skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Je to škoda 120 l ročník 83 .... zakúpená 8.5.2013 v košiciach od jedného pána ing. a ja som už tretí majtel .
Za to karoséria je vo vinikajúcom stave nejaké tie kozmetické vady ...
auto prešlo rôznymi úpravámi... ako išiel čas tak sa upravovalo stále viac a viac a asi to nikdy neskončí :D ale v skratke:
podvozok: nič špecialne :D
predná náprava : široká vrchné ramená s nastavitelným odklonom pružiny kalmar motorsport tlmiče KYB ultra sr
zadná náprava : široká vlečka vystužená kotučové brzdy 2piestikove hydraulická ručka
motor : felicia 136M , vačka 280 znižená hlava ,4-1 zvody do nerezového tlmiča elegantne schovaného :D a motokarbce
prevodovka : L/A 5q
interier : sedačky škrupiny š bodové navíjacie pasy a čo možno najviac odlahčený :D
neviem kolko auto váži ešte nebol čas ho zvážiť ale tú chybu v blízkom čase napravím :D ale ešte je na diete tak ešte čo to schudne :D
Aj s motorom sú už 3 ročné plány ale už na dosah :D už mam doma vpodstate vštky potrebné diely aby som ho poskladal ale zatial nieje čas a priestor...
Za to karoséria je vo vinikajúcom stave nejaké tie kozmetické vady ...
auto prešlo rôznymi úpravámi... ako išiel čas tak sa upravovalo stále viac a viac a asi to nikdy neskončí :D ale v skratke:
podvozok: nič špecialne :D
predná náprava : široká vrchné ramená s nastavitelným odklonom pružiny kalmar motorsport tlmiče KYB ultra sr
zadná náprava : široká vlečka vystužená kotučové brzdy 2piestikove hydraulická ručka
motor : felicia 136M , vačka 280 znižená hlava ,4-1 zvody do nerezového tlmiča elegantne schovaného :D a motokarbce
prevodovka : L/A 5q
interier : sedačky škrupiny š bodové navíjacie pasy a čo možno najviac odlahčený :D
neviem kolko auto váži ešte nebol čas ho zvážiť ale tú chybu v blízkom čase napravím :D ale ešte je na diete tak ešte čo to schudne :D
Aj s motorom sú už 3 ročné plány ale už na dosah :D už mam doma vpodstate vštky potrebné diely aby som ho poskladal ale zatial nieje čas a priestor...
U-žofka / škoda 120 l - komentáře:
-> dodik110: Super, A nechat chromovaný nárazníky by vypadalo blbě?
-> dodik110: 

-> Jindas: ale to nebude ledajaka rozšírená
to bude moja uzovka





Tak paráda, bude ouža.
Nééééé. Rozšířených jezdí hafo, ale hezkých závodních úžovek pramálo.
Ale jinak jsem zvědav

Ale jinak jsem zvědav

-> Jarda: blatníky mají kraje na eMkový blinkr.
Ty bych použil jen v případě, že bych převařil brýle světel a rámeček kolem světel zapasoval do blatníku. Ale opět by zůstal problém s čelem
Ty bych použil jen v případě, že bych převařil brýle světel a rámeček kolem světel zapasoval do blatníku. Ale opět by zůstal problém s čelem
-> Jarda - zrušená registrace 26.01.21 07:43:47: Na užovku? Kde?
-> radekp 26.01.21 07:06:42: dopredu se delaji cele blataky, tak proc davat nytovaci nastavce

-> dodik110: osobně bych dal dopředu nýtovací nástavce blatníků, nechal užovkové čelo (případně bych ho horizontálně uříznul) a šel bych cestou tvaru prohnutého lízátka a pod něj náznak splitteru. Nejhezčí tvar užovky je čelo dole prohnuté dole dovnitř a lízátko, které tu křivku ohýbá zpět.
Tuhle křivku potřebuješ podpořit. Tyhle rovné lamináty to zabijí. To dej radši rovnou eMko. Jsi šikovný, s laminátem je sranda. Rádi kdyžtak poradíme.
Tuhle křivku potřebuješ podpořit. Tyhle rovné lamináty to zabijí. To dej radši rovnou eMko. Jsi šikovný, s laminátem je sranda. Rádi kdyžtak poradíme.
Včera večer som nad tým rozmýšľal
určite to bude pekne ale nie s tým okruhovym nárazníkom takže to musim spraviť ak tak s týmto


-> havlik: ano vrch je az na to ukoncenie pri kolese, nemyslel som tym ze je to nemozne spravit, len to proste bude chciet viac rezat a pripasovavat v tej spodnej-bocnej cast naraznika
-> majop3k: Ale ta vrchní část nárazníku bude stejná rally vs okruh.
problem je v tom ze vsetky prerabky co boli implantovane na uzovku boli kombinovane s rallyovym naraznikom a ten nema taky zlozity tvar ako okruhovy kde sa treba pri zkracovani z boku trafit do viac tvarov. A dalsia vec ako to bude vypadat z okruhovym naraznikom, chcelo by to nejaky VT pre lepsiu predstavu.
Aj tu nieco vidno: img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../7_1_45281__2017- 03-24_12-23-28_75.jpg
Aj tu nieco vidno: img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../7_1_45281__2017- 03-24_12-23-28_75.jpg
-> dodik110: Tak ten anglan to zvládnul a u nás po městě v drevnich dobách tuningu taky jezdila užovka co měla ty rozšíření. A mělo to normálně uzovkovy čelo.
to bude
fáro
fáro
-> dodik110: To sice jo, ale pořád to bude o dost jednodušší.
-> havlik: aj tak bude treba upraviť nárazník aby pasoval k čelu
-> havlik: To je asi dobrý řešení.
A nýty nechat přiznaný. eMko opravdu ne.
-> dodik110: Nebylo lepší vzít jen to rozšíření a naroubovat ho na uzovkovy blatnik?
www.ambitioncar.cz/ambiti oncar-kompozit/rapid-rh-pr edni-nytovaci-blatnik-prav y
www.ambitioncar.cz/ambiti oncar-kompozit/rapid-rh-pr edni-nytovaci-blatnik-prav y