberu, budu to zase umět dát dohromady? teda jako předpokládam že jo, já jen aaby tam nebyl nějakej háček... 8
22:35:41
23.10.2006
Bobesh
-> Luky.: Jak píše PS,jinak točkoměr se dá nabastlit i z kulatýho,rozdíl je v distančních podložkách mezi tělesem a obalem. Tišťák by měl bejt stejnej,3tí svorkovnice na kontrolky okolo točkoměru.
22:32:46
23.10.2006
Bobesh
-> Honza M: Stříleli za války do vzduchu...3 2 4
22:31:33
23.10.2006
Honza M
-> Luky.: Kde jenom soudruzi mohli udělat chybu? 6
22:30:33
23.10.2006
petr s
-> Luky.: Otáčkoměr by ti měl normálně fungovat a svorkovnice je na kontrolky
22:21:56
23.10.2006
Luky
V rapidu mi poměrně brzy po sobě přestalo fungovat počítadlo kilometrů a teploměr, tak jsem se rozhodl že celou přístrojovku vyměním za budíky z TAZe 1500, protože se zdály na první pohled stejný. Nicméně dneska při montáži jsem zjistil že Rapidí budíky mají zezadu dvě svorkovnice, kdežo TAZí tři (ta třetí je jakoby za otáčkoměrem, rapidí tam mají jen záslepku). Řešim to proto že mi v tom TAZím budíku po montáži do Rapida nejde otáčkoměr (nevím esli fungoval v TAZu).

Co je na tý třetí svorkovnici? Předpokládám že tam jsou vyvedeny kontrolky sytiče, bezp. pásů a ruční brzdy (jsou tam totiž i žárovičky, ty na rapidích nejsou). Nicméně si nejsem jistej esli to nemá nějakou souvislost s nejdoucím otáčkoměrem?

Připadá mi teda krajně nepravděpodobný že by na TAZe předělávali tišťák jen proto aby tam impulzy k otáčkoměru přivedli jinou svorkovnicí než u Rapida (ale vzhledem k tomu že byli soudrzi schopni na škodovky vymyslet 7ky šroubky tak jeden nikdy neví 3 ).

A v případě že by byla chyba v otáčkoměru jako takovém, dá se to nějak rozumně rozebrat a vyměnit za ten rapidí?

Díky
Extreme Tyres