-> Lukáš Mitro: 781.136M - Takže 1,3 MPi/50kW... No začal bych těma svíčkama jak píše Suri. Životnost svíček u MPi je právě cca oněch 15tis, protože pálej i ve vejfukovým zdvihu.
Pak kontrola těsnosti sacího potrubí a kontrola průchodnosti výfuku (nehučí to náhodou jakoby od sání?)
Ad: Dignostika napsala chybu lambdy - Jako v paměti závad? Kontroloval jsi ji v bloku měřenejch hodnot, jak se chová? Je tam nějaká statická hodnota, nebo se mění? Přečtění paměti závad není provedení diagnostiky motoru (jak si většina lidí myslí), ale pouze upozornění na možný problém, který by se měl zkontrolovat.
Ad: Simons Manager - Ten opravdu nepotřebuješ na nastavení škrtící klapky. Tímhle programem se přehrává firmware na původní. Občas u těhlech jednotek totiž zlobil volnoběh - drželo to vyšší otáčky než mělo. každopádně pokud se do toho pustíš a máš nějakej čínskej kabel, tak bych měl asi raději připravenou záložní jednotku. V případě výpadku kabelu při přehrávání firmware je z tý jednotky dobrej klín pod kolo.
Uvedení jednotky do základního nastavení (vymazání adaptačních hodnot) se dělá přes VAG, základní nastavení škrtící klapky taktéž...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyber lambda sondy
prohledat
4 příspěvků (zobrazeno 1 až 4) od 13.05.2014 do 15.05.2014, založil/a Lukáš Mitro
13:34:38
13.05.2014
13.05.2014

Lukáš Mitro
Ventily boli nastavovane- menil sa rozvod a tesnenie pod hlavou. Sviečky menene asi tak pred 15000km- brisk original podla katalogu...este ta klapka som nasiel na nete simos manager tak este to skusim či sa spojím.
13:15:22
13.05.2014
13.05.2014

suri
Kvalitná je NTK 6U0906265E , žiadna Boschka tam nikdy rozumne nefungovala . Cena v originále 60,58€ s DPH . Ale popisovaná závada mi k lambde nejde vôbec , začal by som nastavením ventilov , originál novými sviečkami a nastavením klapky ...
12:29:40
13.05.2014
13.05.2014

Lukáš Mitro
Zdravím ludia. Auto malo odpojenu škrtiacu- ta sa vyčistila no a potom sa to pichlo na pc. Lenže auto stale ked mam taku 2 zaradenu a bez plynu idem po rovine trha. Na volnobehu zas motor rezonuje celym autom. Diagnostika mi ukazala chybu lambdy takže to davam za chybu jej. To trhanie robilo sem tam aj predtym no teraz už to je ovela intenzivnejšie a vadi to. Hladam na nete a narazil som na problem: Lambda sonda musi byt presne na moj motor 781.136M alebo sa moze zamenit za inu s inej motorizacie. Aky by to malo dosledok?? Lebo kamen urazu je cena...samozrejme kvalitna musi byt Bosch lenže su viac typy napr. autokelly to ma takto www.autokelly.sk/