
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Drag cup 1/2009. Hoškovice 25.4.
prohledat
13 příspěvků (zobrazeno 1 až 13) od 07.04.2009 do 23.04.2009, založil/a Vita ze Sudet
Tak v utery jsem to opet zkouknul a už tam měli motor a poloosy a přehazovali tam laminaty

-> petr s: Tam jeden clovek byl, tak jsem ho chtel po hodine navstivit, ale měl jsem smulu, mezitim odešel...
-> Trax: Ale mají puštěn kompjůter
Tak dneska jsem šmíroval a žádnej postup od minulýho tejdne. Byl tam nákej kolega. Ale musel jsem na hodinu a potom tam už nikdo nebyl, jsem chtel udělat špionáš
Foceno nokii, takže bohužel kvalita nic moc...

Foceno nokii, takže bohužel kvalita nic moc...

-> Vita ze Sudet: Ta tvoje neni kdejaká



-> jerrom: Sakra, taky nakej CVUTák
Kokukal jsme na to zrovna ve utera na laborkach z ESP. Zrozna tam mastili naký lamináty a už tam měli přední nápravu a zadní tlumiče. V utery udělám další průzkum


-> jerrom: Taky je mi to divne, ale jen sem pripichl text ze stranek Drag cupu. Sem zvedavej na ty dovedy
, aby se nestalo ze je pojede kdejaka skodovka


...jen by mě zajímalo jak chtějí stihnout tu formuli...včera jsem šel okolo, mají jen zatím holej rám a kapotáž na skříni. Omluvte zhoršenou kvalitu vašeho obrazu, chyba není na vašem přijímači.
-> Trax: pojedem se předvíst ?

-> Vita ze Sudet: Změř a dej vědět, taky by mě to zajimalo

-> Trax: Takže nic moc konkurence pro většinu čekejch sprinterů
a zajímalo by mě kolik mám já na 100m


Jinak pro představu formule student ma zrychleni na 100 za cca 4s



Hoškovice
Start závodu:
25.04.2009
Ukončení závodu:
25.04.2009
Místo závodu:
letiště Hoškovice
HOŠKOVICE První oficiální závod DRAG CUP 2009 se uskuteční na letištní dráze u vesnice Hoškovice, cca 80 km od Prahy. Čeká Vás tu kvalitní a čistá dráha a přesná časomíra. Počet sprintovacích jízd není omezen - časově očekáváme, že každý účastník sprintů pojede 4-6 měřených jízd.
Jako specialitu jsme pro Vás přichystali účast Czech Technical University CarTech Formula Student/SAE Team, což je univerzitný tým z ČVUT, který vyvíjí závodní formuli. Tým CTU CarTech je složen převážně ze studentů Fakulty strojní a Fakulty elektrotechnické ČVUT. Týmem CTU CarTech je vyvýjen sportovní vůz formulového typu splňující pravidla soutěže Formula Student/SAE. Jedná se o jednosedadlový vůz poháněný konvenčním spalovacím motorem o maximálním objemu 600 cm3 vybaveným restriktorem sání o průměru 20mm a předpokládaným výkonem cca 75kW. Motor je umístěn v prostoru mezi jezdcem a poháněnou zadní nápravou. Základem navrženého vozu je prostorový svařovaný trubkový rám z konstrukční oceli, na kterém je uchycen motor s převodovkou a nápravy vozu. Rám vytváří bezpečný kokpit pro jezdce, který je krytý sklolaminátovou karoserií s žebry pro umístění chladičů. Všechna kola vozu jsou zavěšena nezávisle a odpružena pomocí pull/push rodů. Více informací je zde: www.cartech.cvut.cz/
www.dragcup.com
Start závodu:
25.04.2009
Ukončení závodu:
25.04.2009
Místo závodu:
letiště Hoškovice
HOŠKOVICE První oficiální závod DRAG CUP 2009 se uskuteční na letištní dráze u vesnice Hoškovice, cca 80 km od Prahy. Čeká Vás tu kvalitní a čistá dráha a přesná časomíra. Počet sprintovacích jízd není omezen - časově očekáváme, že každý účastník sprintů pojede 4-6 měřených jízd.
Jako specialitu jsme pro Vás přichystali účast Czech Technical University CarTech Formula Student/SAE Team, což je univerzitný tým z ČVUT, který vyvíjí závodní formuli. Tým CTU CarTech je složen převážně ze studentů Fakulty strojní a Fakulty elektrotechnické ČVUT. Týmem CTU CarTech je vyvýjen sportovní vůz formulového typu splňující pravidla soutěže Formula Student/SAE. Jedná se o jednosedadlový vůz poháněný konvenčním spalovacím motorem o maximálním objemu 600 cm3 vybaveným restriktorem sání o průměru 20mm a předpokládaným výkonem cca 75kW. Motor je umístěn v prostoru mezi jezdcem a poháněnou zadní nápravou. Základem navrženého vozu je prostorový svařovaný trubkový rám z konstrukční oceli, na kterém je uchycen motor s převodovkou a nápravy vozu. Rám vytváří bezpečný kokpit pro jezdce, který je krytý sklolaminátovou karoserií s žebry pro umístění chladičů. Všechna kola vozu jsou zavěšena nezávisle a odpružena pomocí pull/push rodů. Více informací je zde: www.cartech.cvut.cz/
www.dragcup.com