Vhml / Škoda 110LS Vhml / Škoda 110LS

komentáře | popis | fotky | vhml | 26.06.18 22:20 | 162x v oblíbených
IF IN DOUBT, FLAT OUT !

Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .
Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.

4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek
20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm
25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu
8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství
12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara
27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.
25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení
7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky

Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.

10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm
7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1
18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.
24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)

2016

9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.
9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)
29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

2017
28.-30. dubna - Rallye Praha Revival




Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
110LS - Rallye Berounka Revival 2016


Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
110LS - Težká noha, prázdná hlava :-)


Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
110LS - Jak jsme tahali řepu


Video Praha Revival 2015 :
Rallye Praha Revival 2015 SS Chuchle (Historic rally cars Legend) Part 2


Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
110LS - Rally Berounka Revival 2014, SS1 Rožmitál


Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Rally Legends - Ford Escort - škoda MB1000


Video Berounka Revival 2014 Písek :
Berounka Revival 2014 - posádka VÁCLAV HORN ML. / LENKA HORNOVÁ


Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
110LS - Rallye Berounka Revival 2014


Video Praha Revival 2014 :
Rally Praha Revival 2014 SS Panenský Týnec (Fans Osek)


Video Pačejov 2014 sestřih:
EPLcond Rally Agropa Pačejov 2014 | 146 | Václav Horn ml.


Video Pačejov 2014 :
110LS - Pačejov 2014


Video z Běšin, podzim 2013 :
DSCN3844


Kombík na plyn :-)
Kombík na plyn.wmv



Rok výroby 1974

Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )

Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.


Motor:

- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm

- Klika Felicia

- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo

- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.

- KP cca 11.5

- těsnění pod hlavou originál Škoda

- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm

- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm

- svíčky NGK BP7HS

- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku

- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm

- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem

- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství

- řemeny 1013mm

- vodní pumpa nová, vysoké lopatky

- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool

- výměník voda - olej

- olej Valvoline 10W-60

- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama

- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm

- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96

- převodovka uchycená horním držákem do karoserie

- táhlo převodovky s křížovým kloubem




Přední náprava:

- široká , maticová, vyztužená

- podložky 10mm

- tvrdé siletbloky od Pemita

- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )

- 2mm sbíhavost

- upravený záklon svislého čepu

- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka

- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách

- tlumiče Kurka


Zadní náprava:

- široká, kyvadlová, vyztužená

- silentblok nahrazen unibalem

- nastavení sbíhavosti šroubem

- podložky 10mm

- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka

- tlumiče Kurka


Brzdy:

- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500

- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral

- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy

- závodní kapalina ATE Typ 200

- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení


Kola:

- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14

- vepředu ,,semislicky" Regal Racer

- vzadu Uniroyal RainExpert

- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím


Vhml / Škoda 110LS - komentáře:

19:06:01
27.02.2014
T
-> vhml: : jasný, ale myslel jsem rozdíl těch řemenic 4
18:01:11
27.02.2014
vhml
-> T 27.02.14 17:46:29: s 5 kanálem a litinovejma svodama to tak jako tak žádna extra hitparáda nebude.
17:46:29
27.02.2014
T
-> vhml: : zajímací číslíčka 4 teď to jen odbrzdit...8
16:40:23
27.02.2014
vhml
Tak už jsem snad dohnal řemenice a řemeny do funkční podoby. Pro zajímavost pár čísel. Při 6000 otáčkách motoru původní řemenice točí cca: Pumpa 8000ot, alternátor 10000ot., větrák 8000ot. A já mám teď nastaveno: Pumpa 5000ot. , alternátor 7000ot. , větrák 5000ot. Věřím tomu že je uspořená slušná dávka energie. Odpovídá to cca. 4000ot motoru se sériovejma řemenicema.

A to ještě alternativně můžu s alternátorem na 5500ot, kdy to ale nedobíjí na volnobeh a s vetrakem na 3500ot kdy to nefunguje pod delší zátěží ( a to není žádný teplo )
21:38:32
24.02.2014
Tomáššš
-> Eidy 24.02.14 20:27:00: bude ako na magnetickej rezonmancii 3
20:31:55
24.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
Jako Téčko 3 3 3
20:27:37
24.02.2014
T
-> vhml: : tak to je co říct 156 3
20:27:00
24.02.2014
Eidy
-> vhml: Tak zkus na psa přilepit magnet. Jestli se udrží na pupku, je to jasný. 3
20:23:57
24.02.2014
sikula
-> vhml: 3
20:21:32
24.02.2014
vhml
-> Eidy 24.02.14 20:18:21: ten musel sežrat pes nebo nevím 3
20:18:21
24.02.2014
Eidy
-> vhml: A už jsi našel ten ztracenej pytlík se spojařinou?1
20:15:29
24.02.2014
vhml
-> T 24.02.14 20:11:58: náhodou jdu do sebe a zejtra je přikoupím 3
20:11:58
24.02.2014
T
-> vhml: : asi u kohokoliv jiného by to tady někoho mohlo překvapit, ale u Tebe asi nikoho tohle nepřekvapí 40
20:07:40
24.02.2014
vhml
Kdyby se spolujezdec v noci nudil, tak si může číst 2 ( ano, skutečně jsem tři stejný samořezky nenašel )
zvětšit Vhml / Škoda 110LS - obrázek od vhml vložen 24.02.2014 20:07:40
upraveno 1x, naposled 24.02.2014 20:09:15
07:02:57
24.02.2014
vhml
-> TTomas 24.02.14 00:48:36: co je vzadu netuším. Má to kolem 280mm a skoro vypadá jak nějaká dobovka neřezaná.

Ty kola jsou hodně velký, takže ono to vypadá nízko, sbíhavosti jsou zatím podle oka, musím na geometrii.
00:48:36
24.02.2014
TTomas
-> vhml: Jasny. Co mas za pera vzadu? Ja mam vpredu stejnou tuhost jen 230mm bez podlozek a jsem urcite vejs. Nebo teda alespon opticky. S tema vetsima kolama se to tezko odhaduje. Sbihavost mas vpredu i vzadu podle manualu?
21:56:37
23.02.2014
vhml
-> TTomas 23.02.14 21:39:06: ouzkej a podložky. Plnotucny poloosy by se mi nevešli do lemů. Nízký to je, ale jinak vzadu nedoženu nějaký rozumný odklony. A predek je podivně nizkej od přírody. Mam tam tvrdý 220mm + 10mm podložku a pořád je to nízko.
21:39:06
23.02.2014
TTomas
-> vhml: Je fakt krasna. Na rally karu hodne pri zemi. Zadek zustal ouzskej?
20:32:38
23.02.2014
Tomáššš
-> Tuner#2: minno mal iny problem a to ze mu auto stalo na krivo po znizeni pruzin ,tak sa dali vyrobit podlozky pod pruziny a auto je uz rovno...

-> vhml: aspon v niecom vynikam 3
edit : vyrezat mriezky
upraveno 1x, naposled 23.02.2014 20:34:01
20:04:29
23.02.2014
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 23.02.14 20:00:34: jo to umím, v zoneru je čudlík ,,Automaticky vylepšit" 3
Extreme Tyres