
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
19:29:03
03.06.2012
03.06.2012

j_j
Takže abych to dopověděl.....auto nechytlo díky ucpanýmu vejfuku, tak jsem ho potupně zastrkal vedle embéčka. 

19:26:15
03.06.2012
03.06.2012

j_j
Bok....každej mi říká, abych ten bok nechal opravit, radši zatím řeším mechanický věci než promáčklinu ve dveřích za 500,-
19:21:55
03.06.2012
03.06.2012

j_j
Tak jsem byl na chatě, vyčistil podběhy, nasadil kola (nakonec zvítězila klasika mezikruží+poklice), umyl, promazal, navštívil velkoškodovkáře (12ks) a při zajíždění do stodoly mi to nechytlo, rána a jelikož byl shnilej vejfuk tak to proběhlo sponou (viz poslední foto). Příště jsou na řadě ventily, vejfuk, předstih, klíňáky a možná i přední ložiska.
10:38:45
01.06.2012
01.06.2012

j_j
www.auto-mania.cz/?p=1072
0 dobrá fotka 

23:35:49
31.05.2012
31.05.2012

j_j
HFko...1976
20:30:30
30.05.2012
30.05.2012

j_j
vedení AZNP rozhodlo o montáži starších pásů Moravan místo novějšího plastového typu.
17:56:11
22.05.2012
22.05.2012

j_j
-> dragon_cb_cz: protektorovaný radiály, jj kladívkový byly a jsou - přetřel jsem je ještě stříbrnou kladívkovou hammeritkou, protože jsem opravoval na každém disku ty 4 spoje - škvíry, kde byla liška.
17:49:10
22.05.2012
22.05.2012

dragon_cb_cz
To jsou ty tvoje slavný kladívkový disky?
Jinak se na tom prosimtě nezabij... jsou to alespoň radiálky, nebo ti někdo prodal chemlony?
Jinak se na tom prosimtě nezabij... jsou to alespoň radiálky, nebo ti někdo prodal chemlony?17:42:53
22.05.2012
22.05.2012

j_j
17:41:46
22.05.2012
22.05.2012

j_j
-> Jozka: díky moc, dnes jsem nechal udělat tyhle ďábelský kola...protektor Gottwaldov


09:05:46
21.05.2012
21.05.2012

Jozka
Glycerínovej olej z lékárny je zcela vyhovující..

23:43:23
17.05.2012
17.05.2012

j_j
-> Luky.: je to tak, už cvičím na HTPčkách při jízdě do kopce
(Bronzová žlutá = honey gold)
(Bronzová žlutá = honey gold)22:14:19
17.05.2012
17.05.2012

j_j
-> vojta99: vyměním akorát ty odrazky za nový, ono zrovna tyhle plasty slepnou fakt rychle - poslední co mi chybí je nápis škoda na přední masku :) ale ten se prodává i druhovýrobní. Pak mi nezapomente říct co na ty těsnění, díky ;)
22:14:08
17.05.2012
17.05.2012

James1991
-> Luky.: 

22:12:02
17.05.2012
17.05.2012

Luky
-> j_j: sprinty se seriovou 11OL? To ti všichni ujedou 

22:08:09
17.05.2012
17.05.2012

vojta99
-> j_j: Zadek je dobrej
sprinty se mi líběj
sprinty se mi líběj
22:06:02
17.05.2012
17.05.2012

j_j
letos to vidím na sprinty 

22:03:04
17.05.2012
17.05.2012

j_j
takhle vypadá ten zadek....docela to jde.
22:00:39
17.05.2012
17.05.2012

j_j
jinak se zeptám - čím ošetřujete gumy skel, větraček, atp - glycerinem?
21:59:26
17.05.2012
17.05.2012

j_j
-> Aidamgonnahate: máš pravdu - bylo to levný docela, na bazoši to měl vystavený a ještě 4ks blatníků v pozinku za 2ku,to jsem ale nevzal. Navíc ho tam ted dávat nebudu, když se mrkneš tak původní ještě vypadá k světu, pak mám nový 120tkový a tohle tam dám eventuelně až se bude dělat lak atp. -> Danster: hadice na vodu vozím s sebou a modlím se k Alláhovi, aby nepraskly,ale podle mě to už budou solidní roury s vnitřkem zpevněným vápníkem jak to bývá :D
110L ´76





