-> Hurdis: Koukám že si náhradu našli jinde
www.stream.cz/autobazar/1
0014830-cinan-2
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem díky neustálému stresu a přepracovanosti přišel o poslední zbytky rozumu a po třech letech pořídil zase škodovku. Marné hledání naprosté libovky, které zatím nevzdávám (teď už ano, EDIT 12/2011) mě přivedlo k tomuhle kousku.
Stručný popis po letmém seznámení:
Škoda Rapid 136
- motor 742.136
- vesměs původní stav
Zajímavosti:
vůz je vyroben v r. 1988 nicméně uveden do provozu až 26.5.1993 !
původní tovární lak byl dle TP a stop na karoserii oranžový, dost rarita
Plány:
Vzhledem k naprostému nedostatku volného času počítám s během na dlouhou trať, kterou hodlám začít postupným shromažďováním náhradních dílů a odstrojováním karoserie.
Poté by mělo následovat zrenovování vozu do originálního stavu a třeba i návrat k původnímu oranžovému laku :-). Během této činnosti se budu snažit postavit Rapida opět na doklady.
Všechno ovšem závisí pouze na čase a především trpělivosti, která není mojí silnou stránkou.
Nějaké ty hýbací obrázky:
http://youtube.com/v/fuZ _a_-oZos
http://youtube.com/v/FwB 1vkcqFyw
Motor:
volnoběh:
zvýšené otáčky:
z jízdy, střední pole otáček 2500–3800:
Auto je v současné době stále kompletní a provozu plně schopné, veškeré renovační práce zatím probíhají mimo vůz skládáním podvozkových skupin pro výměnu stylem kus za kus. Nutno přiznat, že velmi pozvolna. Při časové dotaci v průměru jeden víkend za měsíc, se nedají dělat zázraky.
Opět máme platné doklady s ekovýpalným a novými RZ, toho času v depozitu.
Shromažďování nových ND rovněž pokládám za téměř uzavřenou kapitolu, už mě ani nenapadá, co bych ještě mohl koupit.
03/2011:
Předchozí odstavec už zdaleka neplatí.
Auto není vůbec kompletní, naopak je momentálně zcela na kousky, rozptýlené v okruhu 140 km a probíhají práce na několika frontách.
12/2011:
Po téměř symbolických 9ti měsících je vozidlo zpět v místě kompletace, stejně jako novorozeně bude třeba naučit ho opět chodit.
05/2012:
Na den přesně po třech letech od přivezení auta absolvována STK, v následujícím týdnu pojištěno, ukončen depozit a tím je maraton u konce.
Už zbývá jen jezdit, ladit detaily a udržovat.
_________________________ __________________________ __________________________ ____________
Poděkování za spolupráci a pomoc při stavbě:
Ačkoliv zdaleka není vůbec hotovo, už předchozí více než půldruhý rok zaslouží vřelé díky následujícím zúčastněným projektu, tyto řady budou jistě rozrůstat s dalším postupem prací a také s postupným vybavováním těch, na které jsem napoprvé zapomněl.
Poděkování tedy patří:
- mojí partnerce Jitce a nyní i dceři Nikol za trpělivost, která občas dostává zabrat, holky, ještě to vydržte, rok, dva a pak to teprve vypukne :-))
- "švagrovi" Pavlovi (bez kterého už bych se asi ke škodovkám nikdy nevrátil - to Ti tedy mockrát děkuju :-)) ......za rady, pomoc, přepravu, skladovací prostory, půjčování dílny, kontakty atd. atd, je toho moc
- "tchýni" paní Hance, za pochopení a zapůjčení nemovitostí
- prarodičům za pozemek ke stavbě garáže, když už jsem se nikam nevešel
- rodinné firmě, za prostory, odstavné plochy a zámečnickou dílnu a pomoc při stavbě první ze serie garáží :-))
- zámečnictví Zdeněk Sadílek, Zdeňku díky za vyztužení náprav
- Sakymu, i když přes prostředníky, za odpružení náprav
- panu Tichému za vyřízení dokladů (na tomto i na dalších vozidlech)
- Alupro HK - za vstřícnost i kvalitu renovace kol, ještě něco bude
- Frei motorsport, Honzo díky za "výrobu" brzdičů
