-> StepaNoFUN: Po těch letech už bych asi sundal karbec a vyčistil trysky, možná přidat bohatost na volnoběžné otáčky, není předehřev, ale zase to ohřáté nádherně otočí ručičku při útěku z Pardubic na čtyřproudu do civilizace. :-)
No a trojka dolů za studeného převoďáku po jízdách na okruhu v minulých letech požaduje meziplyn.
Jinak je to vlastně bezúdržbové auto.
Ven z garáže 1x měsíčně, výměny oleje a kontrola podvozku to vychází poslední roky asi po 1000 km, Verva 100. Párkrát dutiny. Jinak vlastně nic.
Sednout, jet. Kdy chceš, kam chceš. Když by byl čas a doma o 12 aut méně.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem díky neustálému stresu a přepracovanosti přišel o poslední zbytky rozumu a po třech letech pořídil zase škodovku. Marné hledání naprosté libovky, které zatím nevzdávám (teď už ano, EDIT 12/2011) mě přivedlo k tomuhle kousku.
Stručný popis po letmém seznámení:
Škoda Rapid 136
- motor 742.136
- vesměs původní stav
Zajímavosti:
vůz je vyroben v r. 1988 nicméně uveden do provozu až 26.5.1993 !
původní tovární lak byl dle TP a stop na karoserii oranžový, dost rarita
Plány:
Vzhledem k naprostému nedostatku volného času počítám s během na dlouhou trať, kterou hodlám začít postupným shromažďováním náhradních dílů a odstrojováním karoserie.
Poté by mělo následovat zrenovování vozu do originálního stavu a třeba i návrat k původnímu oranžovému laku :-). Během této činnosti se budu snažit postavit Rapida opět na doklady.
Všechno ovšem závisí pouze na čase a především trpělivosti, která není mojí silnou stránkou.
Nějaké ty hýbací obrázky:
http://youtube.com/v/fuZ _a_-oZos
http://youtube.com/v/FwB 1vkcqFyw
Motor:
volnoběh:
zvýšené otáčky:
z jízdy, střední pole otáček 2500–3800:
Auto je v současné době stále kompletní a provozu plně schopné, veškeré renovační práce zatím probíhají mimo vůz skládáním podvozkových skupin pro výměnu stylem kus za kus. Nutno přiznat, že velmi pozvolna. Při časové dotaci v průměru jeden víkend za měsíc, se nedají dělat zázraky.
Opět máme platné doklady s ekovýpalným a novými RZ, toho času v depozitu.
Shromažďování nových ND rovněž pokládám za téměř uzavřenou kapitolu, už mě ani nenapadá, co bych ještě mohl koupit.
03/2011:
Předchozí odstavec už zdaleka neplatí.
Auto není vůbec kompletní, naopak je momentálně zcela na kousky, rozptýlené v okruhu 140 km a probíhají práce na několika frontách.
12/2011:
Po téměř symbolických 9ti měsících je vozidlo zpět v místě kompletace, stejně jako novorozeně bude třeba naučit ho opět chodit.
05/2012:
Na den přesně po třech letech od přivezení auta absolvována STK, v následujícím týdnu pojištěno, ukončen depozit a tím je maraton u konce.
Už zbývá jen jezdit, ladit detaily a udržovat.
_________________________ __________________________ __________________________ ____________
Poděkování za spolupráci a pomoc při stavbě:
Ačkoliv zdaleka není vůbec hotovo, už předchozí více než půldruhý rok zaslouží vřelé díky následujícím zúčastněným projektu, tyto řady budou jistě rozrůstat s dalším postupem prací a také s postupným vybavováním těch, na které jsem napoprvé zapomněl.
Poděkování tedy patří:
- mojí partnerce Jitce a nyní i dceři Nikol za trpělivost, která občas dostává zabrat, holky, ještě to vydržte, rok, dva a pak to teprve vypukne :-))
- "švagrovi" Pavlovi (bez kterého už bych se asi ke škodovkám nikdy nevrátil - to Ti tedy mockrát děkuju :-)) ......za rady, pomoc, přepravu, skladovací prostory, půjčování dílny, kontakty atd. atd, je toho moc
- "tchýni" paní Hance, za pochopení a zapůjčení nemovitostí
- prarodičům za pozemek ke stavbě garáže, když už jsem se nikam nevešel
- rodinné firmě, za prostory, odstavné plochy a zámečnickou dílnu a pomoc při stavbě první ze serie garáží :-))
