skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
prestavba favo bmm na mpi
20:28:56
11.02.2014
11.02.2014

136M
myslel sem ze to neak pujde imo sem zapojil u jednotky ale nevim kam patrej dva draty z imo jeden je v diagnosticky zasuvce a druhej je za tlumicem ale tam konci
20:21:38
11.02.2014
11.02.2014

StepaNoFUN
-> 136M: To není důležitá informace. ;-) Fáva se od montáže BMM do konce výroby prakticky nezměnily. Každopádně montáž MPi znamená znalost elektriky na trochu vyšší úrovni než "zapojit 2 konektory do sebe". Někde mám na FA připravenej svazek do interiéru, ale fakt po mě nechtěj abych Ti řekl co kam napojit. To budu řešit až při (případný) montáži.
Jak máš vyřešenej ten imobilizer?
Jak máš vyřešenej ten imobilizer?
20:15:51
11.02.2014
11.02.2014

136M
jinak je to favo 94.10 mesic
20:14:41
11.02.2014
11.02.2014

136M
prebejva mi ta tri pinova zasuvka s jednim dratem a menim pouze motorovou elektriku a imo mam v paru ale nevim co stim mam ted delat
15:47:46
11.02.2014
11.02.2014

castrol
-> Stepan FUN: hej riesilo
15:07:23
11.02.2014
11.02.2014

StepaNoFUN
Separátorem myslíš nádobku s aktivním uhlím? A co Ti tam přebejvá? Ten 1pin konektor? Nebo diagnostickej 5ti pin konektor, nebo jakej? Nebo měníš jenom motorovou elektriku? Ona to není zase taková prdel, jako že by stačilo jenom přeházet kabely v konektorech v motorovým prostoru. ;-) Imobilizér máš nějak vyřešenej?
Každopádně mám za to, že se to tu už řešilo. ;-)
Každopádně mám za to, že se to tu už řešilo. ;-)
00:31:27
11.02.2014
11.02.2014

136M
zdravim neaka rada o zapojeni motoroveho svazku mpi na auto bmm prebejva mi zasuvka u separatoru diky