- Železářství Čížek, za dodávku a zdlouhavou přípravu spojovacího materiálu dle katalogu ND
- Milanu Pohlovi za pomoc s prodejem 110R a reinkarnaci zničených dokladů ke 105L, abych měl prostor na Rapida a zároveň škodovácky nezakrněl
- firmě S.K. za pochopení, podporu a zapůjčování tažných vozidel a dodávek a nabídku využití dílen a odstavných ploch a v neposlední řadě za zapůjčení plochy pro novou garáž
- Jendovi Fišarovi za skoro pravidelné zapůjčování podvalníku a různé servisní práce
- panu Václavu Fišarovi, za skvělé vyladění motoru 110R (škoda, že jsem ho více neužil, nejlepší motor se slepicí do 1,2 co jsem kdy jel) a za ochotu poskládat novou 742.136 a převodovku. Věřím, že budou vynikající.
- U-Geenovi a virtu, za to, že tato doména existuje.
- všem, kteří spolupracovali na dvouletém shánění dílů, poslali, prodali, našli, vyhandlovali, přivezli atd. jen abych měl co chci, je Vás strašná a neevidovatelná řada, kdo se pozná, hlaste se. Jmenovitě alespoň stálice Pavel Pánek, David, Roman B., Emil Č.
- Katce Makalové a spol. - za neskutečnou ochotu a neuvěřitelné karosářské a klempířské kreace, které v rukou křehčího pohlaví (ale při pohledu na odvedenou práci se tak spíše cítím já) zaslouží poklonu až na zem.
- Katlov motorsport (Honzovi Hruškovi a Štěpánovi Izajovi) za ochotu nechat se oslovit a postavit se před úkol lakýrnických a mechanických prací, který jim zabral spoustu času a nervů a nakonec vedl k velice zdařilému výsledku.
- a všem případným dalším budoucím pomocníkům už dopředu, za to, že až mne vyhodíte dveřmi, nezavřete okna.
DÍKY.
Celkové náklady na reinkarnaci kupé do současného stavu (k době do schválení k provozu na pozemních komunikacích) - 165.000,- Kč
Ostatní a provozní náklady se již nevyčíslují.
Veškerý zbytek se promítá do karty záložního auta: skoda-virt.cz/cz/.../5887 -hurdis-rapid-136-no-2-a-n o-3
Po dílčích záběrech v kultu Rapid i nějaká ta hlavní role - cca 550.000 diváků
www.stream.cz/autobazar/1 0007888-cinan
Stručný popis po letmém seznámení:
Škoda Rapid 136
- motor 742.136
- vesměs původní stav
Zajímavosti:
vůz je vyroben v r. 1988 nicméně uveden do provozu až 26.5.1993 !
původní tovární lak byl dle TP a stop na karoserii oranžový, dost rarita
Plány:
Vzhledem k naprostému nedostatku volného času počítám s během na dlouhou trať, kterou hodlám začít postupným shromažďováním náhradních dílů a odstrojováním karoserie.
Poté by mělo následovat zrenovování vozu do originálního stavu a třeba i návrat k původnímu oranžovému laku :-). Během této činnosti se budu snažit postavit Rapida opět na doklady.
Všechno ovšem závisí pouze na čase a především trpělivosti, která není mojí silnou stránkou.
Nějaké ty hýbací obrázky:
http://youtube.com/v/fuZ _a_-oZos
http://youtube.com/v/FwB 1vkcqFyw
Motor:
volnoběh:
zvýšené otáčky:
z jízdy, střední pole otáček 2500–3800:
Auto je v současné době stále kompletní a provozu plně schopné, veškeré renovační práce zatím probíhají mimo vůz skládáním podvozkových skupin pro výměnu stylem kus za kus. Nutno přiznat, že velmi pozvolna. Při časové dotaci v průměru jeden víkend za měsíc, se nedají dělat zázraky.
Opět máme platné doklady s ekovýpalným a novými RZ, toho času v depozitu.
Shromažďování nových ND rovněž pokládám za téměř uzavřenou kapitolu, už mě ani nenapadá, co bych ještě mohl koupit.
03/2011:
Předchozí odstavec už zdaleka neplatí.
Auto není vůbec kompletní, naopak je momentálně zcela na kousky, rozptýlené v okruhu 140 km a probíhají práce na několika frontách.
12/2011:
Po téměř symbolických 9ti měsících je vozidlo zpět v místě kompletace, stejně jako novorozeně bude třeba naučit ho opět chodit.
