-> havlik: JJ a podle toho na kterou díru ten drát dali se ladili jízdní vlastnosti - čím víc v předu, tím více to bylo nedotáčivé a naopak Pro jistotu napíšu JOKE, aby se toho někdo nechytil
14:23:12 21.07.2008
havlik
-> Tuner#2: ten stabík přidělanej tim drátem k ramenu jistě funguje:D
14:15:04 21.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> David29: To je vidět z fotek, rám, přední ramena uzavřené do plného profilu v celé délce, ochrana držáku tlumiče, asi HPčka tlumiče atd.
-> Tuner#2: Pěkný.. taky se tam chci jít podívat, ale až budu mít pořádnej foťák..
Jinak včem bylo jiný to dálkový MB?
13:51:32 21.07.2008
MATTESS
-> Tuner#2: jj, to je ono. Mě se chybičky taky vloudily, potvory
13:50:58 21.07.2008
Pavel P..
-> Tuner#2: pěkně zdokumentovaný
13:50:42 21.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS: NJ chybička se vloudila, prostě to hranatý v bílé barvě.
13:48:58 21.07.2008
MATTESS
-> Tuner#2: super :-) jen upřesním - ferat byl původně škoda super sport (ať to tu máme přesně), jinak ten spodek byl zajímavý
13:46:09 21.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak a to je vše přátelé, otevírám volnou diskuzi.
13:45:18 21.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
130RS A5 a to hlavní bylo v předu. Vůbec nemá most, stabík to má na podlaze jako RHčko rapid a řízení v předu No prostě mazec a jsem zvědavý, kdy to bude mít Eidy
130RS A5 - co je to za převodovku? Vím, že tam mělo být snad to, co bylo v 200RS, takže Porsche - sakra, škoda že jsme měli málo času, jinak bych jí vzal do kapsy
Synu bude mít radost aneb Ferat s kyvkou ale ono v době vzniku 1100GT z které potom přestavěli na Ferata ani nic jiného nebylo Všiměte si motoru před zadní nápravou a převodovkou vzadu
Tak já taky něco přihodím. Musím souhlasit s MATTESSem, tím jak třeba i na propagačním videu úplně přeskočí auta s motorem vzadu mě pěkně nasrali, ale jinak super akce :-)
Prosím nekomentovat až to dokončím, tak ohlásím konec.