skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 105S
Originální stav, nemá sice dokonalý lak, má pár vad, ale jinak super stav absolutně bez koroze.
Má najeto 117.000km
Má pár úprav od původního majitele jako třeba poličky v kufru :)
2016
Byl jsem se podívat na Doksech a na Garde/Rapid v Poděbradech
2017
Květen-auto jsem vytáhnul z garáže, umyl jsem ho na wapce a jel jsem ke Kryštofovi2009 na výměnu gufera. Když jsem přijel dali jsme auto na kolíbku a převrátili na bok, po převrácení jsem byl překvapen v jak dobrém je stavu, podvozek je absolutně bez koroze, jen spodní roh blatníku je chycený. Bohužel jsem neměl originální stahovák na ložiska, takže jsem musel vyndat celou poloosu a když už byla venku poloosa tak jsem sundal i rameno, celou nápravu jsem obrousil natřel základní suříkovou barvou a pak černým alkytonem. Vyměnil jsem gufera ložiska a silentbloky, olej do motoru a do převodovky. Po složení jsme to jeli s Kryštofem a jeho 120kou vyzkoušet jak jsme to složili, ta jeho 120ka po každých 500 metrech chcípla a nešla nastartovat, tak to musel startovat přes baterku z traktoru. Moje užovka naštestí jela krásně a líp než předtím a hlavně při jízdě nic neskřípalo jako předtím :D
Originální stav, nemá sice dokonalý lak, má pár vad, ale jinak super stav absolutně bez koroze.
Má najeto 117.000km
Má pár úprav od původního majitele jako třeba poličky v kufru :)
2016
Byl jsem se podívat na Doksech a na Garde/Rapid v Poděbradech
2017
Květen-auto jsem vytáhnul z garáže, umyl jsem ho na wapce a jel jsem ke Kryštofovi2009 na výměnu gufera. Když jsem přijel dali jsme auto na kolíbku a převrátili na bok, po převrácení jsem byl překvapen v jak dobrém je stavu, podvozek je absolutně bez koroze, jen spodní roh blatníku je chycený. Bohužel jsem neměl originální stahovák na ložiska, takže jsem musel vyndat celou poloosu a když už byla venku poloosa tak jsem sundal i rameno, celou nápravu jsem obrousil natřel základní suříkovou barvou a pak černým alkytonem. Vyměnil jsem gufera ložiska a silentbloky, olej do motoru a do převodovky. Po složení jsme to jeli s Kryštofem a jeho 120kou vyzkoušet jak jsme to složili, ta jeho 120ka po každých 500 metrech chcípla a nešla nastartovat, tak to musel startovat přes baterku z traktoru. Moje užovka naštestí jela krásně a líp než předtím a hlavně při jízdě nic neskřípalo jako předtím :D
Rock / Škoda 105 - komentáře:
o kolik klesla pružnost motoru s těma 195? :)))
Poslední fotka moc pěkné 

Pecka s těma kolama
.

-> šrek: chtěl jsem ale nějak se mi to zalíbilo v tý bílý barvě 

Neplánuješ to lízo dát radši do černé nebo do barvy auta? :-)
-> gim: Aha tak to je tvoje za žlutá užovka co stojí vždycky kousek u metra, já si řikal že by to mohl být někdo z virtu 

-> Star LC20: Říká ten, kdo na 80ku dal hladkou kapotu a chromový poklice





-> Rock: podle fotek vidím, že jsme skoro sousedi ;-) já jsem dole v Maňákově.
-> oppik: na čerňáku v podzemních garážích
pěkná užovka,kde s ní parkuješ?
-> Alex41:



-> Alex41: to nechci, já tam chci čtyřoko víc se mi to líbí, k čemu mám mít originál, pro pocit z toho že mám originál jsem si to auto nekoupil
a navíc to neni nějaká velká úprava to za pár minut zase vrátíš do origo stavu

Já bych tam dal xenony a led parkovačky... Když už to nebude origo, ať je to aspoň bastl




-> Star LC20: -> TT_daniel: přece se všem nemůže líbit stejný auto, každýmu se líbí něco jinýho
no a mě se víc líbí GLS 


-> Star LC20:
pravdu mas bratm



Jen ať to všichni prebouchaji na 4oko.....pak nás, pravověrných, se 160kama, bude vzácně málo 

-> kraska98: taky to tak vidím
-> Joey 120 LS: ještě jich je málo

-> Joey 120 LS: ještě jich je málo

-> Rock: za mě nechat originál. Předělanejch užovek z 2oka na 4oko již jezdí dost 

Za mě nerez masku.
-> doking: vypadá to s tím zajímavě
-> Joey 120 LS: díky moc dlouho jí nemám, asi tak 8 dní

-> Joey 120 LS: díky moc dlouho jí nemám, asi tak 8 dní
