Vhml / Škoda 110LS Vhml / Škoda 110LS

komentáře | popis | fotky | vhml | 26.06.18 22:20 | 162x v oblíbených
IF IN DOUBT, FLAT OUT !

Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .
Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.

4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek
20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm
25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu
8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství
12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara
27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.
25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení
7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky

Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.

10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm
7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1
18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.
24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)

2016

9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.
9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)
29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

2017
28.-30. dubna - Rallye Praha Revival




Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
110LS - Rallye Berounka Revival 2016


Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
110LS - Težká noha, prázdná hlava :-)


Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
110LS - Jak jsme tahali řepu


Video Praha Revival 2015 :
Rallye Praha Revival 2015 SS Chuchle (Historic rally cars Legend) Part 2


Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
110LS - Rally Berounka Revival 2014, SS1 Rožmitál


Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Rally Legends - Ford Escort - škoda MB1000


Video Berounka Revival 2014 Písek :
Berounka Revival 2014 - posádka VÁCLAV HORN ML. / LENKA HORNOVÁ


Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
110LS - Rallye Berounka Revival 2014


Video Praha Revival 2014 :
Rally Praha Revival 2014 SS Panenský Týnec (Fans Osek)


Video Pačejov 2014 sestřih:
EPLcond Rally Agropa Pačejov 2014 | 146 | Václav Horn ml.


Video Pačejov 2014 :
110LS - Pačejov 2014


Video z Běšin, podzim 2013 :
DSCN3844


Kombík na plyn :-)
Kombík na plyn.wmv



Rok výroby 1974

Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )

Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.


Motor:

- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm

- Klika Felicia

- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo

- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.

- KP cca 11.5

- těsnění pod hlavou originál Škoda

- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm

- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm

- svíčky NGK BP7HS

- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku

- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm

- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem

- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství

- řemeny 1013mm

- vodní pumpa nová, vysoké lopatky

- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool

- výměník voda - olej

- olej Valvoline 10W-60

- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama

- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm

- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96

- převodovka uchycená horním držákem do karoserie

- táhlo převodovky s křížovým kloubem




Přední náprava:

- široká , maticová, vyztužená

- podložky 10mm

- tvrdé siletbloky od Pemita

- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )

- 2mm sbíhavost

- upravený záklon svislého čepu

- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka

- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách

- tlumiče Kurka


Zadní náprava:

- široká, kyvadlová, vyztužená

- silentblok nahrazen unibalem

- nastavení sbíhavosti šroubem

- podložky 10mm

- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka

- tlumiče Kurka


Brzdy:

- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500

- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral

- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy

- závodní kapalina ATE Typ 200

- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení


Kola:

- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14

- vepředu ,,semislicky" Regal Racer

- vzadu Uniroyal RainExpert

- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím


Vhml / Škoda 110LS - komentáře:

13:02:12
02.03.2014
vhml
-> T 02.03.14 12:58:40: Altík proti kostře. Na baterce je víceméně to samý.
12:58:40
02.03.2014
T
-> vhml: : a kde měříš hodnoty dobíjení ?
jinak ty druhé hodnoty nejsou už moc ?
11:19:50
02.03.2014
vhml
Každopádně vzal jsem mechanickej regulátor a trochu ho teď potunil.

Bez zátěže 14,5V , se zátěží 13,9V. Já myslím, že ideální.
10:25:50
02.03.2014
vhml
Pořád řeším občasný problémy se startováním. Včera jsem během dne dvakrát nenatočil. Když jsem pak ujel 10km bez světel, tak to zas startovalo v pohodě. Dnes jsem měřil napětí, potřebuju aby mi to někdo zhodnotil, protože nevím správný čísla:

Baterka před nastartováním 12,8V
Dobíjení bez zátěže 13,8V
Dobíjení se zátěží ( čtyřoko+topení ) 13,2V ( možná by byl potenciál na víc , zkoušel jsem to při 3000ot, kdy altík ještě nejede naplno)

