Ventilátor topení Š100

prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 25.08.2014 do 25.08.2014, založil/a Adam59
řadit dle data
17:35:30
25.08.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
tak prvně dráty bych odpojil a zkusil do větráku přivést tvrdejch 12V z akumulátoru, pokud bude výsledek +/- stejný tak bych promazal větrák, pokud poběží jak novej šel bych po drátech. samozřejmě smysl to má jen u běhu na plnej výkon, t.j. bez té spirálky
15:52:08
25.08.2014
Adam59
-> dragon_cb_cz: taky si myslím 3 no projdu dráty ... začnu u přepínače jestli těch 8V nejde už do něj ...
15:47:57
25.08.2014
dragon_cb_cz
-> Adam59: No pokud tam máš dvourychlostní větrák a ať děláš co děláš máš pořád všude 8V, tak tam máš něco opravdu špatně...
15:27:55
25.08.2014
Adam59
měřil jsem na konektorech větráku při všech polohách jak na vstupu do spirálky tak i na výstupu do motoru a vždy je to kolem těch 8V
15:12:02
25.08.2014
Jozka
-> Adam59: Tak napětí na větráku jsem nikdy neměřil, zato jsem ho po jaru už kolikrát rozhejbával WD-čkem.. Spínač buď sepne, nebo nesepne, spirála ve větráku buď spiráluje, nebo je rozpadlá.
15:09:57
25.08.2014
dragon_cb_cz
Kde to napětí měříš a při jaké poloze spínače? Je tam předřadný odpor pro nižší rychlost... Jinak bych asi začal tím, že bych prošel všechny konektory po trase...
15:06:57
25.08.2014
Adam59
Zdravím, mám problém že minulý víkend docela dost pršelo a přestal mi fungovat ventilátor topení na kile. Teď už funguje, ale zdá se mi že jede pomaleji než předtím. Je to dvourychlostní provedení a napětí je na něm jen nějakých 8V, to asi bude ten problém že? Čím to je? Spínač?
upraveno 1x, naposled 25.08.2014 15:07:42
Extreme Tyres