skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Toušík / Barunka 120S - komentáře:
11:50:11
18.06.2013
18.06.2013

Toušík
Jo ještě prosím zda někdo neví kde se v okolí Klatov tlakujou hlavy :)
11:43:32
18.06.2013
18.06.2013

Toušík
-> kubo980: To ne věřím že by byla super, i kotouče jsem na ni měl všechno ale stavím "čistokrevné" auto podle homologace. Takže tam prostě bejt nic takového nesmí...
11:43:20
18.06.2013
18.06.2013

vhml
-> kubo980: viz. první řádek popisu...
11:40:14
18.06.2013
18.06.2013

kubo980
-> Toušík: A co molcanovka nevyhovovala?
11:04:12
18.06.2013
18.06.2013

Toušík
-> kubo980: Jojo to jsem byl ještě mladej a hloupej :D Ten tam byl jen chciličku a ani nejel teď je zpět kyvka a stavím to trošku jinak..
10:52:17
18.06.2013
18.06.2013

kubo980
-> Toušík: Serva tak postupuješ? :) nemal si v plane aj molčana?
09:59:28
18.06.2013
18.06.2013

matoo
-> Toušík: pekny kus liatiny :) niekde doma mam k tejto hlace sacie potrubie
22:18:57
15.01.2013
15.01.2013

vhml
-> Toušík: zelená! stejně jako moje, která zelená byla a zelená bude :-)
22:17:46
15.01.2013
15.01.2013

venni
-> Toušík: ikdyž pán má rád radši ruma :D Hele ja jsem fakt zvědav jak tohle jednou dopadne,myslím to auto :)
22:16:14
15.01.2013
15.01.2013

Toušík
-> venni: samo venco tobě taky děkuji za podporu!! :D
22:07:26
15.01.2013
15.01.2013

venni
Člověk si na chvilku odskočí a tady to žije...bude to krasavice zelená...zelený není nikdy dost!
21:46:29
15.01.2013
15.01.2013

Toušík
-> Honza5: Děkuji za podporu! :)
20:19:25
15.01.2013
15.01.2013

T
-> Honza5: : já též 

20:01:38
15.01.2013
15.01.2013

Honza5
-> venni: Ano, opět záhadné dělítko v pozadí :-D
-> T: No buď to může bejt červený a nebo zelený s černýma kapotama, jinak to není podle dobovek Sko. A jelikož Touš to chce mít co nejvíc zelený, přikláníme se k druhé variantě :-)
-> T: No buď to může bejt červený a nebo zelený s černýma kapotama, jinak to není podle dobovek Sko. A jelikož Touš to chce mít co nejvíc zelený, přikláníme se k druhé variantě :-)
19:56:45
15.01.2013
15.01.2013

Toušík
-> peppa: Přesně tak.
19:50:43
15.01.2013
15.01.2013

peppa
-> Toušík: jo aha ty už jsi jí tam měl, a ted to vracíš do původního stavu, chapu to dobře?
19:47:09
15.01.2013
15.01.2013

Toušík
-> peppa:
Všechny práce jako navaření molčana, převaření tunelu na 5q, vyřezání všech možnejch věcí kvůli tomu aby se tam mohli dát zpět původní díly.. A původní díly jsou kyvná úzká náprava kastlík a 4q převodovka.
Všechny práce jako navaření molčana, převaření tunelu na 5q, vyřezání všech možnejch věcí kvůli tomu aby se tam mohli dát zpět původní díly.. A původní díly jsou kyvná úzká náprava kastlík a 4q převodovka.
19:44:29
15.01.2013
15.01.2013

T
-> Toušík: : přijde mi, že jsou tyhle barvy nejvíc vidět,ale to je můj pocit
každopádně je to asi nejhezčí varianta, co dával odkaz Honza 
každopádně je to asi nejhezčí varianta, co dával odkaz Honza 
19:42:48
15.01.2013
15.01.2013

peppa
-> vhml: čtu jak můžu ale nic nevidím..........
19:38:00
15.01.2013
15.01.2013

vhml
-> peppa: možná zkus prvně číst a potom psát :-D
Toušík / Barunka 120S


















