skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Felicia 1,3 Mpi, alternátor
18:32:58
19.06.2014
19.06.2014

dragon_cb_cz
Normál, ten altík prostě ve volnoběžnejch otáčkách víc nedá... pokud to v běžných otáčkách dává dobré napětí, tak neřešit.
18:32:40
19.06.2014
19.06.2014

Markop
Na volnoběh mají tyto alternátory malý výkon, kvůli nevhodnému převodu s motorem. I tak by ale altík měl na volnoběh utáhnout aspoň světla.
Pokud máš na alternátoru o 0,2V více než na baterce, máš přechodový odpor ve vodiči mezi altem, pojistkami a akumulátorem. Doporučuji všechna očka silových vodičů u altíku, baterky, v pojistkách, starteru a také u kostřicího vodiče mezi baterkou, kastlí a motorem rozebrat, očistit a poctivě zase dotáhnout.
Pokud máš na alternátoru o 0,2V více než na baterce, máš přechodový odpor ve vodiči mezi altem, pojistkami a akumulátorem. Doporučuji všechna očka silových vodičů u altíku, baterky, v pojistkách, starteru a také u kostřicího vodiče mezi baterkou, kastlí a motorem rozebrat, očistit a poctivě zase dotáhnout.
17:00:10
19.06.2014
19.06.2014

palinator
Řek bych že je to normální.
16:52:12
19.06.2014
19.06.2014

JohnyUUZW
Ahoj,
řeším problém ohledně nabíjení u Felicie 1,3Mpi, věřím, že mi někdo z Vás dokáže poradit.
Situace je nasledovná:
Vyměnil jsem regulátor na alternátoru, protože palubní napětí během jízdy dosahovalo často pouze 13V, touto výměnou se problém z velké části vyřešil. Jediný problém je ten, že na volnoběh je palubní napětí 13,2 a na volnoběh se zapnutými světly 12,5V. Při jízdě i se zapnutými světlý je již vše v pořádku 13,6 - 14,1V. Nízké napětí se objevuje pouze na volnoběh. Co se týče napětí na alternátoru je většinou o 0,20V vyšší než palubní jak při volnoběhu tak při vyšších otáčkách. Má někdo z Vás tušení, čím by to mohlo být? Volnoběžné napětí se mi zdá příliš nízké. Co se týče kontrolky tak ta se nikdy neproblikává.
Diky za každý nápad
řeším problém ohledně nabíjení u Felicie 1,3Mpi, věřím, že mi někdo z Vás dokáže poradit.
Situace je nasledovná:
Vyměnil jsem regulátor na alternátoru, protože palubní napětí během jízdy dosahovalo často pouze 13V, touto výměnou se problém z velké části vyřešil. Jediný problém je ten, že na volnoběh je palubní napětí 13,2 a na volnoběh se zapnutými světly 12,5V. Při jízdě i se zapnutými světlý je již vše v pořádku 13,6 - 14,1V. Nízké napětí se objevuje pouze na volnoběh. Co se týče napětí na alternátoru je většinou o 0,20V vyšší než palubní jak při volnoběhu tak při vyšších otáčkách. Má někdo z Vás tušení, čím by to mohlo být? Volnoběžné napětí se mi zdá příliš nízké. Co se týče kontrolky tak ta se nikdy neproblikává.
Diky za každý nápad