skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
2020
- zima 2019/20 :
- dokončenie interiéru
- zasklenie predného a zadného okna + vyleštené hliníkové lišty a samotné sklá ( keď dovolili teploty )
- výroba náhrad za hliníkové lišty na prahy dverí z nerezu ( vlastná realizácia )
- dokončenie motorového priestoru ( chýba originál karburátor na termosytič, realizácia najskôr do konca sezóny )
- zakúpenie 15L ultrazvukovej čističky na ND :D
- výroba nového dna kufra podľa originálu + zalakovanie proti vlhkosti a následnému zvlneniu
- dolepenie gumových profilov na utesnenie zadných blatníkov s karosériou, vyliatie resistinom ML
- nasadenie mechanizmu stieračov a motorčeka
-osadenie gumového tesnenia na kufor
-doplnil kartu o fotky
2024
- chystaný veľký upgrade auta a garáže
- presťahovaná Angelika do nového domova
2025
- začínam opäť chodiť k autu , snáď ho konečne doskladám , musím !
- zima 2019/20 :
- dokončenie interiéru
- zasklenie predného a zadného okna + vyleštené hliníkové lišty a samotné sklá ( keď dovolili teploty )
- výroba náhrad za hliníkové lišty na prahy dverí z nerezu ( vlastná realizácia )
- dokončenie motorového priestoru ( chýba originál karburátor na termosytič, realizácia najskôr do konca sezóny )
- zakúpenie 15L ultrazvukovej čističky na ND :D
- výroba nového dna kufra podľa originálu + zalakovanie proti vlhkosti a následnému zvlneniu
- dolepenie gumových profilov na utesnenie zadných blatníkov s karosériou, vyliatie resistinom ML
- nasadenie mechanizmu stieračov a motorčeka
-osadenie gumového tesnenia na kufor
-doplnil kartu o fotky
2024
- chystaný veľký upgrade auta a garáže
- presťahovaná Angelika do nového domova
2025
- začínam opäť chodiť k autu , snáď ho konečne doskladám , musím !
ANGELIKA - komentáře:
-> minno: súhlas
-> Tomáššš: vždy sa je čím chváliť

tak po mensom odmlcani nejaky ten progres, nie je to nic extra ale i tak pokrok co je fajn
tak neviem ci sa da s tymto chvalit alebo nie ...

tak neviem ci sa da s tymto chvalit alebo nie ...
-> minno: chytáš za slovíčka :D
-> Tomáššš: včera naložili na odvoz do kovošrotu a dnes už nazad do haly? čudný postup

dnes som konecne previezol Angelu do druhej garaze na pieskovanie 

-> castrol: vdaka 

-> Tomáššš: dobree 

-> m8rinek: dakujem
-> Tomáššš: Pěkný
inak v praci som si vyrobil raznice na prelisovanie vystuh z Š105/120 ktore posluzia ako ND na original stovkove, po case vyrobim par kusov (párov) ktore budu repliky Š1000/110R so vsetkym co k nim patri ,ked uz ostal kus plechu tak treba vyuzit lasser a ohr.lis
co vy na to ? vypada to super podla mna

co vy na to ? vypada to super podla mna

-> Eidy: zohnal som tuzidlo do alkytonu
vyskusam na napravu a na podvozok , potom podam recenziu





-> tapo145ap: 

Ja sa priklanam ku Castrolovi a tiez mam na napravach polyuretanovu dvojzlozkovu od chemopuru a zda sa mi to dost tvrde...
-> Tomáššš: polyuretanova dvojzlozkova

-> Eidy:
Tak tak... já před 5-6 lety dělal Alkytonem všechno. Pak mi přes nos přelítla móda dvousložek - tak jsem všechno mordoval PUR vrchem a epoxidovým základem. Nicméně na na už chycenej plech se epoxidovej základ ukázal jako dost špatná volba - loupal se. To samý na pozinku, ačkoliv byl přes rok na povětrnosti. Jelikož jsem ty dvousložky kupoval online, tak jsem ke všemu bral rovnou tužidla - tužidla jelikož jsem nespotřeboval, tak na všech mi zatvrdly víčka.
To samý štětce, pokud se nevymyly dokonale slušnou spotřebou ředidla, tak totálka. I přes zkušenosti na brigádě, kdy dvousložky ředili mnohem levnějším nitroředidlem místo U6002 nebo jak (čímž dost klesla cena ředění), se mi v tuto chvíli zdá poměr užitku k ceně a náročnosti docela špatnej. Ani ta odolnost PUR vrchu není kdovíjaká. Sice z hlediska koroze zatím asi nelze nic vytknout, ale tvrdost není kdovíjaká a to jsem na tužidle nešetřil. Alkyton bych řek že je tvrdší. Cenově vyjde Alkyton a 2K systém podobně.
Tato reference je podaná k 2K systému firmy Novum.
Tak tak... já před 5-6 lety dělal Alkytonem všechno. Pak mi přes nos přelítla móda dvousložek - tak jsem všechno mordoval PUR vrchem a epoxidovým základem. Nicméně na na už chycenej plech se epoxidovej základ ukázal jako dost špatná volba - loupal se. To samý na pozinku, ačkoliv byl přes rok na povětrnosti. Jelikož jsem ty dvousložky kupoval online, tak jsem ke všemu bral rovnou tužidla - tužidla jelikož jsem nespotřeboval, tak na všech mi zatvrdly víčka.

Tato reference je podaná k 2K systému firmy Novum.
-> Eidy: vďaka za opravu

Tak to čítam prvykrát že alkyton a tužidlo
aspoň som poučený a viac v obraze
vďaka


Tak to čítam prvykrát že alkyton a tužidlo


-> Tomáššš: Vole. Za prvé je to Komaxit a né Komaxid. Za druhé Komaxit je jen značka práškové barvy. Asi jako Standox je značka akrylátové barvy a Alkyton je značka syntetiky.
Za další Alkyton zas takový bláto není. Když si do něj seženeš tužidlo od Vivechrom, bude ještě lepší. Nebo vezmi barvu a tužidlo Vivemex od Vivechrom a bude to. Jinak už ti můžu jen říct, že jsi rozmazlenej parchant, kterýmu není nic dobrý.
Prášková barva je nejdřív odolná, ale pokud ji někde načneš, je horší než mokrá barva. Je tvrdá, ale přilnavost k povrchu mi přijde horší. Jako já mám všude na nápravách Alkyton a s ohledem na to, kolik bordelu zvedají ze země semisliky, to drží dost. Na zadních brzdičích mám čistou syntetiku a na exponovaným místě je po 2 sezonách ometená. To Alkyton vydrží o DOST víc. S tužidlem to bude zřejmě srovnatelný s fabrickejma barvama.
Za další Alkyton zas takový bláto není. Když si do něj seženeš tužidlo od Vivechrom, bude ještě lepší. Nebo vezmi barvu a tužidlo Vivemex od Vivechrom a bude to. Jinak už ti můžu jen říct, že jsi rozmazlenej parchant, kterýmu není nic dobrý.

Prášková barva je nejdřív odolná, ale pokud ji někde načneš, je horší než mokrá barva. Je tvrdá, ale přilnavost k povrchu mi přijde horší. Jako já mám všude na nápravách Alkyton a s ohledem na to, kolik bordelu zvedají ze země semisliky, to drží dost. Na zadních brzdičích mám čistou syntetiku a na exponovaným místě je po 2 sezonách ometená. To Alkyton vydrží o DOST víc. S tužidlem to bude zřejmě srovnatelný s fabrickejma barvama.