skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Etz05 Etz06
-> Adam59: Já si teď z hlavy označení těch svorek nepamatuju - ale měl by tam jít drát, který normálně vede na "vstup" předřadného odporu.
-> dragon_cb_cz: zapojil bych tam ten kabel co jde od svorky 54 z regulačního relé tak jak to mám já a hotovo
originálně by měl vést na 15 toho předřadnýho odporu 


-> Adam59: Tak na kile je to jasný, mě šlo právě o ten předřadňák... (jestli na něj jde napětí i při startu, nebo ten přepínač když ho bypassuje jestli ho neodpojí).
-> dragon_cb_cz: já to mám zapojený normálně na 15 z regulačního relé a funguje to
, ale mám to na kile takže nemám zapojený ten předřadný odpor na startér ... jen jsem si dnes všiml že se mi ten plast na té ETZce rozpouští 


-> Klubko_: OK, takhle na monitoru to z toho sice nevykoukám, ale budu ti věřit 

-> dragon_cb_cz: podle schematu je to z pojistky č. 2 skoda-virt.cz/cz/.../693-
elektricka-schemata takže tam napětí při startu bude.
Oživím to tu... chystám se do spotřebáka zkusit implantovat ETZko a řeším zapojení. Podle tohodle obrázku: forum.ladaklub.com/downlo
ad/file.php?id=9052&am... je mi to celkem jasné, akorát řeším jak zapojit napájení primáru v případě, že mám teď cívku s předřadným odporem?
Předpokládám, že na + na ETZku zapojím vodič, který je teď na "vstupu" předřadnýho odporu (tzn napájení primáru při běhu motoru), ale jak se to chová při startování - je na něm napětí i při startu? Nebo musím nějak vyřadit ten startovací bypass?
Předpokládám, že na + na ETZku zapojím vodič, který je teď na "vstupu" předřadnýho odporu (tzn napájení primáru při běhu motoru), ale jak se to chová při startování - je na něm napětí i při startu? Nebo musím nějak vyřadit ten startovací bypass?
-> Pavel P..: Dík
-> ZdenoR: napiš Michaloj K
-> ZdenoR: KU608