Teploměr Škoda 100

prohledat
9 příspěvků (zobrazeno 1 až 9) od 28.07.2014 do 30.08.2014, založil/a Boomber
řadit dle data
09:54:31
30.08.2014
MOLSO
-> mikihans: to je nádhera 1
22:37:09
29.08.2014
mikihans
taky mi takhle lítal na stopáté teploměr, navíc to i trochu hůř dobíjelo... no byl povolený kostřící pásek a takto pěkně vypadal šroube k 6
zvětšit Teploměr Škoda 100 - obrázek od mikihans vložen 29.08.2014 22:37:09
22:41:07
28.07.2014
Jozka
-> Boomber 28.07.14 13:19:01: Na pravý svorkovnici palubky, 4-tej konektor zprava, myslím že ten drát je zelenej, ale kde má kostřící očko, to už si nevybavuju (na nějakej šroubek, co drží vehementy kolem volantu ke spodnímu platu palubky možná ???)
13:25:38
28.07.2014
m8rinek
-> Boomber: Pokud funguje zbytek přístrojů tak to palubka nebude. Řeš měděnej pásek na motoru, případně přikostři startér přímo na baterii.



Kostření přes ruční brzdu
13:23:35
28.07.2014
Kocvin
-> Boomber: Kdo hledá najde14
13:19:01
28.07.2014
Boomber
A palubovka se ukostřuje kde?
09:54:42
28.07.2014
MOLSO
-> Boomber: ukostrenie palubky, alebo motora
09:50:53
28.07.2014
Kocvin
-> Boomber: Já bych řekl, že máš někde špatnou kostru..
09:41:10
28.07.2014
Boomber
Nazdar, potřebuju poradit. Teď jsem byl na výletě se Š100 a přívěsem. Pořád se mi přehříval motor. Alespoň podle teploměru. Když mám puštěné světla (auto + přívěs), tak mám pořád teplotu 100 - 110°C. Když brzdím, tak teploměr ukazuje přes 120°C. Když pustím blinkr, tak teploměr při každém bliknutí blinkru poskočí.

Ale když jedu s vypnutými světly, tak je teplota v pořádku a teploměr je mezi 80 a 90°C.



Je takové chvoání teploměru normální? Dá se to nějak rozumně opravit? Nebo si mám na to zvykat? Jak s tím jezdíte vy?
Extreme Tyres