skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
20:11:42
01.08.2011
01.08.2011

Arnold
-> j_j: to nema cenu trapit za neco co stejne nema cenu nekdy je lepsi byt sam mas svaty klid
20:09:30
01.08.2011
01.08.2011

j_j
-> Arnold: to máš pravdu....minule jsem z toho byl v prdeli rok, ted už je to v pohodě. 

20:06:54
01.08.2011
01.08.2011

Arnold
-> j_j: co na zensky je k videni?? auto te alespon nezklame tolik jako zenska a je lepsi vrazit prachy do auta nez do nejaky zensky
20:04:35
01.08.2011
01.08.2011

j_j
-> Arnold: srpnovej jj
... jak tak na to koukám, tak ta zrepáslá pumpa je asi hezčí než kozy tý svlečny.
... jak tak na to koukám, tak ta zrepáslá pumpa je asi hezčí než kozy tý svlečny.20:02:57
01.08.2011
01.08.2011

Arnold
-> j_j: ten Playboy je novy? 

20:01:34
01.08.2011
01.08.2011

j_j
příprava na Slovač

18:26:55
27.07.2011
27.07.2011

j_j
-> afro100: co bys doporučil ? díky
18:25:18
27.07.2011
27.07.2011

afro100
protektory nebrat ... mne praskli boky u patky ... tak akurat na rozbitie drzky ... to si radsi kup nieco novodobe ...
15:58:46
27.07.2011
27.07.2011

j_j
15:44:31
27.07.2011
27.07.2011

j_j
-> Pavel P..: hele pro moje účely kdy najedu tak 1500km za rok mi to na kilo stačí. Vidím to až na příští rok, takže se ještě poradím,ale díky za varování - jsi hodnej !
15:41:09
27.07.2011
27.07.2011

Pavel P..
-> j_j: kup si co chceš.... víš všechno nejlíp tak si poraď, ale protektory Praha jsou dobrý tak na stání

15:39:43
27.07.2011
27.07.2011

j_j
-> Pavel P..: hele tak mezi náma je to takovej pošťuch jenom přece
tak to mám koupit OR-6 od vraníkpneu ?
já stejně jezdím dědkostylem - do 80 km/h.
tak to mám koupit OR-6 od vraníkpneu ?
já stejně jezdím dědkostylem - do 80 km/h.15:37:28
27.07.2011
27.07.2011

Pavel P..
-> j_j: jojo kup si protektory z Prahy... aspoň se dřív někde vymázneš a bude na virtu klid :-))
15:06:50
27.07.2011
27.07.2011

j_j
ale taky dost řve kluk :) takže se na příští sezonu kromě novejch gum (kámoš mi poslal, že se někde vyrábej ještě OR-6 ale na ty peču - nějaký vraník-pneu)- koupím tady protektory z Prahy,tak se dívám i po nějakém profi odhlučnění na motor :)
15:03:45
27.07.2011
27.07.2011

j_j
ale ten motor mám fakt rád, protože táhne jak ďábel - minule mě vzala na okresce užovka 120 a měl jsem nutkání si to s ní rozdat
ale naštěstí zvítězil můj dědkostyl a nechal jsem to být 
ale naštěstí zvítězil můj dědkostyl a nechal jsem to být 
15:02:26
27.07.2011
27.07.2011

j_j
nahnilej PP 

15:01:46
27.07.2011
27.07.2011

j_j
promáčklé dveře 

15:01:12
27.07.2011
27.07.2011

j_j
poďobané čelo 

14:55:16
27.07.2011
27.07.2011

j_j
-> FAŤANEK: no uvidíš až nafotím lepší fotky, skelet,motor,převodovka a řízení v pohodě,ale třeba PP blatník je na výměnu - že mám nechat origo stav? má to něco do sebe ikdyž je to nahnilý 

14:50:36
27.07.2011
27.07.2011

FAŤANEK
Velmi pěkné.Dobře jsi udělal že si to nerenovoval.

110L ´76





