Vhml / Škoda 110LS Vhml / Škoda 110LS

komentáře | popis | fotky | vhml | 26.06.18 22:20 | 162x v oblíbených
IF IN DOUBT, FLAT OUT !

Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .
Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.

4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek
20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm
25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu
8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství
12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara
27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.
25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení
7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky

Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.

10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm
7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1
18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.
24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)

2016

9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.
9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)
29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

2017
28.-30. dubna - Rallye Praha Revival




Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
110LS - Rallye Berounka Revival 2016


Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
110LS - Težká noha, prázdná hlava :-)


Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
110LS - Jak jsme tahali řepu


Video Praha Revival 2015 :
Rallye Praha Revival 2015 SS Chuchle (Historic rally cars Legend) Part 2


Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
110LS - Rally Berounka Revival 2014, SS1 Rožmitál


Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Rally Legends - Ford Escort - škoda MB1000


Video Berounka Revival 2014 Písek :
Berounka Revival 2014 - posádka VÁCLAV HORN ML. / LENKA HORNOVÁ


Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
110LS - Rallye Berounka Revival 2014


Video Praha Revival 2014 :
Rally Praha Revival 2014 SS Panenský Týnec (Fans Osek)


Video Pačejov 2014 sestřih:
EPLcond Rally Agropa Pačejov 2014 | 146 | Václav Horn ml.


Video Pačejov 2014 :
110LS - Pačejov 2014


Video z Běšin, podzim 2013 :
DSCN3844


Kombík na plyn :-)
Kombík na plyn.wmv



Rok výroby 1974

Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )

Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.


Motor:

- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm

- Klika Felicia

- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo

- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.

- KP cca 11.5

- těsnění pod hlavou originál Škoda

- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm

- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm

- svíčky NGK BP7HS

- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku

- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm

- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem

- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství

- řemeny 1013mm

- vodní pumpa nová, vysoké lopatky

- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool

- výměník voda - olej

- olej Valvoline 10W-60

- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama

- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm

- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96

- převodovka uchycená horním držákem do karoserie

- táhlo převodovky s křížovým kloubem




Přední náprava:

- široká , maticová, vyztužená

- podložky 10mm

- tvrdé siletbloky od Pemita

- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )

- 2mm sbíhavost

- upravený záklon svislého čepu

- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka

- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách

- tlumiče Kurka


Zadní náprava:

- široká, kyvadlová, vyztužená

- silentblok nahrazen unibalem

- nastavení sbíhavosti šroubem

- podložky 10mm

- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka

- tlumiče Kurka


Brzdy:

- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500

- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral

- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy

- závodní kapalina ATE Typ 200

- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení


Kola:

- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14

- vepředu ,,semislicky" Regal Racer

- vzadu Uniroyal RainExpert

- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím


Vhml / Škoda 110LS - komentáře:

19:22:50
11.10.2014
m8rinek
-> vhml: Taky plánuju jiskřící slider :D.

tzv. slider pro hustý střelce :D

skotymoto.cz/flm-kolenni- slider-jiskrici-na-moto
upraveno 1x, naposled 11.10.2014 19:25:05
19:03:11
11.10.2014
vhml
Dural je fajn, ale jsou místa kde prostě nestačí 3 5
zvětšit Vhml / Škoda 110LS - obrázek od vhml vložen 11.10.2014 19:03:11
22:33:33
04.10.2014
U-Geen
-> m8rinek: nooo, mohly by se pouzit jako vetrna elektrarna...
20:52:21
04.10.2014
francomk
-> vhml: Slušný reaktor! 2 Prevedenie super 4
20:02:15
04.10.2014
m8rinek
-> T: Jestli se mu budou vrtulky točit samovolně, tak budou jen zhoršovat průchod vzduchu (stejně jako stojící vrtulky) :P
19:59:38
04.10.2014
T
-> vhml: tak ony se budou asi vrtulky točit samovolně díky vzduchu, ne ?
no jsem zvědav, tak se pak pochlub po testování 4
19:58:50
04.10.2014
Eidy
-> vhml: Tak on ten chladič sám o sobě něco vyzáří a on se tam vzduch přeci jen točí. Jsem zvědavej na zkušenost ze závodů.4
19:55:34
04.10.2014
vhml
-> T 04.10.14 19:52:18: Jo, pokud to bude vypnutý tak tam nebude proudění vzduchu víceméně žádný a výměník tam zůstal.
19:52:18
04.10.2014
T
-> vhml: právě proto, aby se ten olej vůbec zahřál 40 takže spíš jen nouzově 4
no jsem zvědav kolik srazíš stupňů 4
19:49:01
04.10.2014
vhml
-> Eidy 04.10.14 19:44:52: Konstrukce tradičně co dům dal :-) Ale je to jednoduchý, funkční, šrouby jsou k čelu navařený, schovaný pod SPZ.

V prsou je zátka, všechen olej teče přes chladič a výměník jsem nechal aby to nějak urovnával.
19:44:52
04.10.2014
Eidy
-> vhml: Jak to máš nakonec zapojený? Teda pokud jsi nechal výměník. Jinak slušná konstrukce.1
19:35:58
04.10.2014
vhml
-> T 04.10.14 19:32:31: jsou natažený na jeden spínač dovnitř. Takže dle nálady. Ale fučí to statečně 2
19:32:31
04.10.2014
T
-> vhml: větráky jsou jen na nejhorší nebo pojedou pořád ?
14:13:28
02.10.2014
T
-> vhml: to je jasný 4
12:37:27
02.10.2014
vhml
-> T 02.10.14 12:33:05: nějakej odřezek plechu nebudu shánět po všech čertech jen aby to mělo trochu jiný díry než mám já ne? 4 2
12:33:05
02.10.2014
T
-> vhml: já nechtěl psát přímo, že se to asi válelo v garáži 40
11:26:03
02.10.2014
vhml
-> T 02.10.14 11:12:34: tohle jsem volil, protože jsem to prostě měl :-) Rozvrtat se to nechá vždycky :-)
11:12:34
02.10.2014
T
-> vhml: mám to i s tím co píše -> Tomáššš: a já nemám nic proti bordelu, ale chápu, že to máš na rally,ale i tak bych asi volil něco více průchozího....
22:43:13
01.10.2014
vhml
22:30:14
01.10.2014
Tomáššš
-> vhml 01.10.14 19:59:46: vyrezal si cele okno alebo iba tri strany a na spodnej strane si nehal plech a ten si ohol do dola aby aj nasaval lepsie vzduch z pod kasne ?
Extreme Tyres