Je to dostačující? Nebo co si s tím počnout? Vrátit tam mechanickej regulátor a přišponovat ho na 14+ ?
19:18:25
01.03.2014
vhml
-> Eidy 01.03.14 19:17:39: to ti teda pěkně děkuju 3 3 3
19:17:39
01.03.2014
Eidy
-> vhml: Ještě ti teda poradím, že by to šlo udělat pomocí diody, 15kOhm odporu, tranzistoru PNP a jednoho relé 3 .
19:09:51
01.03.2014
vhml
Dioda i nějaký to genetický relé jsou pro mě sprostý slova 3 I když jsem čekal že se to nepůjde udělat jen obyčejnýma relátkama a spínačema.
18:46:01
01.03.2014
Eidy
-> U-Geen: Přesně tak. Nebo jestli existuje rele s dvojím galvanicky odděleným ovládáním.
17:04:15
01.03.2014
U-Geen
-> vhml: klasik rele, kde na sepnuti civky privedes kabel z dalek a pres vypinac a diodu kabel z potkavacek?
16:34:50
01.03.2014
vhml
Pravda je, že i velkej Wesem je proti těm Hellám malinkej chcípáček 3

Musím ale nějak vyřešit elektriku ke světlům a úplně nevím kudy do toho. Potřebuju ty přídavný spouštět samostatně jako klasický mlhovky s tlumenejma, ale zároveň aby se spouštěli i se zapnutím dálkových spolu s celým čtyřokem.

Nějaký sofistikovaný návrhy zapojení?
zvětšit Vhml / Škoda 110LS - obrázek od vhml vložen 01.03.2014 16:34:50
11:08:06
01.03.2014
U-Geen
-> vhml: tak dat nejaky decetnejsi svetla? ono treba ty mensi wesemy uz tak rallyove nevypadaj, mam je ted na ignosovi pac svitil na dalky na kosoctverec.
09:42:54
01.03.2014
m8rinek
-> vhml: Jako taky jsem to vydržel vozit jen rok :)))
07:52:56
01.03.2014
vhml
-> Eidy 28.02.14 22:22:05: právě, na jednu stranu je to hezký, ale zároveň i moc rallyový a dlouhodobě to tam asi nechci.
22:22:05
28.02.2014
Eidy
-> vhml: Takhle to vypadá pěkně. Kdyby to nebylo tak rallyový, tak bych si je dal na Kóču taky.1
19:13:21
28.02.2014
MajoLR
129 9 156 157
19:05:28
28.02.2014
castrol
-> vhml: pekne svetielka
19:05:06
28.02.2014
vhml
Tak svetla nakonec asi takhle. Jsou v dirach po gumách a ,,naležato". Jen je asi nahradim Wesemama, který jsou mensi a připadny poskození nebude tolik mrzet.
upraveno 1x, naposled 28.02.2014 19:07:27
14:40:56
28.02.2014
TTomas
-> dragon_cb_cz: Jo to by urcite slo. Neco podobneho jsem i vymejslel. Nicmene mezi naraznikem a karoserii je docela malo mista. Navic ty svetla jsou docela hluboky, takze zahnuty drzacky musej bejt docela dlouhy a je potreba aby to bylo cely taky nejak pevny. Taky maj ty svetla docela dlouhej zavit, tak dost dobre nevim jak by to nakonec vypadalo.
11:57:04
28.02.2014
dragon_cb_cz
-> vhml: A nešel by případně ten jekl schovat dovnitř nárazníku? A na něj dát zahnutý držáčky jako když chytáš světla přímo na držáky nárazníku?
07:01:51
28.02.2014
vhml
-> TTomas 27.02.14 22:49:06: Ale nekde jsem videl i variantu, že svetla byly chycený na jeklu a ten chycenej k drzakum narazniku. Scie to není tak super dobový a svetla jsou o výšku jeklu a matice vejš, ale taky by se to asi nechalo udělat.
Extreme Tyres