skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Oprava poškozené izolace
-> David29 24.05.25 13:07:22: To funguje, pokud ty draty nejsou ani trochu zaoxidovany. Jinak je to k hownu. Lisovani je lepsi, ale kdyz nemas kleste...
V práci používáme dutinky, co se po nahřátí smrsknou a dráty spojí cínem. Na to auto se leje voda denodenně a problémy s tím nejsou - dřív odejde připojené zařízení, jako je lampa
Tohle je "tmel", kterým se izoloval svazek na Enyaqu v rámci svolávačky. Tím by to asi šlo. Osobně tohle řeším lisovací zastavovací spojkou. Pokud je to na víc místech tak kus nového kabelu.
-> ajok 22.05.25 20:30:00: nejaka samovulkanizacni paska... No hodne stesti. S nekterejma je to problem i u silnejch kabelu, jak to musis rvat...
-> saskyn2 22.05.25 20:35:06: vsak prave... tydle nove kabelaze nic nevydrzi
-> vhml 22.05.25 20:34:52: pisi tam o nejake slabsi na slabe kabely, tak prosoupane jsou jen ty krajni a rozmotane to nejak mam, kdyz jsem to omotaval obyc el. izolackou
ale zkusenost s timdle nemam
-> vhml 22.05.25 20:34:52: pisi tam o nejake slabsi na slabe kabely, tak prosoupane jsou jen ty krajni a rozmotane to nejak mam, kdyz jsem to omotaval obyc el. izolackou

-> vhml 22.05.25 20:34:52: Ja jsem rovnou psal, ze je to na tenky draty nic moc. Asi by slo, z tohu udelat tenky prouzky, ale bude to pakarna...
-> saskyn2 22.05.25 19:39:14: Motakuv spoj je dobra volba. Jen musi bejt ve smrstovacce s lepidlem a rozumne udelanej.
-> saskyn2 22.05.25 19:39:14: Motakuv spoj je dobra volba. Jen musi bejt ve smrstovacce s lepidlem a rozumne udelanej.
-> ajok 22.05.25 20:30:00: tak tam je hlavně špatně že jak se ti tam dostane vlhkost tak ti shnijou kabely až někam kdovikam doprdele
-> ajok 22.05.25 18:56:46: s tim tenky kabely neudelas a urcite ne ve svazku. Chce to dost síly na to aby se to správně natáhlo a je to takový neohrabaný.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: hele to se říká, ale když to uděláš jako běloch normálně se smrstovackou tak v tom nevidím velky problém. Rozhodně to vydrží tak 1000x víc jak dráty namotany do sebe u prevodovky kde to bude pracovat a do kterých se ještě navic dostává vlhkost
-> saskyn2 22.05.25 19:39:14: prave tam je hlavne blbe to nejaka izolacka... to zamotani do sebe nema spatny kontakt, kdyz zajistis, aby se to nevytahlo a dobre utesnit, ty narezavaci rychlospojky mi prijdou vic jako prasecina a ma to byt profi pouziti
-> StepaNoFUN 22.05.25 19:03:13: jj, diky, zitra zkusim Wimra, kdysi mi rikal, ze ma nejakou dobrou samovulkanizacni
-> StepaNoFUN 22.05.25 19:03:13: jj, diky, zitra zkusim Wimra, kdysi mi rikal, ze ma nejakou dobrou samovulkanizacni
-> saskyn2 22.05.25 19:39:14: Tak zrovna pajeni u auta je spis prasarna...
Tahle debata mi připomněla co jsem teď videl u kamaráda. Audi S3 nějaká 2022 a po opravě po bouracce kabeláž převodovky namotany jen do sebe zadny pajeni nic a nějaká plastová izolacka. čuměla z toho měď. Nechápu u takovyhohle auta udělat takovou prasecinu
-> ajok 22.05.25 18:56:46: oni Ti to prodaj. Jen za nesmysl...
S maloobchodem se nechtej zabejvat a jdyz uz tak tam maj nastaveny ceny v risi snu.
S tim mne serou. Neco objednavam a nevim za kolik... Ale politika je, vezmi si cely baleni.
Nicmene kdyz objednam treba folie do vejkopu za 10k+, tak mi k tomu par izolacek za VO cenu poslou...
Pokud nesezenes nekde okolo v nejaky elektre, tak kdyz pojedes okolo, tak dej vedet. Jednu Ti venuju.
Kazdopadne ale motat s tim tenky draty bude fakt pakec. Drzi to jen samo na sobe a musis to co nejvic dotahovat. Neustaly predpeti ty pasky (udealne na hranici pevnosti) je nutnost, protoze jinak nefunguje. A pokud mozno se ji co nejmin dotykat rukou.
S maloobchodem se nechtej zabejvat a jdyz uz tak tam maj nastaveny ceny v risi snu.
S tim mne serou. Neco objednavam a nevim za kolik... Ale politika je, vezmi si cely baleni.
Nicmene kdyz objednam treba folie do vejkopu za 10k+, tak mi k tomu par izolacek za VO cenu poslou...
Pokud nesezenes nekde okolo v nejaky elektre, tak kdyz pojedes okolo, tak dej vedet. Jednu Ti venuju.
Kazdopadne ale motat s tim tenky draty bude fakt pakec. Drzi to jen samo na sobe a musis to co nejvic dotahovat. Neustaly predpeti ty pasky (udealne na hranici pevnosti) je nutnost, protoze jinak nefunguje. A pokud mozno se ji co nejmin dotykat rukou.
-> StepaNoFUN 22.05.25 18:09:55: to vypada dobre... jak to koupit? maji tam cenu, ale neni to klasicky eshop
-> Tomaso435 22.05.25 18:39:12: Tak on existuje i neutralni silikon. Ale na kabely to neni dobra vec...
-> ajok 22.05.25 18:03:26: na silikon se v případě kabeláže rovnou vyser. ta kyselost není úplně fajn.
-> ajok 22.05.25 18:03:26: www.anticor.cz/e-shop/...
/550-polytex-silikonova-pa
ska-izolacni.html
Ale u tenkejch dratu by to byla asi pakarna to promotavat a dotahnout. Jinak to udrzi i vodni hadici na aute.
Ale u tenkejch dratu by to byla asi pakarna to promotavat a dotahnout. Jinak to udrzi i vodni hadici na aute.
Chci se zeptat, jak nejlepe poresit poskozenou izolaci vodicu?, aby se dosahlo i vodotesnosti (takze izolacka neni dostatecna - provizorne tam ted je), mam ve svazku ruzne prodrenou izolaci, ale vodice jsou OK, neprerusene, prerusit, spojit a dat smrstovacku mi prijde skoda, napadlo me vypinovat a natahnout smrstovacku, ale je to ve svazku a ne vsude by to asi slo. Jeste me napadlo jak jsou rychlospojky nacvakavaci - nemam je moc rad, ale obcas je v interieru nekde pouziju, tak proste vyuzit jen ten obal a naplnit to silikonem a rovnou by to vyresilo 2 vodice vedle sebe :) nebo nejaky lepsi napad? Dekuji.