skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
zapojení předních blinkrů škoda 110l
19:04:16
02.07.2014
02.07.2014

j_j
-> Peťa Klíč: tak budu muset asi vzít zadní světla kontaktolem a vyčistit je - přecijen střídání teplot v motorovém prostoru napomáhá okysnutí kontaktů :) tak aby vše hezky blikalo :)
07:36:30
24.06.2014
24.06.2014

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> j_j: no vím jak můj svazek na kile vypadá, izolace ztvrdlá, popraskaná,, jen se někde dotknout kostry 

00:37:07
24.06.2014
24.06.2014

Bobesh
-> dragon_cb_cz: Ale pokud jsi dbalý dobrých rad přátel,i ta technika se chová,jak má. Když jsem to koupil,třetina věcí z elektroinstalace blbla nebo nefungovala. Do půlroku léčby a prevence bez problémů.
00:29:35
24.06.2014
24.06.2014

dragon_cb_cz
-> Bobesh: Ťuk ťuk, ale podobný problémy se mi naštěstí vyhýbaj i na těch škochtlích - někdy je uklepanej kablík nebo volnej konektor, ale přechoďáky jsem zatím řešit nemusel.
A k francouzům se nevyjadřuju, v uplynulých pár dnech jsem se v práci nasral dost a není důvod to zhoršovat
A k francouzům se nevyjadřuju, v uplynulých pár dnech jsem se v práci nasral dost a není důvod to zhoršovat

00:27:35
24.06.2014
24.06.2014

Bobesh
-> dragon_cb_cz: Bavíme se tu o starejch škodovkách a ruku na srdce,to už dnes je pro málokoho běžný auto. Další poučkou v oboru bylo zakoupení Xantie a i kolega s XM mě ujistil,že bez téhle nadstandartní údržby se u Citroenu s mozkem dříve či později neobejdu,popřípadě mě vyautuje dysfunkční elektronika. A ač zkušený praktik,musel jsem mu později dát za pravdu.
00:07:26
24.06.2014
24.06.2014

j_j
-> dragon_cb_cz: tjn, navíc měnit fungující svazek "abych nevyhořel" :) no fakt nevím... :)
00:03:56
24.06.2014
24.06.2014

dragon_cb_cz
-> Bobesh: Tohle asi fakt ne, pokud to u běžného auta funguje bez podobných kejklí 15-20 let, tak si je fakt odpustím.
23:55:40
23.06.2014
23.06.2014

j_j
taky mám v prdeli asi kostru u zadního levýho blikače na š 110 L :) příště na to mrknu :)
23:51:27
23.06.2014
23.06.2014

Bobesh
-> dragon_cb_cz: Život tě naučí 

12:55:27
17.06.2014
17.06.2014

dragon_cb_cz
-> Bobesh: Na škodu to určitě není, ale nějak si nedovedu představit kde bych na to bral čas....
23:25:45
16.06.2014
16.06.2014

Bobesh
Ono u žádnýho auta,ať starého či nového,není na škodu aspoň jednou za sezónu ošetřit všechny elektricky vodivé spoje konzervačním a antioxidačním přípravkem.
22:47:04
14.06.2014
14.06.2014

Jozka
-> beeran: Normálka - nechal jsem stát 3/4 roku 120L s chromovejma nárazníkama a neblikaly mi dokonce tři blinky, i u jednoho zadního okysla patice tak, že nevedla..
Origo neorigo, ale patice dvojnožový a k nim kostřící vodiče jsou jistota - akorát je zbytečný to tahat průchodkou až do palubky, stačí klidně oko pod šroub pantu přední kapoty nebo tam někam..
Origo neorigo, ale patice dvojnožový a k nim kostřící vodiče jsou jistota - akorát je zbytečný to tahat průchodkou až do palubky, stačí klidně oko pod šroub pantu přední kapoty nebo tam někam..
14:48:24
14.06.2014
14.06.2014

beeran
z elektroniky sem delal pred tydnem statnice, ale stejne vim prakticky asi hovno. elektriky se bojim jak cert kriza, ted pres leto na to smolim, az za dlouhych zimnich veceru (jestli to nekiksne driv) a kazdy dratek pekne oznacit. holt su spis mechanicky nez elektricky typ a kdyz uz, tak pokus-omyl 

