Vhml / Škoda 110LS Vhml / Škoda 110LS

komentáře | popis | fotky | vhml | 26.06.18 22:20 | 162x v oblíbených
IF IN DOUBT, FLAT OUT !

Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .
Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.

4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek
20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm
25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu
8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství
12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara
27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.
25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení
7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky

Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.

10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm
7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1
18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.
24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)

2016

9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.
9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)
29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

2017
28.-30. dubna - Rallye Praha Revival




Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
110LS - Rallye Berounka Revival 2016


Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
110LS - Težká noha, prázdná hlava :-)


Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
110LS - Jak jsme tahali řepu


Video Praha Revival 2015 :
Rallye Praha Revival 2015 SS Chuchle (Historic rally cars Legend) Part 2


Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
110LS - Rally Berounka Revival 2014, SS1 Rožmitál


Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Rally Legends - Ford Escort - škoda MB1000


Video Berounka Revival 2014 Písek :
Berounka Revival 2014 - posádka VÁCLAV HORN ML. / LENKA HORNOVÁ


Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
110LS - Rallye Berounka Revival 2014


Video Praha Revival 2014 :
Rally Praha Revival 2014 SS Panenský Týnec (Fans Osek)


Video Pačejov 2014 sestřih:
EPLcond Rally Agropa Pačejov 2014 | 146 | Václav Horn ml.


Video Pačejov 2014 :
110LS - Pačejov 2014


Video z Běšin, podzim 2013 :
DSCN3844


Kombík na plyn :-)
Kombík na plyn.wmv



Rok výroby 1974

Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )

Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.


Motor:

- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm

- Klika Felicia

- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo

- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.

- KP cca 11.5

- těsnění pod hlavou originál Škoda

- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm

- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm

- svíčky NGK BP7HS

- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku

- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm

- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem

- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství

- řemeny 1013mm

- vodní pumpa nová, vysoké lopatky

- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool

- výměník voda - olej

- olej Valvoline 10W-60

- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama

- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm

- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96

- převodovka uchycená horním držákem do karoserie

- táhlo převodovky s křížovým kloubem




Přední náprava:

- široká , maticová, vyztužená

- podložky 10mm

- tvrdé siletbloky od Pemita

- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )

- 2mm sbíhavost

- upravený záklon svislého čepu

- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka

- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách

- tlumiče Kurka


Zadní náprava:

- široká, kyvadlová, vyztužená

- silentblok nahrazen unibalem

- nastavení sbíhavosti šroubem

- podložky 10mm

- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka

- tlumiče Kurka


Brzdy:

- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500

- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral

- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy

- závodní kapalina ATE Typ 200

- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení


Kola:

- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14

- vepředu ,,semislicky" Regal Racer

- vzadu Uniroyal RainExpert

- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím


Vhml / Škoda 110LS - komentáře:

18:08:21
22.02.2014
T
-> vhml: : letos jsem to bohužel nestihnul :-( tak se ptám :-P
16:46:51
22.02.2014
vhml
-> T 22.02.14 16:34:37: ty nebudeš náporovej?
16:34:37
22.02.2014
T
-> vhml: : co by jsi za ní chtěl ? jen ze zajímavosti 40
15:11:55
22.02.2014
vhml
Tak ( zase? ) nechladíme :-)

Pod větší zátěží to tenhle převod vrtule prostě nezvládá. Zítra bude jízda s původní řemenicí větráku :-)

Nějakej zájemce na velkou hliníkovou řemenici větráku? 2
21:21:55
21.02.2014
vhml
-> Eidy 21.02.14 19:52:37: pane vachmajstr, vy jste hlava 3
19:52:37
21.02.2014
Eidy
-> vhml: Já to říkal 5
19:44:38
21.02.2014
vhml
Kapitánský deník, dodatek:

Chladíme. Pomohla výměna nového wahleru za nějakej jinej co jsem našel ve starým motoru. Teď to drží kolem 85 , pod delší zátěží leze k 90. Uvidíme co to bude dělat v létě.

