Favorit Pojistková skříňka

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 17.02.2014 do 22.02.2014, založil/a Favo Fredy
řadit dle data
14:26:01
22.02.2014
suri
-> Favo Fredy 22.02.14 14:10:31: sa snažte v tom AR , už tých kšeftov toľko nie je ...
14:10:31
22.02.2014
Favo Fredy
-> Stepan FUN: to je pěkný ;-) nic tak se to protáhlo na 14 hodin vyvařování a mám to zatím jen v plniči takže ještě to stříknout ;-)

-> Tomaso435: celkem velká firma ARAVER a.s. ;-) tam nějaký lem máš normovaný max na hodinu dvacet to máš sto dvacet korun vydělaných ;-) a 150kč mě stálo každý den benzín na dojíždění ;-)
18:14:36
21.02.2014
StepaNoFUN
-> Favo Fredy: Naposledny jsem těsnění pod hlavou na fáčku dělal v improvizovanejch podmínkách (jako rampa posloužil podval, na kterej se najelo jenom na nájezdy), po velmi aktivně stráveným dni s minimem spánku předchozí noc, pouze s nejnutnějším nářadím (například jako měrky na ventily posloužila plechovka od piva a podobně), v noci, na autě, kde mi to zpestřovaly například svody 4-1 a podobný pikačoviny...

Je tada pravda, že jsem měl taktéž výpomoc a to dokonce několika lidí. Někteří nosili pivo, někteří svítili, někteří podávali nářadí, sem tam někdo pomohl něco povolit, či utáhnout (bylo nás tam asi 6, ale jak sám píšeš - je to práce prakticky pro jednoho). Přesnej čas Ti neřeknu, ale zacali jsme (po sehnání dílů a základního nářadí) někdy kolem druhý ráno, v 8 jsme startovali do závodu. Stihnul jsem i asi 2 hodiny spát...



Jinak post "2 lemy za 12 hodin i s lakem" nebudu moc komentovat... Když z toho jenom nejméně 4 hodiny schne plnič... Nehledě na (ne)vyzrání tmelu a jeho následnému propadnutí atd...

Každopádně den počítám 8-10 hodin práce.
upraveno 3x, naposled 21.02.2014 22:37:13
13:26:04
21.02.2014
Tomaso435
-> Favo Fredy: prosimtě jak se vaše firma jmenuje ?

já jen komu se mám vyhnout :-D
00:33:25
21.02.2014
Favo Fredy
Jinak 4dny z5 jsem dělal těsnění pod hlavou i se se řízením ventilu zajímalo by me kolik by ti to dalo sam na tom teda nedělám ale to je stejně prace pro jednoho začali SME o pul sedmé večer za světla halogenu a pouliční lampy a v 11 večer jsem jel na shellku na kafičko :-P
00:26:44
21.02.2014
Favo Fredy
Tak to se stim pěkně nuchtaš za 12 hodin to mám i s lakem samozřejmě bez schnutí cekaj me prahy blatníky zadní lemy kdybych v práci vyvaril jeden lem za den tak to možu byt rovnou doma bych víc projel jak vydělal
18:18:17
20.02.2014
castrol
-> Stepan FUN: radsej poriadne a precizne
18:14:53
20.02.2014
StepaNoFUN
-> castrol: To máš pravdu. Za den se dá slušně udělat tak jeden lem... Samozřejmě počítáno vnitřní + vnější... Ale je fakt, že já se se vším moc seru a neumím to. Profík by to udělal třeba za půlku...
18:08:19
20.02.2014
castrol
-> Stepan FUN: talk zalezi co bude na nom vyvarovat
14:41:38
20.02.2014
Tomaso435
-> Stepan FUN: " a ve čtvrtek postavim tu stodolu " ... lidičky jakpak to děláte že se vám tak daří, ale to víte, on františek ví, kdy se má do čeho pustit3 3
08:33:46
20.02.2014
šadesa
-> StepaNoFUN 20.02.14 08:17:54: stačí vypustit vodu a je vavařenej hned2
08:17:54
20.02.2014
StepaNoFUN
-> Favo Fredy: Zejtra ho vyvařím? Ty vyvaříš auto za jeden den??? Tak to klobouk dolů. Mě to trvalo skoro měsíc a to jsem na tom dělal denně po odpolednách + víkendy...
01:01:27
20.02.2014
Favo Fredy
Projel jsem všechny cesty prstem nakonec se ta prepalena ukázala zapajel hodil z5 30minut me to zabralo a udělal jsem si radost a za ty 400 co jsem mel dat za tu skříňku jsem si koupil novou pajku takže problém vyřešen, díky všem ;-) zítra ho vyvarim protože po zimě začal pěkně kvect hodim sem zapalovač centrál a tapec z nejnovějšího doufám ze další oprava bude až tak za měsíc
12:41:36
19.02.2014
Tomaso435
-> Favo Fredy: nejjednodužší tam dát jinou a tuhle hnedka vyhodit. :D
02:20:49
19.02.2014
Favo Fredy
Jedna cesta tam pofiderni je ale u rele mlhovich světel což me nějak neleze do palice nic zatím nebylo tolik času vytahnu to skusim prepajet kdys najdu multimetr tak promerim a uvidim jestli to bude fungovat kdys ne tak to predelam na novější tip pojistek která se dávala do novějších favoritu tu někde mám... ptal jsem se na tou starou na vrakaci 400,- ted me typek psal taky ze za 400,- a já možu jen napsat to jste se posrali ne? Stejně je vám to k hovnu a ze by to bylo nějak extra složité to se říct nedá při nejhorším se da stáhnout schéma a vyrobit svoji z par drátu pomoci pájky a součástek z te staré -_-
20:28:34
17.02.2014
StepaNoFUN
Shořela cesta na tišťáku... Vyndat pojistkovku, vyšroubovat 6 šroubků a uvidíš to. ;-)
18:36:28
17.02.2014
Favo Fredy
Mám takoví problém chtěl jsem se zeptat co by se všechno odpálilo kdyby čistě náhodou pojistka číslo 2 (motorek stěračů a ostřikovačů vepředu vzadu) přepálila a nějaký umělec ji nahradil šroubkem a vznikl tam skrat tudíž po tom skratu našemu nejmenovanemu umělci přestali jít i pojistky číslo 3 (blinkry , kontrolky, elektromagnetický ventil karburátoru) a ktomu jako bonus pojistka číslo 4 (větrák chladící soustavi) umělec už to rozebral proházel relátka a beze změny je to rok 90 předem DĚKUJU za rady
Extreme Tyres