
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
22:29:09
11.06.2014
11.06.2014

j_j
-> GRED-Činpokomon :D: je to tak...znak prahy, pražský spz za oknem pražskou vodku a šunku a trochu ohnilý prahy 

22:25:33
11.06.2014
11.06.2014

gred
-> j_j: prostě znak prahy musí bejt

22:23:45
11.06.2014
11.06.2014

j_j
nic novýho prostě....vždycky to nějak projedu o víkendu a tím to hasne :)
22:22:26
11.06.2014
11.06.2014

j_j
22:20:49
11.06.2014
11.06.2014

j_j
znak na autě

22:19:59
11.06.2014
11.06.2014

j_j
pozink power za 500,- 

01:06:18
16.05.2014
16.05.2014

j_j
12:01:23
30.04.2014
30.04.2014

Tomáššš
21:51:50
29.04.2014
29.04.2014

j_j
ono to bylo v inzerci....takže demontáž a s autem se nejezdilo :) ale přišlo mi to vtipný 

13:18:51
29.04.2014
29.04.2014

Koblet
-> j_j: To je náporák pro zpátečku. Víte prd kterým směrem majitel pojede.

11:07:28
29.04.2014
29.04.2014

Tomáššš
-> j_j: to aj chladi ?

19:34:06
28.04.2014
28.04.2014

j_j
taky názor 

15:48:20
24.04.2014
24.04.2014

j_j
Víte jaký je rozdíl mezi Milošem Zeman a majorem Zemanem? 

19:59:21
23.04.2014
23.04.2014

j_j
auto.idnes.cz/prvni-auta-
slavnych-opel-karla-gotta-
dvb-/auto_ojetiny.aspx?c=A
140423_...
už se těším na zítra - tohle bude zajímavé čtení...
už se těším na zítra - tohle bude zajímavé čtení...
13:25:08
21.04.2014
21.04.2014

j_j
-> dragon_cb_cz: to abych pomalu fakt koupil tu sadu na GO motoru vid? 

00:55:49
21.04.2014
21.04.2014

dragon_cb_cz
-> j_j: Tvl už to konečně zajeď alespoň 

21:13:22
20.04.2014
20.04.2014

j_j
19.4.2014 překonáno 43 000 km, děkuji 

13:02:35
18.04.2014
18.04.2014

j_j
myslel jsem že už jsem viděl všechno....
stejně, než bych se pouštěl do zadní kapoty, tak bych sehnal a) 10ti litstou vrtuli z 1100MB/110L b) učinnější chladič stovky (má víc lamel) c) zhotovil klidně plastový lapač na mřížku d) nechal vyčistit celý chladící systém od usazenin než vrtat kápi...ale co člověk to názor, třeba to mělo mít spíš tuningový význam...