Seřízené ventily, doladěný předstih a nastavení karbu. Hned to jede zase úplně jinak, dokonce i ta tyč vibruje méně - přesunulo se to o 500ot výš a výrazně zklidnilo. Stejně tam ale zkusím přidat nějaké závaží.
21:03:40
20.02.2014
vhml
-> Eidy 20.02.14 20:54:19: sice se nestiham divit ale jsem na to zvedav. I tak ale ta tyc vibrovala vždy a docela uz mi sere. Zkusim na ni fakt pripnout nejaky zavazi jestli si pomuzu
20:54:19
20.02.2014
Eidy
-> vhml: Jeden stupeň s tím nehne, ale 3 už budou znát. Dej pak vědět.
20:52:50
20.02.2014
vhml
-> Eidy 20.02.14 20:47:57: Koukám jak blázen. Teď mám předstih preventivně asi 3 stupně pod standartem, tak uvidím co to udělá až nasadím ty správný hodnoty.
20:47:57
20.02.2014
Eidy
-> vhml: Jop. Na to jsem kdysi přišel náhodou, ještě s motorem 120LS. Ladil jsem předstih do kopce a při různým předstihu to vibrovalo jinak. Změní se vibrace motoru a od toho se odvíjí všechno ostatní. Teď mám v autě takovej kravál, že nepoznám nic. Možná se mi to rozpadá pod zadkem, ale nic není slyšet.3
20:45:52
20.02.2014
vhml
-> Eidy 20.02.14 20:43:15: s předstihem? to má nějakej vliv? 9
20:43:15
20.02.2014
Eidy
-> vhml: Na tu tyč pomůže snadná věc. Buď ji vyndáš a navaříš na ní nějaký závaží, abys změnil vlastní frekvenci a nebo pohni někam s předstihem. 4 1
20:42:38
20.02.2014
vhml
-> Kubis09 20.02.14 20:40:32: nevím o ní. Přitom ve 140LS je úplně stejná tyč a nevibrovala nikdy. Ve stovce vždy... Se starým motorem tedy jen při brzdění motorem, ne při akceleraci.
upraveno 1x, naposled 20.02.2014 20:43:07
20:40:32
20.02.2014
Kubis09
taky mi to na stovce vibrovalo jak stará pračka, nemáš vůli v konzoli ?
20:37:09
20.02.2014
vhml
-> Eidy 20.02.14 20:02:53: no, snad ne 3

Ještě by mě zajímalo co si počnu s tou vibrující tyčí řazení
upraveno 1x, naposled 20.02.2014 20:38:04
20:02:53
20.02.2014
Eidy
-> vhml: Možná se ti zaběhlo tak, až se to vyběhlo. 1
upraveno 1x, naposled 20.02.2014 20:03:06
20:01:00
20.02.2014
vhml
-> Eidy 20.02.14 19:57:16: spíš to pouští klika. Byla před lety přebroušená, ale pak blbě skladovaná. Místama byly na klice i šálách ťupičky rezu, který jsem začistil rounem, ale možná to dělá nějakej bordel.

Čerpadlem by to asi být nemělo, je namontovaný jen s tmelem. Problém je že nevím, kolik to tlačí doopravdy. Odešlo mi čidlo, mam tam jiný s trochu jinou charakteristikou. Nula je na budíku 3atm, za provozu to leze za 6... Musím koupit KMGY.
upraveno 1x, naposled 20.02.2014 20:03:57
19:57:16
20.02.2014
Eidy
-> vhml: Tak nic no, já myslel kdyby náhodou ten tvuj zajížďák byla nějaká speciální polívka. Mě to (v Alfě) maže na volnoběh lehce přes 1 bar a při oleji skorem 120°C. Do 80°C to maže 2 a za studena 4,5 baru.
Je to jasný, dej tam šedesátku. A nebo jiný olejový čerpadlo.
19:55:51
20.02.2014
vhml
-> T 20.02.14 19:49:59: viz. níže. 90-100
Extreme Tyres