- zámečnictví Zdeněk Sadílek, Zdeňku díky za vyztužení náprav
- Sakymu, i když přes prostředníky, za odpružení náprav
- panu Tichému za vyřízení dokladů (na tomto i na dalších vozidlech)
- Alupro HK - za vstřícnost i kvalitu renovace kol, ještě něco bude
- Frei motorsport, Honzo díky za "výrobu" brzdičů
- Železářství Čížek, za dodávku a zdlouhavou přípravu spojovacího materiálu dle katalogu ND
- Milanu Pohlovi za pomoc s prodejem 110R a reinkarnaci zničených dokladů ke 105L, abych měl prostor na Rapida a zároveň škodovácky nezakrněl
- firmě S.K. za pochopení, podporu a zapůjčování tažných vozidel a dodávek a nabídku využití dílen a odstavných ploch a v neposlední řadě za zapůjčení plochy pro novou garáž
- Jendovi Fišarovi za skoro pravidelné zapůjčování podvalníku a různé servisní práce
- panu Václavu Fišarovi, za skvělé vyladění motoru 110R (škoda, že jsem ho více neužil, nejlepší motor se slepicí do 1,2 co jsem kdy jel) a za ochotu poskládat novou 742.136 a převodovku. Věřím, že budou vynikající.
- U-Geenovi a virtu, za to, že tato doména existuje.
- všem, kteří spolupracovali na dvouletém shánění dílů, poslali, prodali, našli, vyhandlovali, přivezli atd. jen abych měl co chci, je Vás strašná a neevidovatelná řada, kdo se pozná, hlaste se. Jmenovitě alespoň stálice Pavel Pánek, David, Roman B., Emil Č.
- Katce Makalové a spol. - za neskutečnou ochotu a neuvěřitelné karosářské a klempířské kreace, které v rukou křehčího pohlaví (ale při pohledu na odvedenou práci se tak spíše cítím já) zaslouží poklonu až na zem.
- Katlov motorsport (Honzovi Hruškovi a Štěpánovi Izajovi) za ochotu nechat se oslovit a postavit se před úkol lakýrnických a mechanických prací, který jim zabral spoustu času a nervů a nakonec vedl k velice zdařilému výsledku.
- a všem případným dalším budoucím pomocníkům už dopředu, za to, že až mne vyhodíte dveřmi, nezavřete okna.
DÍKY.
Celkové náklady na reinkarnaci kupé do současného stavu (k době do schválení k provozu na pozemních komunikacích) - 165.000,- Kč
Ostatní a provozní náklady se již nevyčíslují.
Veškerý zbytek se promítá do karty záložního auta: skoda-virt.cz/cz/.../5887 -hurdis-rapid-136-no-2-a-n o-3
Po dílčích záběrech v kultu Rapid i nějaká ta hlavní role - cca 550.000 diváků
www.stream.cz/autobazar/1 0007888-cinan
Stručný popis po letmém seznámení:
Škoda Rapid 136
- motor 742.136
- vesměs původní stav
Zajímavosti:
vůz je vyroben v r. 1988 nicméně uveden do provozu až 26.5.1993 !
původní tovární lak byl dle TP a stop na karoserii oranžový, dost rarita
Plány:
Vzhledem k naprostému nedostatku volného času počítám s během na dlouhou trať, kterou hodlám začít postupným shromažďováním náhradních dílů a odstrojováním karoserie.
Poté by mělo následovat zrenovování vozu do originálního stavu a třeba i návrat k původnímu oranžovému laku :-). Během této činnosti se budu snažit postavit Rapida opět na doklady.
Všechno ovšem závisí pouze na čase a především trpělivosti, která není mojí silnou stránkou.
Nějaké ty hýbací obrázky:
http://youtube.com/v/fuZ _a_-oZos
http://youtube.com/v/FwB 1vkcqFyw
Motor:
volnoběh:
zvýšené otáčky:
z jízdy, střední pole otáček 2500–3800:
Auto je v současné době stále kompletní a provozu plně schopné, veškeré renovační práce zatím probíhají mimo vůz skládáním podvozkových skupin pro výměnu stylem kus za kus. Nutno přiznat, že velmi pozvolna. Při časové dotaci v průměru jeden víkend za měsíc, se nedají dělat zázraky.
Opět máme platné doklady s ekovýpalným a novými RZ, toho času v depozitu.
Shromažďování nových ND rovněž pokládám za téměř uzavřenou kapitolu, už mě ani nenapadá, co bych ještě mohl koupit.
03/2011:
Předchozí odstavec už zdaleka neplatí.
Auto není vůbec kompletní, naopak je momentálně zcela na kousky, rozptýlené v okruhu 140 km a probíhají práce na několika frontách.
