skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Čidlo teploty Felicia 1.9d
19:04:25
10.02.2014
10.02.2014

Athlonek
-> Nwkt: Jo, to vim.
18:27:55
10.02.2014
10.02.2014

tasatunga
Vyběhaný to není, jen je to vlastnost těchto nepřímovstřikových dieslů oproti vstřiku.
18:26:49
10.02.2014
10.02.2014

tasatunga
Tak obecně známo,že AEF má od přírody trochu problém se startováním, pokud dojedeš, necháš 10 minut stát a zase sedneš a chceš jet...Žhavení funguje funguje od 65 stupnů niž, takže tímto odporem posuneš tuto teplotu na 80 stupňů, auto nemá problém se startem a NE pokaždé žhaví jako u přestřiženého červeného drátu.
18:23:38
10.02.2014
10.02.2014

Nwkt
-> Athlonek: Protože to je vyběhaný a nechytá to, ona se tim šoupe i startovací dávka nafty
18:16:32
10.02.2014
10.02.2014

Athlonek
Proč potřebuješ posunout teplotu žhavení?
18:16:12
10.02.2014
10.02.2014

StepaNoFUN
Jelikož tam proud teče skoro nulovej (je to jenom pro informaci pro ŘJ), tak 0,125W musí stačit. ;-)
18:00:38
10.02.2014
10.02.2014

tasatunga
Zdravím místní odborníky s prosbou o údaje odporu, který se vřadí na červený drát čidla teploty a dojde tím k posunu žhavení z 65 na 80 stupňů C. Jde mi o parametry toho odporu, na feliciaklubu je o tom toho mraky, ale o odporu se dočtu akorát to, že má mít 80 ohmů a 12V. Nicméně v obchodě chtěl i hodnotu proudu nebo watáže, aby se ten odpor nespálil...tzn buď ten nejmenší "váleček" nebo pořádný "válec". Díky moc za radu