
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ukostření motoru
13:21:39
10.08.2014
10.08.2014

Pavell
-> Matthes, záškodník z TechWebu: přesně tak....

11:53:20
10.08.2014
10.08.2014

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Pavell: Idealni reseni. Ja ji mam zas na levej drzak motoru. Je to urcite lepsi nez priblblej pasek z pricky.
11:13:39
10.08.2014
10.08.2014

Pavell
zkus si trochu vyheverovat motor...popř samotný silent..
Jinak já měl vždy kostru navíc z baterky pod šroubem starteru
Jinak já měl vždy kostru navíc z baterky pod šroubem starteru
11:05:37
10.08.2014
10.08.2014

Domajz
Tak jsem ji našel mrchu jednu skrytou, ale po tom co jsem ji odšrouboval abych ji očistil, mi nejde znovu našroubovat, jako by se silentblok pohnull a já nemůžu zaboha trefit šroubem díru, nějaké rady jak z toho vybruslit? Popř, k čemu kostru připojit jinak a lépe?
11:59:32
08.08.2014
08.08.2014

Domajz
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Díky, ale kde je zadní mlhovka vím
-> isti: Díky, zkusím to najít...

-> isti: Díky, zkusím to najít...
20:34:14
07.08.2014
07.08.2014

isti
-> Domajz: Je to tak isto ako na ostatných,na strane alternátoru u silentbloku.
20:08:09
07.08.2014
07.08.2014

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Domajz:
19:47:35
07.08.2014
07.08.2014

Domajz
Nachází se kostra motoru u modelu Škoda 136 GL na stejném místě jako u ostatních škodovek řady 742 resp. 743 ??? Nebo je někde jinde, prosím podrobný popis, popř. foto s šipkou z MS Paintu... díky
20:42:16
19.03.2010
19.03.2010

Bobesh
-> tami: Kostra je základ všeho,co se autoelektriky týče,to mě učil už mistr na učňáku. Takže místo hlubokejch úvah prostě zřiď nějakou variantu ukostření agregátu a pak buď natočíš nebo můžeš hledat dál ale budeš o krok dále.
19:56:48
19.03.2010
19.03.2010

tami
Dobře,ale může špatné,nebo žádné ukostření motoru způsobit jeho špatné nebo vůbec žadné nastartování motoru?
19:13:47
19.03.2010
19.03.2010

Bobesh
-> tami: Tak si to tady prostuduj a nějak se zařiď

19:10:12
19.03.2010
19.03.2010

tami
Nevím,ale asi jo,žádné ukostření motoru jsem nenašel,jen připojení mínus baterie
19:06:56
19.03.2010
19.03.2010

Bobesh
-> tami: Takže veškerá kostra agregátu probíhá přes bowdeny plynu a sytiče?

18:54:00
19.03.2010
19.03.2010

tami
Motor mě nejde natočit, vyměnil jsem všechny díly ETZ,stále to háže nepatrnou jiskru,předtím jel v pohodě.Měnily jsme na dílně převodovku,polosy a tlumiče,s dílny jsem ještě odjel,ale již motor nepracoval jak má,může být chyba v ukostření motoru,já tam ten zemnící pásek vůbec nemám,přemýšlím jestli to nebylo ukostřeno na startéru nebo převodovce,že bychom na něco zapoměli?
20:13:16
07.02.2009
07.02.2009

Bobesh
-> rolls: Učenej z nebe nespadl. Jinak pokud si chceš ještě víc vychytat ztráty,doporučuju znásobit přívod od šroubu "+" na starteru dopředu ke spotřebičům.
19:56:37
07.02.2009
07.02.2009

rolls
-> Bobesh: ja debil...pravdu mas

19:51:57
07.02.2009
07.02.2009

Bobesh
Opakování mutra moudrosti. Nejlevnější a dostačující řešení:Pokud máte poblíž vrak nebo vrakoviště Škoda,stačí seprat plusový silový kabel "aku-starter" a použít ho na mínus pól aku na svém voze. Druhý konec (pokud potáhnete kabel orig. průchodkou) umístíte na vrchní šev převodovky na jeden ze šroubů M8. Vychází to akorát a nic to nestojí. Ostatek ad Kingův všeříkající příspěvek.
17:59:50
07.02.2009
07.02.2009

rolls
aky prierez by mal mat kabel, ked by som ho ukostril na starter ako sa tu pisalo? ako original, teda 25mm2 ?
13:52:51
24.01.2009
24.01.2009

King
-> J3STER: To je dobrej nápad, já to tak měl mj. i kvůli tomu, že batrka byla v mot. prostoru (LPG). Je to 100x lepší, než origo řešení, protože největším žroutem proudu je startér a ten je v defaultu krmenej přes nespolehlivej a věčně korodující spoj kostřícího pásku na kasli, pak přes plech karoserie na spoj kastle a příčky (zase oxidační orgie) a nakonec kostřící pásek přemosťující silentbloky. Těch pár deka mědi navíc mezi mezi baterkou a agregátem je hotovým požehnáním :)
17:17:02
23.01.2009
23.01.2009

J3STER
-> Nwkt: Teď jsem napsal příspěvek, a jak vidím sem nedorazil....zas vázne spojení. V onom příspěvku jsem vzpoměl kabel z mínus pólu baterky na přírubu startéru. Jak jsi teď napsal.
Takže ještě přikostřím agregát zvlášť k baterce. Matně se mi z paměti vynořuje, že jsem něco takového někde čet. Takže to udělám takhle.


16:56:58
23.01.2009
23.01.2009

Nwkt
Kabel od horního šteftu startéru na - baterky, popřípadě ještě přídavnej kostřící pásek na příčku motoru
16:45:52
23.01.2009
23.01.2009

Karel.
-> J3STER: jak říká pedros, měděnej pásek, kterej je chycenej u držáku altíku a pak u příčky motoru, repsektive u silenbloku a bohatě to stačí, pokud ti to nějak blbne tak kup novej
jinak já mám ještě teda jednu kostru, když se díváš na motor tak na levým držáku, jak se připojuje k motoru a je hozenej k zadnímu čelu, ale oddělám ho, jen mi jednou blb motor, tak jsem myslel, jestli to není kostrou,

16:39:40
23.01.2009
23.01.2009

Pedros
Však ten už okostřený máš,ne? Měděným páskem u altíku..Pravda,už si pořádně nevybavuju,kde to tam přesně bylo (škodovku už nemám rok a půl),ale když se na ten pásek mrkneš,očistíš spoje,mázneš vazelínou,určitě to bohatě stačí
15:08:30
23.01.2009
23.01.2009

J3STER
Prosím vaše tipy, kam a jak nejlíp ukostřit motor. Díky