12/2011:
Po téměř symbolických 9ti měsících je vozidlo zpět v místě kompletace, stejně jako novorozeně bude třeba naučit ho opět chodit.
05/2012:
Na den přesně po třech letech od přivezení auta absolvována STK, v následujícím týdnu pojištěno, ukončen depozit a tím je maraton u konce.
Už zbývá jen jezdit, ladit detaily a udržovat.
_________________________ __________________________ __________________________ ____________
Poděkování za spolupráci a pomoc při stavbě:
Ačkoliv zdaleka není vůbec hotovo, už předchozí více než půldruhý rok zaslouží vřelé díky následujícím zúčastněným projektu, tyto řady budou jistě rozrůstat s dalším postupem prací a také s postupným vybavováním těch, na které jsem napoprvé zapomněl.
Poděkování tedy patří:
- mojí partnerce Jitce a nyní i dceři Nikol za trpělivost, která občas dostává zabrat, holky, ještě to vydržte, rok, dva a pak to teprve vypukne :-))
- "švagrovi" Pavlovi (bez kterého už bych se asi ke škodovkám nikdy nevrátil - to Ti tedy mockrát děkuju :-)) ......za rady, pomoc, přepravu, skladovací prostory, půjčování dílny, kontakty atd. atd, je toho moc
- "tchýni" paní Hance, za pochopení a zapůjčení nemovitostí
- prarodičům za pozemek ke stavbě garáže, když už jsem se nikam nevešel
- rodinné firmě, za prostory, odstavné plochy a zámečnickou dílnu a pomoc při stavbě první ze serie garáží :-))
- zámečnictví Zdeněk Sadílek, Zdeňku díky za vyztužení náprav
- Sakymu, i když přes prostředníky, za odpružení náprav
- panu Tichému za vyřízení dokladů (na tomto i na dalších vozidlech)
- Alupro HK - za vstřícnost i kvalitu renovace kol, ještě něco bude
- Frei motorsport, Honzo díky za "výrobu" brzdičů
- Železářství Čížek, za dodávku a zdlouhavou přípravu spojovacího materiálu dle katalogu ND
- Milanu Pohlovi za pomoc s prodejem 110R a reinkarnaci zničených dokladů ke 105L, abych měl prostor na Rapida a zároveň škodovácky nezakrněl
- firmě S.K. za pochopení, podporu a zapůjčování tažných vozidel a dodávek a nabídku využití dílen a odstavných ploch a v neposlední řadě za zapůjčení plochy pro novou garáž
- Jendovi Fišarovi za skoro pravidelné zapůjčování podvalníku a různé servisní práce
- panu Václavu Fišarovi, za skvělé vyladění motoru 110R (škoda, že jsem ho více neužil, nejlepší motor se slepicí do 1,2 co jsem kdy jel) a za ochotu poskládat novou 742.136 a převodovku. Věřím, že budou vynikající.
- U-Geenovi a virtu, za to, že tato doména existuje.
- všem, kteří spolupracovali na dvouletém shánění dílů, poslali, prodali, našli, vyhandlovali, přivezli atd. jen abych měl co chci, je Vás strašná a neevidovatelná řada, kdo se pozná, hlaste se. Jmenovitě alespoň stálice Pavel Pánek, David, Roman B., Emil Č.
- Katce Makalové a spol. - za neskutečnou ochotu a neuvěřitelné karosářské a klempířské kreace, které v rukou křehčího pohlaví (ale při pohledu na odvedenou práci se tak spíše cítím já) zaslouží poklonu až na zem.
- Katlov motorsport (Honzovi Hruškovi a Štěpánovi Izajovi) za ochotu nechat se oslovit a postavit se před úkol lakýrnických a mechanických prací, který jim zabral spoustu času a nervů a nakonec vedl k velice zdařilému výsledku.
- a všem případným dalším budoucím pomocníkům už dopředu, za to, že až mne vyhodíte dveřmi, nezavřete okna.
DÍKY.
Celkové náklady na reinkarnaci kupé do současného stavu (k době do schválení k provozu na pozemních komunikacích) - 165.000,- Kč
Ostatní a provozní náklady se již nevyčíslují.
Veškerý zbytek se promítá do karty záložního auta: skoda-virt.cz/cz/.../5887 -hurdis-rapid-136-no-2-a-n o-3
Po dílčích záběrech v kultu Rapid i nějaká ta hlavní role - cca 550.000 diváků
www.stream.cz/autobazar/1 0007888-cinan
Hurdis / Rapid 136 - komentáře:
21:21:01
31.10.2025
31.10.2025

