Felicia 1,3 Mpi, alternátor

prohledat
4 příspěvků (zobrazeno 1 až 4) od 19.06.2014 do 19.06.2014, založil/a JohnyUUZW
řadit dle data
18:32:58
19.06.2014
dragon_cb_cz
Normál, ten altík prostě ve volnoběžnejch otáčkách víc nedá... pokud to v běžných otáčkách dává dobré napětí, tak neřešit.
18:32:40
19.06.2014
Markop
Na volnoběh mají tyto alternátory malý výkon, kvůli nevhodnému převodu s motorem. I tak by ale altík měl na volnoběh utáhnout aspoň světla.

Pokud máš na alternátoru o 0,2V více než na baterce, máš přechodový odpor ve vodiči mezi altem, pojistkami a akumulátorem. Doporučuji všechna očka silových vodičů u altíku, baterky, v pojistkách, starteru a také u kostřicího vodiče mezi baterkou, kastlí a motorem rozebrat, očistit a poctivě zase dotáhnout.
17:00:10
19.06.2014
palinator
Řek bych že je to normální.
16:52:12
19.06.2014
JohnyUUZW
Ahoj,



řeším problém ohledně nabíjení u Felicie 1,3Mpi, věřím, že mi někdo z Vás dokáže poradit.



Situace je nasledovná:

Vyměnil jsem regulátor na alternátoru, protože palubní napětí během jízdy dosahovalo často pouze 13V, touto výměnou se problém z velké části vyřešil. Jediný problém je ten, že na volnoběh je palubní napětí 13,2 a na volnoběh se zapnutými světly 12,5V. Při jízdě i se zapnutými světlý je již vše v pořádku 13,6 - 14,1V. Nízké napětí se objevuje pouze na volnoběh. Co se týče napětí na alternátoru je většinou o 0,20V vyšší než palubní jak při volnoběhu tak při vyšších otáčkách. Má někdo z Vás tušení, čím by to mohlo být? Volnoběžné napětí se mi zdá příliš nízké. Co se týče kontrolky tak ta se nikdy neproblikává.

Diky za každý nápad
Extreme Tyres