05/2012:
Na den přesně po třech letech od přivezení auta absolvována STK, v následujícím týdnu pojištěno, ukončen depozit a tím je maraton u konce.
Už zbývá jen jezdit, ladit detaily a udržovat.
_________________________ __________________________ __________________________ ____________
Poděkování za spolupráci a pomoc při stavbě:
Ačkoliv zdaleka není vůbec hotovo, už předchozí více než půldruhý rok zaslouží vřelé díky následujícím zúčastněným projektu, tyto řady budou jistě rozrůstat s dalším postupem prací a také s postupným vybavováním těch, na které jsem napoprvé zapomněl.
Poděkování tedy patří:
- mojí partnerce Jitce a nyní i dceři Nikol za trpělivost, která občas dostává zabrat, holky, ještě to vydržte, rok, dva a pak to teprve vypukne :-))
- "švagrovi" Pavlovi (bez kterého už bych se asi ke škodovkám nikdy nevrátil - to Ti tedy mockrát děkuju :-)) ......za rady, pomoc, přepravu, skladovací prostory, půjčování dílny, kontakty atd. atd, je toho moc
- "tchýni" paní Hance, za pochopení a zapůjčení nemovitostí
- prarodičům za pozemek ke stavbě garáže, když už jsem se nikam nevešel
- rodinné firmě, za prostory, odstavné plochy a zámečnickou dílnu a pomoc při stavbě první ze serie garáží :-))
- zámečnictví Zdeněk Sadílek, Zdeňku díky za vyztužení náprav
- Sakymu, i když přes prostředníky, za odpružení náprav
- panu Tichému za vyřízení dokladů (na tomto i na dalších vozidlech)
- Alupro HK - za vstřícnost i kvalitu renovace kol, ještě něco bude
- Frei motorsport, Honzo díky za "výrobu" brzdičů
- Železářství Čížek, za dodávku a zdlouhavou přípravu spojovacího materiálu dle katalogu ND
- Milanu Pohlovi za pomoc s prodejem 110R a reinkarnaci zničených dokladů ke 105L, abych měl prostor na Rapida a zároveň škodovácky nezakrněl
- firmě S.K. za pochopení, podporu a zapůjčování tažných vozidel a dodávek a nabídku využití dílen a odstavných ploch a v neposlední řadě za zapůjčení plochy pro novou garáž
- Jendovi Fišarovi za skoro pravidelné zapůjčování podvalníku a různé servisní práce
- panu Václavu Fišarovi, za skvělé vyladění motoru 110R (škoda, že jsem ho více neužil, nejlepší motor se slepicí do 1,2 co jsem kdy jel) a za ochotu poskládat novou 742.136 a převodovku. Věřím, že budou vynikající.
- U-Geenovi a virtu, za to, že tato doména existuje.
- všem, kteří spolupracovali na dvouletém shánění dílů, poslali, prodali, našli, vyhandlovali, přivezli atd. jen abych měl co chci, je Vás strašná a neevidovatelná řada, kdo se pozná, hlaste se. Jmenovitě alespoň stálice Pavel Pánek, David, Roman B., Emil Č.
- Katce Makalové a spol. - za neskutečnou ochotu a neuvěřitelné karosářské a klempířské kreace, které v rukou křehčího pohlaví (ale při pohledu na odvedenou práci se tak spíše cítím já) zaslouží poklonu až na zem.
- Katlov motorsport (Honzovi Hruškovi a Štěpánovi Izajovi) za ochotu nechat se oslovit a postavit se před úkol lakýrnických a mechanických prací, který jim zabral spoustu času a nervů a nakonec vedl k velice zdařilému výsledku.
- a všem případným dalším budoucím pomocníkům už dopředu, za to, že až mne vyhodíte dveřmi, nezavřete okna.
DÍKY.
Celkové náklady na reinkarnaci kupé do současného stavu (k době do schválení k provozu na pozemních komunikacích) - 165.000,- Kč
Ostatní a provozní náklady se již nevyčíslují.
Veškerý zbytek se promítá do karty záložního auta: skoda-virt.cz/cz/.../5887 -hurdis-rapid-136-no-2-a-n o-3
Po dílčích záběrech v kultu Rapid i nějaká ta hlavní role - cca 550.000 diváků
www.stream.cz/autobazar/1 0007888-cinan
Hurdis / Rapid 136 - komentáře:
18:23:37
20.11.2016
20.11.2016

