
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Technické parametry:
Motor
742.136 - vačka 260°, odlehčený setrvačník + řemenice, filtr JR, přetryskovaný karburátor 136, příčný výfuck
Převodovka
5Q stálý převod 4.22 - postavená z většiny nových dílů, rychloběžný startér
Nápravy
zadní - vlečná náprava z Rapida vyztužená dle L/A - po GO
přední - široká hřebenová taktéž po GO, snížení 30mm
Brzdy
přední čtyřpístkové po GO, zadní bubnové po GO - plánuji kotouče vzadu vepředu chlazené
Exteriér
čtyřoká maska s tahokovem
kola - disková rozměr 165/65 R13, mám doma 5ks otvíráků, ale nejsou lidi co by to dali do kupy ;-) - až časem
v přípravě - zadní zavařené čelo z rapida + zadní haupna s nádechem pro oil chladič - foto k nahlédnutí u Nashe
v plánu jsou: zavaření zámků, ofuků zadních sloupků, stříšku nad okno, přední kapotu s výdechem vzduchu od chladiče - jako u Nikyho, webery zapůjčené na testování od Štěpána (Stepan 110RC) - musím dodělat sání
el. otevíraní zadní a přední haupna
Interier
palubovka GL, RMG, centrál na DO, el.okna vpředu, střešní okno, sedačky Honda CRX, zadní sedačky Rapid, volant průměr 360mm + nába 5cm, sportovní pedály vlastní výroby
A pokud si na něco vzpomenu dopíšu příště. A kdyby jste chtěli něco vědět, tak se ptejte..
Tak už sem konečně dodělal kola v předu rafek 4,5palce a guma 165/65/13 v zadu5,5 palce a guma 175/65/13
Motor
742.136 - vačka 260°, odlehčený setrvačník + řemenice, filtr JR, přetryskovaný karburátor 136, příčný výfuck
Převodovka
5Q stálý převod 4.22 - postavená z většiny nových dílů, rychloběžný startér
Nápravy
zadní - vlečná náprava z Rapida vyztužená dle L/A - po GO
přední - široká hřebenová taktéž po GO, snížení 30mm
Brzdy
přední čtyřpístkové po GO, zadní bubnové po GO - plánuji kotouče vzadu vepředu chlazené
Exteriér
čtyřoká maska s tahokovem
kola - disková rozměr 165/65 R13, mám doma 5ks otvíráků, ale nejsou lidi co by to dali do kupy ;-) - až časem
v přípravě - zadní zavařené čelo z rapida + zadní haupna s nádechem pro oil chladič - foto k nahlédnutí u Nashe
v plánu jsou: zavaření zámků, ofuků zadních sloupků, stříšku nad okno, přední kapotu s výdechem vzduchu od chladiče - jako u Nikyho, webery zapůjčené na testování od Štěpána (Stepan 110RC) - musím dodělat sání
el. otevíraní zadní a přední haupna
Interier
palubovka GL, RMG, centrál na DO, el.okna vpředu, střešní okno, sedačky Honda CRX, zadní sedačky Rapid, volant průměr 360mm + nába 5cm, sportovní pedály vlastní výroby
A pokud si na něco vzpomenu dopíšu příště. A kdyby jste chtěli něco vědět, tak se ptejte..
Tak už sem konečně dodělal kola v předu rafek 4,5palce a guma 165/65/13 v zadu5,5 palce a guma 175/65/13
BAMBUS / škoda 105 - komentáře:
-> paranecek: no tak to sem zvědav si nějak věříš počkej abys nezaplakal

-> BAMBUS: TAk dneska naladim karbec a pak už tě můžu kdykoliv sesekat
Řekni si kdy a kde - na 400m


Až bude to čelo tak dám body, zatim nula

-> BAMBUS: HM! kokam...
-> DJPeter-M: děkuju
davam 9b
-> VOJTA ATC 175: to ještě nevím

-> BAMBUS: A kterej večer?

Je tu vidět zapálení pro věc! Paráda! Super, ale trochu mit u chybí více fotek auta jako celkově. Jinak 9b!

-> airbag: jo večer
-> BAMBUS: A taky sem ti to právě poslal mailem, tak to koukej sem dát

-> VOJTA ATC 175: dit sisto fotil
Jo a já chci foto faceliftu!!!!!!!!!!!!!!!!

-> BAMBUS: No jo, ale z jara kterýho roku???To už možná nebudu mít proti vaši 1.7 nějakou chudou 2.3, ale možná 2.9 a 1000Kg :-)
-> BAMBUS:



-> Hondas: TO ŘIKÁ TEN PRAVEJ
ZOUFALCI

-> VOJTA ATC 175: jo počkej z jara to si povíme 1.7verzus 2.3 vona ta vaha taky neni k zahození
Já Vás sesekám všechny, jelikož objem ničím nenahradíš