12:51:33
14.06.2014
14.06.2014

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> beeran: začni se zajímat o eletriku ,,, a plánuj kompletně nový kabelový svazky vlastní výroby (s nějakýma drátama navíc - pro točkoměr, pro hmlovky, pro dvoustupňovej větrák, pro ETZ atd nikdy nevíš kde se ti bude hodit a tahat to pak individuálně pod kobercem je na hov**), protože dráty ve 100kách bývaj zhnilý a připravený způsobit požár 

12:44:29
14.06.2014
14.06.2014

beeran
tyvado mels pravdu, kostra :D sem si rikal ze to nemuze byt spatne uzemeni naraz na obou a v podvedomi me zaroven hryzalo, ze takove stesti mit nemuzu aby to byla taka prkotina :D
10:00:02
14.06.2014
14.06.2014

beeran
je to 110l typ 717..
zkoušel jsem právě kostru jenom k držáku nárazníku, ale ráno mě taky napadlo že bych tu zem skusil natáhnout třebas až k volantu - jenom tak vyzkušat. takže idu na to..
no takže napojit ty dráty od blinkrů k přepínači výstražných by teda možné bylo, tož fajné...
Jen tak mimo, dostat se k té elektrice za přístrojovku je docela kumšt, kor ještě k přerušovaču blinkrů :D
jináč díky jozko :)
zkoušel jsem právě kostru jenom k držáku nárazníku, ale ráno mě taky napadlo že bych tu zem skusil natáhnout třebas až k volantu - jenom tak vyzkušat. takže idu na to..
no takže napojit ty dráty od blinkrů k přepínači výstražných by teda možné bylo, tož fajné...
Jen tak mimo, dostat se k té elektrice za přístrojovku je docela kumšt, kor ještě k přerušovaču blinkrů :D
jináč díky jozko :)
09:12:58
14.06.2014
14.06.2014

Jozka
Nevím o jakej typ jde, dle popisu možná kilo.. a jo, žárovky jsou napájený z toho přepínače(resp. ze svorkovnice "za ním" u 742), takže vytáhnout odtud bypassy není nic proti ničemu.
Nepíšeš, co všechno zkoušels, ale dle zkušeností je dobrý začít vyčištěním objímek žárovek, jejich kontaktů apod., většinou je problém tam, když nepomůže, tak zdablovat kostru, tj. dotlačit k blinkrům jen mínusovej drát odněkud z oblasti palubky či kufru.. 9x z 10ti je problém v tý kostře..
Nepíšeš, co všechno zkoušels, ale dle zkušeností je dobrý začít vyčištěním objímek žárovek, jejich kontaktů apod., většinou je problém tam, když nepomůže, tak zdablovat kostru, tj. dotlačit k blinkrům jen mínusovej drát odněkud z oblasti palubky či kufru.. 9x z 10ti je problém v tý kostře..
00:17:03
14.06.2014
14.06.2014

beeran
hoj vespolek, potřeboval bych poradit se zapojením předních blinkrů - nejde mi levý ani pravý, fakt nevím čím to..
no každopádně už sem se nasr.. a chci natáhnout k blinkrům nové dráty. Vymontoval jsem spínač výstražných blinkrů a žárovkou s kablíkama zkoušel kdy to bude na jakém kontaktu blikat a zítra to tam hodlám k těm konkrétním drátům přidělat a vyvést na nárazník. Může to tak být? Nebude to mít na něco vliv? Je mi jasné že bych to měl dát tam místo toho starého ale čert ví kam to v té přístrojovce přesně vede a na tom výstražném spínaču to taky funguje. dík koment, mějte se
(ps:zoufalá situace chce zoufalá řešení)
no každopádně už sem se nasr.. a chci natáhnout k blinkrům nové dráty. Vymontoval jsem spínač výstražných blinkrů a žárovkou s kablíkama zkoušel kdy to bude na jakém kontaktu blikat a zítra to tam hodlám k těm konkrétním drátům přidělat a vyvést na nárazník. Může to tak být? Nebude to mít na něco vliv? Je mi jasné že bych to měl dát tam místo toho starého ale čert ví kam to v té přístrojovce přesně vede a na tom výstražném spínaču to taky funguje. dík koment, mějte se

(ps:zoufalá situace chce zoufalá řešení)