Nwkt
19:53:51
17.10.2016
17.10.2016

Nwkt
-> Hurdis: Toto video je soukromé
Dej ho jako neveřejný
Dej ho jako neveřejný

22:43:01
11.10.2016
11.10.2016

Hurdis
Děkovačka již proběhla mnohá, stejně jako ještě hodinová důkladná telefonní rozborka před nedávnou chvilkou.
Přesto těžko uvěřit, že nějaký opilecký nápad a dohoda z brzkých raních hodin může mít tak reálný důsledek. Pravda, vůz zapůjčený měl býti primárně mladší a o něco slabší, přesto i přes technické potíže byla dohoda zajištěna.
A předpokládáme, že po první zkušenosti bude navazovat další tréning na dalších akcích.
Popravdě řečeno, pár výletů mimo mokrou trať na suchých gumách a zaseknutý plyn a následný mírný kontakt se soupeřem nebyl hezký začátek. Po vyladění a mokrém obutí to naopak byl zážitek monstrozní, a díky technice (nikoliv řidiči) i výsledně 3. místo ve třídě. Byť to byl pokles o třídu níže. Tu hlavní vyhrál majitel sám.
Ale první kontakt s pořádným nářadím, zázemím, na vodě...
Leoši, fakt díky moc za půjčení auta a rady, Štěpáne díky za servis. Mám se sakra co učit.
Přesto těžko uvěřit, že nějaký opilecký nápad a dohoda z brzkých raních hodin může mít tak reálný důsledek. Pravda, vůz zapůjčený měl býti primárně mladší a o něco slabší, přesto i přes technické potíže byla dohoda zajištěna.
A předpokládáme, že po první zkušenosti bude navazovat další tréning na dalších akcích.
Popravdě řečeno, pár výletů mimo mokrou trať na suchých gumách a zaseknutý plyn a následný mírný kontakt se soupeřem nebyl hezký začátek. Po vyladění a mokrém obutí to naopak byl zážitek monstrozní, a díky technice (nikoliv řidiči) i výsledně 3. místo ve třídě. Byť to byl pokles o třídu níže. Tu hlavní vyhrál majitel sám.
Ale první kontakt s pořádným nářadím, zázemím, na vodě...
Leoši, fakt díky moc za půjčení auta a rady, Štěpáne díky za servis. Mám se sakra co učit.

19:48:53
28.09.2016
28.09.2016

Hurdis
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) :
Máš tady ten obrázek popelníčků, co jsi chtěl. Jsi podepsán pod šesti hezkými kousky. Smůla, že příští týden nejedeš. Tím se hatí šance na hattrick.
A navíc nějaký smlolař nebo pravděpodobněji smlolařka bude na první pokus muset absolvovat můj vrozený a každodenním nácvikem vstřebaný nátlak na rychlejší a preciznější práci. :D
Výše uvedé jest skrytou omluvou za průjezd posledním úsekem II. etapy o posledním víkendu.

Máš tady ten obrázek popelníčků, co jsi chtěl. Jsi podepsán pod šesti hezkými kousky. Smůla, že příští týden nejedeš. Tím se hatí šance na hattrick.
A navíc nějaký smlolař nebo pravděpodobněji smlolařka bude na první pokus muset absolvovat můj vrozený a každodenním nácvikem vstřebaný nátlak na rychlejší a preciznější práci. :D
Výše uvedé jest skrytou omluvou za průjezd posledním úsekem II. etapy o posledním víkendu.

20:31:20
25.08.2016
25.08.2016

Hurdis
-> Vojťas: Že jeden víkend kape, další kape a na příští akci už máš po 100 km brzdovku v tenisce :D. Takže byť ještě fungoval, půjde na repas.
20:04:38
25.08.2016
25.08.2016

Vojťas
-> Hurdis: co znamena odchazet ? :) me obcas na zelene ukapne, ale funguje spolehlive 

18:40:39
25.08.2016
25.08.2016

Hurdis
Začal odcházet hlavní spojkový válec. Tak raději preventivní výměna. Na obrázku Štěpánův Odvzdušňovací Vehement.
23:16:20
18.06.2016
18.06.2016

Hurdis
Zdar všem po půlroční vynucené pauze. 
Auto absolvovalo v zimní pauze několik drobných zásahů a oprav a již třetí STK, kde útlocitný technik jakožto asi 20tý v pořadí nalezl chybu dopravky v TP. Špatně zapsané zatížení náprav - holt závada typu A - s tím se dá žít. Nebo dám 100 Kč za výrobu nového štítku.
Letos absolvováno 1000 zkušebních km po Orlických horách a Krkonoších, dnes první akce s druhým místem na škoda klasik. Snad neodchází hlavní spojkový válec.
Chystá se Pohoří, snad po loňsku i s návratem dalšího (dalších) vozů. Zatím jsou bez STK.

