Vhml / Škoda 110LS Vhml / Škoda 110LS

komentáře | popis | fotky | vhml | 26.06.18 22:20 | 162x v oblíbených
IF IN DOUBT, FLAT OUT !

Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .
Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.

4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek
20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm
25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu
8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství
12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara
27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.
25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení
7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky

Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.

10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm
7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1
18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.
24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)

2016

9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.
9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)
29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

2017
28.-30. dubna - Rallye Praha Revival




Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
110LS - Rallye Berounka Revival 2016


Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
110LS - Težká noha, prázdná hlava :-)


Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
110LS - Jak jsme tahali řepu


Video Praha Revival 2015 :
Rallye Praha Revival 2015 SS Chuchle (Historic rally cars Legend) Part 2


Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
110LS - Rally Berounka Revival 2014, SS1 Rožmitál


Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Rally Legends - Ford Escort - škoda MB1000


Video Berounka Revival 2014 Písek :
Berounka Revival 2014 - posádka VÁCLAV HORN ML. / LENKA HORNOVÁ


Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
110LS - Rallye Berounka Revival 2014


Video Praha Revival 2014 :
Rally Praha Revival 2014 SS Panenský Týnec (Fans Osek)


Video Pačejov 2014 sestřih:
EPLcond Rally Agropa Pačejov 2014 | 146 | Václav Horn ml.


Video Pačejov 2014 :
110LS - Pačejov 2014


Video z Běšin, podzim 2013 :
DSCN3844


Kombík na plyn :-)
Kombík na plyn.wmv



Rok výroby 1974

Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )

Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.


Motor:

- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm

- Klika Felicia

- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo

- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.

- KP cca 11.5

- těsnění pod hlavou originál Škoda

- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm

- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm

- svíčky NGK BP7HS

- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku

- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm

- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem

- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství

- řemeny 1013mm

- vodní pumpa nová, vysoké lopatky

- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool

- výměník voda - olej

- olej Valvoline 10W-60

- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama

- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm

- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96

- převodovka uchycená horním držákem do karoserie

- táhlo převodovky s křížovým kloubem




Přední náprava:

- široká , maticová, vyztužená

- podložky 10mm

- tvrdé siletbloky od Pemita

- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )

- 2mm sbíhavost

- upravený záklon svislého čepu

- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka

- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách

- tlumiče Kurka


Zadní náprava:

- široká, kyvadlová, vyztužená

- silentblok nahrazen unibalem

- nastavení sbíhavosti šroubem

- podložky 10mm

- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka

- tlumiče Kurka


Brzdy:

- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500

- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral

- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy

- závodní kapalina ATE Typ 200

- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení


Kola:

- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14

- vepředu ,,semislicky" Regal Racer

- vzadu Uniroyal RainExpert

- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím


Vhml / Škoda 110LS - komentáře:

10:13:36
29.10.2014
vhml
-> Luky 29.10.14 10:09:51: což jen tak mimochodem, chci na Prahu koupit šotolinový Vraníky, jen je nemůžu nikde sehnat ve 14". Skladem už nikde nejsou a výrobce nemá kostry :-/

A na 13" disky nedám chromovaný poklice, bez kterejch prostě nejedu
zvětšit Vhml / Škoda 110LS - obrázek od vhml vložen 29.10.2014 10:13:36
10:09:51
29.10.2014
Luky
158
10:08:12
29.10.2014
vhml
-> Luky 29.10.14 10:06:23: Ale tak to by taky nemuselo bejt blbý svezení takhle nakombinovat si několik aut. Jen kde je vzít :-D

Základ je beztak ject pořád bokem, zbytek je vedlejší 3
10:06:23
29.10.2014
Luky
-> vhml: no já si právě říkám, že jak se to tam profesonalizuje, stejně jako všechny motoristické závody, je jen otázka času, než pracháči budou mít před každou SS zaparkovaný speciál. V Písku "motokáru", v Sedlčanech něco rallycrossovýho...1
10:04:00
29.10.2014
vhml
-> Luky 29.10.14 09:36:40: To je ovšem geniální myšlenka. Dokonce je to i stejná třída 3

No hele rána na spodek to byla strašná. Ženu pořád ještě bolí záda, dost možná, že od tohohle. Nemít ližinu tak to vana nemůže přežít.
09:36:40
29.10.2014
Luky
-> vhml 28.10.14 20:24:26: Eda přeci říkal, že v průběhu soutěže je možné měnit auta. Nech si tam příště přistavit 140LS a jen přendáš čísla. Odkroužíš, přesedneš zpátky do 110LS a pojedeš pryč 88

Ten přejezd přes obrubníček nebyl moc hezkej teda 3 Zejména na tom videu co jsi mi posílal přes úschovnu, tam jsou ty jiskry docela vidět 17 3
07:14:38
29.10.2014
vhml
Už se ke mě dostalo i to ,dle mého, nejzajímavější video z kasáren v Rožmitále. Večer to nahrnu všechno na youtube. uloz.to/xKrhWikU/mvi-7247 -mov
21:24:17
28.10.2014
Eidy
-> vhml: Já teda nevím, ale podle toho jak tě znám a jak znám tvůj styl, tak mi to přijde naprosto věrný. Šílenec jako vždycky. 1 Pecka jízda.4
20:36:20
28.10.2014
vhml
-> rOMAN 28.10.14 20:32:59: směs půlmilimetrovýho vzorku a drátů 3
20:32:59
28.10.2014
rOMAN
-> vhml 28.10.14 20:20:12: pekne :) ..co tam mas obuto?
20:24:26
28.10.2014
vhml
-> MOLSO 28.10.14 20:22:20: nutně potřebuju silnější motor, resp auto. Když jen vemu v úvahu jaký zlo by tam šlo dělat se 140LS 3 3 3
20:22:20
28.10.2014
MOLSO
-> vhml: 171 1 ide ti to pekne
20:20:12
28.10.2014
vhml
Facebookáři si můžou pustit video z Písku, které opět považuji za nějakou montáž, protože takhle zhovadile určitě nejezdím :-D

www.facebook.com/video.ph p?v=10152362...
19:52:42
27.10.2014
vhml
Jinak dneska proběhlo další jednání o převodovce a asi už máme definitivní verzi:

3,08 - 2,12 - 1,57 - 1,19 - 0,83
zvětšit Vhml / Škoda 110LS - obrázek od vhml vložen 27.10.2014 19:52:42
19:49:35
27.10.2014
vhml
-> T 27.10.14 18:43:27: i já. Snad to nějak fungovat bude
18:43:27
27.10.2014
T
-> vhml: hodnoty zajímací, jen jsem zvědav jaké budou v létě 4
15:54:47
27.10.2014
vhml
15:34:00
27.10.2014
Luky
-> vhml: hele já se tomu bubnu vlastně ani nedivím 3
15:20:02
27.10.2014
vhml
-> Eidy 27.10.14 15:11:59: Počkej si na videa, ty jsou výživnější :-) Vzhledem k počasí chlazení problémů. To by v pohodě vydrželo i chlazení původní. Akorát jsem si na zkouškách hrál s větrákama na olej. Za jízdy když ho zapnu ve 100 stupních tak během chvíle to padne na 90, níž v tempu nejde. Zajímavý ale bylo když se zastavilo. Do tří minut tam bylo skoro 70 i když tam ještě za chladičem je výměník. Takže to zřejmě něco málo uchladí :-)
Extreme Tyres