Problém, startér v 120ce neotočí favo motorem

prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 21.06.2014 do 23.06.2014, založil/a Jazzman
řadit dle data
00:07:42
23.06.2014
Jozka
-> Matthes, záškodník z TechWebu 22.06.14 22:20:31: 47 47 Tomu jsme se kdysi nasmáli.. na pásek jsme zapomněli a jak se struna dotýká bowdenu, tak její vyčnívající část nabírala hnedle třešňovou barvu..
22:42:44
22.06.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> koště: tys ještě neviděl hořet páčku sytiče z důvodu nekostření motoru?



v případě LEKRu pak bude hořet kostřící káblík k němu ( je tam, ne??)



mám najít fotku spálenýho ukostření motoru?



uvědom si, že netočící se startér = zkrat a zkratový proud vyčteš na akumulátoru ( uvedená startovací norma krát dva až tři )
zvětšit Problém, startér v 120ce neotočí favo motorem - obrázek od Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč) vložen 22.06.2014 22:42:44
22:30:30
22.06.2014
koště
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Teď už to dává smysl, ovšem ne v jeho případě, když sytič chybí.
22:27:48
22.06.2014
darklord
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 157
22:20:31
22.06.2014
Matthes, záškodník z TechWebu
-> koště: Zadnej hlod vole, v pripade absence kostriciho pasku je bovden sytice kostricim vodicem.
22:17:55
22.06.2014
koště
-> Peťa Klíč: "a netaví se páčka sytiče? " Co to je zase za hlod proboha? Nehledě na to, že tam má LEKR, ale to vy nevíte.





Jinak už to startuje. Nasadil klemu z baterky rovnou na startér a OK.
16:43:14
21.06.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
a netaví se páčka sytiče?



elektrika, elektrika, elektrika, uvědom si že mínus má dost blbou cestu od baterky ke startéru -- baterka - kastle - příčka motoru - pásek - převodovka
12:02:36
21.06.2014
Jazzman
-> Matthes, záškodník z TechWebu: dobře tedy, ono ten motor šel dost ztuha,sem si řikal že dlouho stál,že prostě zatuh,tak sme to roztlačili a krásně šlape
12:00:11
21.06.2014
Matthes, záškodník z TechWebu
600W starter utahne favo. Nekde je prechodak. Zacal bych kostrou, ale muze to byt samozrejme i plus.
11:57:19
21.06.2014
Jazzman
-> stepan: ale když řikáš že by ten startér měl to favo utáhnout,tak se skusim zaměřit na tu elektriku
11:55:40
21.06.2014
Jazzman
-> stepan 21.06.14 11:54:28: mno ten věnec nevypadal sežvejkaně, ale ten startér jenom cvakne a ani to neprotočí noc prostě
11:54:28
21.06.2014
stepan
-> Jazzman: Tak ještě jestli nejsou sežvejkaný zuby na věnci.
11:52:49
21.06.2014
Jazzman
mno,ten pásek co kostří motor přes příčku by měl bejt ok. To sem pípal multimetrem.

Když se píchnu na mínus na baterce a dotknu se motoru tak to pípne zkrat

takže kostra asi dobrá...
11:50:42
21.06.2014
stepan
-> Jazzman: Co kostra na motoru? 120 startér sice netočí nějak extra, ale sériovýho favorita by měl nastartovat normálně.
11:48:16
21.06.2014
Jazzman
Ahoj,

mám problém, dával jsem si do šáde motor z favorita. Je tam i ETZ.

A startér jenom cvakne a s motorem nemá absolutně sílu otočit.

Baterky sem zkoušel dvě,tou to není. Startér je po repasy a před výměnou motoru

normálně chodil. Zkoušel sem ještě jinej startér- dělá (nebo spíš nedělá) úplně to samý.

Motor normálně naskočí když to auto roztlačim. Věnec na setrváku je vyměněný za 120kový.

Je tedy možné že startér ze 120ky (klasika,tušim 0,6kW) neutočí favo motor?

Děkuji za všechny návrhy
Extreme Tyres