Auto absolvovalo v zimní pauze několik drobných zásahů a oprav a již třetí STK, kde útlocitný technik jakožto asi 20tý v pořadí nalezl chybu dopravky v TP. Špatně zapsané zatížení náprav - holt závada typu A - s tím se dá žít. Nebo dám 100 Kč za výrobu nového štítku.
Letos absolvováno 1000 zkušebních km po Orlických horách a Krkonoších, dnes první akce s druhým místem na škoda klasik. Snad neodchází hlavní spojkový válec.
Chystá se Pohoří, snad po loňsku i s návratem dalšího (dalších) vozů. Zatím jsou bez STK.

00:18:18
20.11.2015
20.11.2015

Hurdis
-> Přema: Fulknek byl v původním scénaři. Jinak zbytek úvodní scény jsem (aniž bych to věděl, psal na základě zpovědi panu rejžovi Prušinovskému a po debatě s panem Čtvrtníčkem, před zaparkování už tedy "Petrem vole") stejně tak vznikla i dost imaginární kupní částka, jelikož jsem měl v kastlíku znalecký posudek - hodně se divím, že jsem nebyl dodnes perzekuován na oficiálním webu ani tady - jelikož pro ovčany, i zde by to měl být irelevantní úlet.
Navíc, díky zaneprázdněnosti jsem TO viděl až teď.
Mohlo být hůře. Pokud si vypůjčím jiné názvosloví, tak "u mne dobrý".
Navíc nešlo jenom o auto, ale i o vohoz z mého šatníku .
Takže příští sezonu nebudu replikou videa, jen jeho produkcí.
Jinak na odjezdu jsem za volantem opravdu já, je to vidět, dost jsem letos zhubnul, bohužel je v záběru volba klidného odjezdu, ještě byla natočena alternativa výjezdu s "hrabátkem".
Navíc, díky zaneprázdněnosti jsem TO viděl až teď.
Mohlo být hůře. Pokud si vypůjčím jiné názvosloví, tak "u mne dobrý".
Navíc nešlo jenom o auto, ale i o vohoz z mého šatníku .

Takže příští sezonu nebudu replikou videa, jen jeho produkcí.
Jinak na odjezdu jsem za volantem opravdu já, je to vidět, dost jsem letos zhubnul, bohužel je v záběru volba klidného odjezdu, ještě byla natočena alternativa výjezdu s "hrabátkem".
21:03:27
19.11.2015
19.11.2015

Antony - zrušená registrace
-> OndraKrupi: to teda mohli 

12:39:39
19.11.2015
19.11.2015

OndraKrupi
-> Tomaso435: mohli říct rovnou Pohofest co? 

21:44:19
18.11.2015
18.11.2015

Tomaso435
-> Přema: tak asi aby nedělali něčemu reklamu vid.....
21:42:38
18.11.2015
18.11.2015

Přema
-> Hurdis: Hele kde vzali ten fulnek? musel jsem si to pustit třikrát jinak bych tomu nevěřil
tady žádné srazy nejsou
byl tady loni první ročník nějakého pokusu jinak nic... je všude mnoho jiných, velkých a populárních srazů...
tady žádné srazy nejsou
byl tady loni první ročník nějakého pokusu jinak nic... je všude mnoho jiných, velkých a populárních srazů...21:33:23
18.11.2015
18.11.2015

Milan 136
-> sikula: no ty vole
to je kus noo
to je kus noo
21:17:48
18.11.2015
18.11.2015

sikula
-> Milan 136: tak snad se ti libi Bublina

21:08:34
18.11.2015
18.11.2015

Milan 136
-> Tuner#2: nějaký hlášky fajn, ale celkově nic moc. Nejlepší bylo jak bourali toho golfa tou pošťáckou feldou. Prej tak sem ti zase boural. No můžeš, pojď ještě

21:05:05
18.11.2015
18.11.2015

Tuner#2 - zrušená registrace
-> J3STER 18.11.15 08:05:09: Viděl jsem hned v neděli
Jinak souhlas, nějak mě to zklamalo (myšleno celé monte carlo).
Jinak souhlas, nějak mě to zklamalo (myšleno celé monte carlo).14:28:24
18.11.2015
18.11.2015

OndraKrupi
-> Hurdis: paráda, hele a doufám, že tě to filmování neovlivní a v červenci tě uvidím


Hurdis / Rapid 136










