
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
!!!!!!!!!!!!!!!!!! AUTO JE URCENE NA VOZENIE PO MESTE DO SKOLY A SNAD NA NEJAKE ZRAZY, ZIADNY SPECIAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!
tak dneska sme si s bratom kupili nase prve auto Skoda 100L s prednou maskou zo 110tky ma to predne lizatko a original Beskyd sport. Dovod kupi 100ky je prosty podla mna je to najkrajsia skodovka aka vysla z liniek Mladej Boleslavy otec taktiez niekedy taku mal a historia sa opakuje:))
Podvozok: -- predna naprava -- siroke Mkove ramena vratane napravnice a hrebenoveho riadenia, vyztuhy podla L/A komplet nove capi a cela je repasnuta
-- zadna naprava -- vlecna naprava z 4Q prevodovkou z kila + kotuce a 4P
kolesa: predne 6,5 palcove pneu Yokohama 165/65 a zadne 7 palcove a pneu Yokohama 185/60
Motor: favorit 135 toho casu uz zo 136kovymi piestami ; hlava znizena o 0,4mm a lestene sacie a vyfukove kanaly ; vacka p.Nemec 280/280 ; sviecky NGK BCP6ES made in JAPAN ; sacie potrubie z Facka 10 stupnovy sklon vyrieseny podlozkou ; vyfukove potrubie z rapidy 136 ; loziska a kruzky KOLBENSCHMIDT ; karburator LEKR ; zotrvak odlahceny o 1,5 Kg, odlahcena remenica a vsetko vyvazene ; vyfukove zvody aj priecak od zandu.
Interier: ostane palubka z kila ale budiky pojdu okruhle aj s otackomerom ; sedacky mam autostyle a 4 bodove pasy k tomu ; volant taky klasicky skodovacky sportovy tusim 33cm priemer
tak dneska sme si s bratom kupili nase prve auto Skoda 100L s prednou maskou zo 110tky ma to predne lizatko a original Beskyd sport. Dovod kupi 100ky je prosty podla mna je to najkrajsia skodovka aka vysla z liniek Mladej Boleslavy otec taktiez niekedy taku mal a historia sa opakuje:))
Podvozok: -- predna naprava -- siroke Mkove ramena vratane napravnice a hrebenoveho riadenia, vyztuhy podla L/A komplet nove capi a cela je repasnuta
-- zadna naprava -- vlecna naprava z 4Q prevodovkou z kila + kotuce a 4P
kolesa: predne 6,5 palcove pneu Yokohama 165/65 a zadne 7 palcove a pneu Yokohama 185/60
Motor: favorit 135 toho casu uz zo 136kovymi piestami ; hlava znizena o 0,4mm a lestene sacie a vyfukove kanaly ; vacka p.Nemec 280/280 ; sviecky NGK BCP6ES made in JAPAN ; sacie potrubie z Facka 10 stupnovy sklon vyrieseny podlozkou ; vyfukove potrubie z rapidy 136 ; loziska a kruzky KOLBENSCHMIDT ; karburator LEKR ; zotrvak odlahceny o 1,5 Kg, odlahcena remenica a vsetko vyvazene ; vyfukove zvody aj priecak od zandu.
Interier: ostane palubka z kila ale budiky pojdu okruhle aj s otackomerom ; sedacky mam autostyle a 4 bodove pasy k tomu ; volant taky klasicky skodovacky sportovy tusim 33cm priemer
FEMIMA - komentáře:
dáváš si to kilo pěkně do kupy:) to se mě líbí, děš do oblíbenejch:) sem zvědav jak bude vypadat ve finále:) přeju hodně štěstí:)

-> magik: ked tu kukam na niektore lestenky tak sa mi zda ze som nic nespravil heh...ale toto auto sluzi predovsetkym ako ucebnica a vsetko robim prvy krat taze si myslim ze to je fajn!

Nechápu proč všichni řeší zástavbu posilovače takhle složitě
. Je i jednodušší a elegantnější cesta...

matusko 01.04.11 15:50:14 napsal: → magik: heh no jasne…a budu siroke napravy bude vyzerat este lepsie
Veru pekne si sa do toho pustil, vsetko all inclusive

Veru pekne si sa do toho pustil, vsetko all inclusive
-> kubo980: no este som to nerobil zatial
nabuduci tyzden sa ide nato...ale tak nechcem 5 Q zatim...mam tri prevodovky kratke tak kupim este jednu 5Q a vyskladam 5Q zo stalym prevodovm 4,44


-> matusko: si to mal rozobrate dovaral si držiaky priečky.. tunel už nieje taky problem spraviť ked to je rozobrate :)
-> kubo980: chcel som kratky prevod a nechcel som zatial 5Q a s tym spojene prevaranie tunela tiahlo a hluposti ak sa mi to nebude zdat prerobim

prečo 4q?
-> matusko: pěkná práce a pěkné kilo
-> matusko: ok na toto som sa pytal

-> castrol: ocistil som to tak ze kotuc do vrtacky a vsetko som dral co slo dole je na tom zaklad a farba tak uvidime ako dlho to vydrzi...
matusko 18.04.11 20:47:15 napsal:
→ castrol: nieje a neviem ci to teraz narazas na nieco ale
ak hej tak podpichuj v inej karte
na nic nenarazam len sa pytam
→ castrol: nieje a neviem ci to teraz narazas na nieco ale
ak hej tak podpichuj v inej karte

-> castrol: nieje a neviem ci to teraz narazas na nieco ale ak hej tak podpichuj v inej karte

-> matusko: ta napravnica je natreta hrbolakom ??
-> Eidy: som si toho vedomi ze su niektore veci strasne, ale v zime sa bude striekat cele auto a zacne sa robit komplet repas tento rok to ide na jazdne vlastnosti a vykon ostatne potom...2piesty su ocistene a rukou nafarbene ale farba pojde dole pojdu do oranzovej a pojdu do zadu;)
-> matusko: Nevím teda, co přesně je cílem téhle stavby, ale ty napatlaný ohnilý ramena a dvoupístky jsou strašný. Chtělo by to rozebrat na díly a udělat pořádně. Některý věci jsou pěkný, některý jsou strašný podle mě.
klobuk dolu
-> matusko: pěkná práce chlape
každopádně s těma nápravama... ty širší mají větší ohybové momenty protože vzadu je to pouze rozšířením trubky co drží kolo a vepředu delšíma ramenama ale toto eliminuješ právě L/A výztuhama... takže není podle mě co řešit...

-> Michal N 283: no neviem zadnu som este nemal moznost kuk...ale ta predna vyzera byt v dobrom stave takto co som obkukal aj natreta je tusim dakym sajrajtom ale urcite to nieje origo ale je to jedno uz som splasil ine napravy tak pojdu tie pracuje sa na nich

-> matusko: Môže byť,ak máš,tak montuj.Ja len tak,že niekedy som to tiež tak plánoval,ale potom som ich nemenil lebo boli v mimoriadne dobrom stave.Ale zase ak máš renovovať dáke zhnité nápravy a máš možnosť dať tam lepšie,tak nie je čo riešiť
