skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
palivomer a odpory
16:44:52
07.03.2014
07.03.2014

Juraj_601
Tak dnes konečne problem vyriešený, samozrejme obyčajné ukostrenie, kedže to mám v trabante v čalunenej pristrojovke, tak som vyriešil drotikom priamo na 1 z kontaktov.
19:28:44
28.02.2014
28.02.2014

Jozka
-> Juraj_601: No to zcela jistě, k budíku vede kostra od plováku..
16:41:36
28.02.2014
28.02.2014

Juraj_601
-> Bukaj 27.02.14 23:52:33: Vdaka za info, je to presne ono, chyba kontrolka /tá nebola zapojená ani predtym/. Vyzerá že zapojenie je nakoniec OK, aj budik OK, ale asi tomu chyba ukostrenie, lebo ako nahle som to ukostril ručička vybehne doplna.
23:52:33
27.02.2014
27.02.2014

Bukaj
-> Juraj_601: jestli má o kontakt míň, tak je buď z užovky (bez hladového oka), nebo z něčeho úplně jiného. Nevím z hlavy, zda se liší zapojení užovkového vs. Mkového, ale na budíku zezadu by měly být barevně označeny kontakty dle barev vodičů...
16:31:59
27.02.2014
27.02.2014

Juraj_601
Skusim oživiť toto vlakno, je možné že by bol chybny budik palivomera? Zapojil som ho rovnako ako predchadzajuci a ručička sa ani nepohne, kable dolamane nie sú, to som meral. Jedine čo sa zmenilo že nový má o kontakt menej (ale aj na tom predtym boli zapojene len 3). Ide o budik z 120.
10:16:37
20.03.2012
20.03.2012

sbf
zdravim merali ste niekto odpor potenciometra na plavaku pri prazdnej a plnej nadrzi?
boli v nejakych skodovkach plavaky so standartom 33-240 ohmov (plna-prazdna)?
boli v nejakych skodovkach plavaky so standartom 33-240 ohmov (plna-prazdna)?