-> minno: DDSR je konstrukčně mnohem lépe řešený, než pozdější EDSR/SEDR:
Tím, že příruba s klapkami je hliník (a ne zinek), nedochází k výraznému ohýbání a vydírání uložení osek klapek, v odlitku tělesa jsou výměnné difuzory, nedochází k prohýbání víka utahováním šroubu filtrboxu, neboť šroub skrz víko jen prochází do závitu v tělese karburátoru a víko naopak přitahuje k tělesu (na tomto karburátoru ten šroub bohužel chybí).
Takže konstrukčně poměrně geniálně vyřešené, jen co se týče jehlového ventilu, tak je použit stejný typ, jako u karburátorů BS a ten nemá příliš dlouhou životnost, takže se tyto karburátory s opotřebeným jehlovým ventilem rády přeplavují (stejně, jako BS).
U BS a DDSR důrazně nedoporučuji použití výkonnějšího benzinového čerpadla (z Favorita) - jehlový ventil ten tlak nemusí udržet...
Jinak oproti EDSR/SEDR je to perfektně vymyšlený (okopírovaný

) karburátor, jen asi byly příliš vysoké výrobní náklady...