
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
2020
- zima 2019/20 :
- dokončenie interiéru
- zasklenie predného a zadného okna + vyleštené hliníkové lišty a samotné sklá ( keď dovolili teploty )
- výroba náhrad za hliníkové lišty na prahy dverí z nerezu ( vlastná realizácia )
- dokončenie motorového priestoru ( chýba originál karburátor na termosytič, realizácia najskôr do konca sezóny )
- zakúpenie 15L ultrazvukovej čističky na ND :D
- výroba nového dna kufra podľa originálu + zalakovanie proti vlhkosti a následnému zvlneniu
- dolepenie gumových profilov na utesnenie zadných blatníkov s karosériou, vyliatie resistinom ML
- nasadenie mechanizmu stieračov a motorčeka
-osadenie gumového tesnenia na kufor
-doplnil kartu o fotky
2024
- chystaný veľký upgrade auta a garáže
- presťahovaná Angelika do nového domova
2025
- začínam opäť chodiť k autu , snáď ho konečne doskladám , musím !
- zima 2019/20 :
- dokončenie interiéru
- zasklenie predného a zadného okna + vyleštené hliníkové lišty a samotné sklá ( keď dovolili teploty )
- výroba náhrad za hliníkové lišty na prahy dverí z nerezu ( vlastná realizácia )
- dokončenie motorového priestoru ( chýba originál karburátor na termosytič, realizácia najskôr do konca sezóny )
- zakúpenie 15L ultrazvukovej čističky na ND :D
- výroba nového dna kufra podľa originálu + zalakovanie proti vlhkosti a následnému zvlneniu
- dolepenie gumových profilov na utesnenie zadných blatníkov s karosériou, vyliatie resistinom ML
- nasadenie mechanizmu stieračov a motorčeka
-osadenie gumového tesnenia na kufor
-doplnil kartu o fotky
2024
- chystaný veľký upgrade auta a garáže
- presťahovaná Angelika do nového domova
2025
- začínam opäť chodiť k autu , snáď ho konečne doskladám , musím !
ANGELIKA - komentáře:
11:48:42
23.10.2010
23.10.2010

haso
-> Tomáššš: spravne na to ides, spravne 

09:58:24
23.10.2010
23.10.2010

Tomáššš
-> haso: ano prelisy "14"
znizit to nechcem aspon zatial ... ale predok by mohol ist asi k zemi o cosik ...
ale treba najprv dake gumy poriadne


00:42:48
23.10.2010
23.10.2010

haso
-> Tomáššš: ty tuner co zhana 14" prelisy, priznaj sa ze to chces brutalne znizit este



17:28:39
21.10.2010
21.10.2010

Tomáššš
-> Pavel P..: o fuzoch sme sa uz bavili ... :) fotky neviem ani kde su ... kuknem a napisem :)

17:23:08
21.10.2010
21.10.2010

Pavel P..
-> Tomáššš: mladíku... co ty fousy předního čela na model 69 nechceš? dával jsem ti fotky do tvého inzerátu tak se cvičně ptám abych je pak nedal někomu jinému.

17:19:10
21.10.2010
21.10.2010

Tomáššš
kupene nejake nove kraviny urcene pre novy motor :) a o par desiatok eur chudobnejsi ...
ale co no ... nech to je rúče a poriadne vymazlene podla origa vzhladu
uz sa tesim ...




uz sa tesim ...

12:03:56
11.10.2010
11.10.2010

Tomáššš
-> minno: v Istebnom v doline kde je zakaz vjazdu
ale fotky stoja za to :)
aspon ja si myslim





19:36:20
10.10.2010
10.10.2010

minno
-> Tomáššš: kde si to bol fotiť tvojho dedka veterána? :)
13:14:46
07.10.2010
07.10.2010

suri
-> minno: tak im urob obtok do kúrenia ako sa tu píše , nezanáša sa to potom bordelom a chladí sa aj 4 vložka
13:07:36
07.10.2010
07.10.2010

minno
-> sep: je to proste čudné :) jazdiť to jazdí, ale skúsenosť s tým nemám, v akom stave bývajú potom tie valce a piesty štvrtého valca keď sa k nim nedostáva dostatok cirkulúcej vody.
13:00:18
07.10.2010
07.10.2010

sep
-> minno: :takže myslíš že sekali na jedné lince těsnění na 105,110,120,130,všechny měly díry jinak jen 120ka takhle,nasekali jich statisíce a nikoho za celou dobu nenapadlo že je něco špatně?Znovu říkám že nevím proč je to tak jak to je ale že by těch x tisíc sérií byla chyba v prvním výkresu která se už jen opakovala to se mi nezdá.Jinak jsem kdysi měl v ruce LS hlavu užovky a ta neměla dokonce ani vyvrtanou díru právě tam kde není díra v těsnění.Myslet si můžem co chceme,ať s dírou nebo bez to evidentně jezdilo a jezdí ale formulace že se nadělalo x set tisíc zmetků mi přijde nepravděpodobná.
12:39:16
07.10.2010
07.10.2010

minno
-> sep: no každopádne je to zvláštne prečo tam tie diery na tých tesneniach nie sú....Ale hovoriť o tom, že to tak robili asi nachvál z určitého dôvodu asi tiež nie je správne, kedže tesnenia na všetky ostatné typy týchto motorov majú všetky diery správne.
12:37:29
07.10.2010
07.10.2010

VeTeV
-> Tomáššš: pekný moc...budes ho davat do kila a nebo zaskladnis?
12:28:22
07.10.2010
07.10.2010

Tomáššš
12:27:02
07.10.2010
07.10.2010

afro100
-> sep: je to zaujimave, u starych 120 tesneni som sa stretol prevazne bez diery, nove Temac tu dieru tiez nemaju, ale povodne tesnenie, co bolo v sade na 110L ju ma, pricom prostredna dierka je tak 2x vacsia ako na fotke od Toma ... na tesneni v aute ta dierka tiez bola ... neviem no, kazdopadne, pri skladani motora som si tu poslednu dierku dorobil do obyc. temacu a zatial to je OK ...
12:22:38
07.10.2010
07.10.2010

Tomáššš
-> sep: ako pise Pavel P.. je to original tesnenie
motor nema vyrazene cislo ...
motor nema vyrazene cislo ...

12:15:37
07.10.2010
07.10.2010

sep
-> Pavel P..: :jj,co dira navic to bliz k rakovine.-)
-> minno: :no me spis jde o to ze ona ta chybejici dira nebude nejspis chyba matrice.....duvod proc tam neni netusim ale je tech tesneni nejak moc bez diry aby to byla jednorazova chyba...
-> minno: :no me spis jde o to ze ona ta chybejici dira nebude nejspis chyba matrice.....duvod proc tam neni netusim ale je tech tesneni nejak moc bez diry aby to byla jednorazova chyba...
11:02:21
07.10.2010
07.10.2010

Pavel P..
-> sep: to je ještě těsnění asbestos. 

10:11:50
07.10.2010
07.10.2010

minno
-> sep: rovnaké tesnenie bez diery mal od výroby na svojom 120 motore aj kuko a motor najazdil cez 130 tis. km bez problému
10:06:18
07.10.2010
07.10.2010

sep
-> minno: :to mi uslo,no kazdopadne je to zajimave,ve finale je to asi skoro jedno jaka dira tam je nebo neni:-)