
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Teploměr Škoda 100
09:54:31
30.08.2014
30.08.2014

MOLSO
-> mikihans: to je nádhera 

22:37:09
29.08.2014
29.08.2014

mikihans
taky mi takhle lítal na stopáté teploměr, navíc to i trochu hůř dobíjelo... no byl povolený kostřící pásek a takto pěkně vypadal šroube k 

22:41:07
28.07.2014
28.07.2014

Jozka
-> Boomber 28.07.14 13:19:01: Na pravý svorkovnici palubky, 4-tej konektor zprava, myslím že ten drát je zelenej, ale kde má kostřící očko, to už si nevybavuju (na nějakej šroubek, co drží vehementy kolem volantu ke spodnímu platu palubky možná ???)
13:25:38
28.07.2014
28.07.2014

m8rinek
13:23:35
28.07.2014
28.07.2014

Kocvin
-> Boomber: Kdo hledá najde



13:19:01
28.07.2014
28.07.2014

Boomber
A palubovka se ukostřuje kde?
09:54:42
28.07.2014
28.07.2014

MOLSO
-> Boomber: ukostrenie palubky, alebo motora
09:50:53
28.07.2014
28.07.2014

Kocvin
-> Boomber: Já bych řekl, že máš někde špatnou kostru..
09:41:10
28.07.2014
28.07.2014

Boomber
Nazdar, potřebuju poradit. Teď jsem byl na výletě se Š100 a přívěsem. Pořád se mi přehříval motor. Alespoň podle teploměru. Když mám puštěné světla (auto + přívěs), tak mám pořád teplotu 100 - 110°C. Když brzdím, tak teploměr ukazuje přes 120°C. Když pustím blinkr, tak teploměr při každém bliknutí blinkru poskočí.
Ale když jedu s vypnutými světly, tak je teplota v pořádku a teploměr je mezi 80 a 90°C.
Je takové chvoání teploměru normální? Dá se to nějak rozumně opravit? Nebo si mám na to zvykat? Jak s tím jezdíte vy?
Ale když jedu s vypnutými světly, tak je teplota v pořádku a teploměr je mezi 80 a 90°C.
Je takové chvoání teploměru normální? Dá se to nějak rozumně opravit? Nebo si mám na to zvykat? Jak s tím jezdíte vy?