Hurdis
21:12:50
31.10.2025
31.10.2025

Hurdis
-> Sita: Nechápu dotaz. Není jediný důvod něco řešit. Za ty roky rovnoměrně rozděleno na různá místa. I s tůrováním a hrabaním do karburátoru, jen jedna STK na tomhle musí psát "lanovody".
21:10:55
31.10.2025
31.10.2025

StepaNoFUN
-> Sita 31.10.25 20:50:35: realna STK. Tu prvni po renovaci provazela kontrola snad vsech techniku, co tam byli.
Na tom aute asi neni co najit.
Na tom aute asi neni co najit.
20:50:35
31.10.2025
31.10.2025

Sita
-> Hurdis 31.10.25 18:32:32: realna stk s pozdravem Dobry den, nebo Nazdaaar volove, tak jsem tu zas?
18:32:32
31.10.2025
31.10.2025

Hurdis
Takže opět STK, už osmá od renovace. Nějak moc to utíká.
Další protokol bez poskvrnky do archivu.
Další protokol bez poskvrnky do archivu.
16:44:28
18.12.2021
18.12.2021

Hurdis
18/11 nová předčasná STK, abych rozbil stále se posunující zimní termíny
od zápisu RZ 2021 tedy 6tý průjezd linkou. 4x stav "0", 2x se muselo něco psát.
závady 0 / 0 / 0
Zajímavé, jak se ta alespoň jedna B závada někde objevit musí, jinde je to prostě normální auto ve stavu "nul".
Takže ta neexistující položka "koroze rámu" a "opotřebení lanovodů" se co dva-čtyři roky samoopravuje podle technika.
od zápisu RZ 2021 tedy 6tý průjezd linkou. 4x stav "0", 2x se muselo něco psát.
závady 0 / 0 / 0
Zajímavé, jak se ta alespoň jedna B závada někde objevit musí, jinde je to prostě normální auto ve stavu "nul".
Takže ta neexistující položka "koroze rámu" a "opotřebení lanovodů" se co dva-čtyři roky samoopravuje podle technika.
21:10:18
04.08.2020
04.08.2020

Hurdis
-> StepaNoFUN: Na Rapidu jo. Contisport 185/60 R13....??? Na plných kalužích vody? Těch cca 80-85 hp přenášely nepochopitelně.
Ale už jsme se k nim po nájezdu s B5 nechtěli vracet, to jo.

Ale už jsme se k nim po nájezdu s B5 nechtěli vracet, to jo.

20:07:13
04.08.2020
04.08.2020

StepaNoFUN
-> Hurdis: A pak už ty kontíky neseděly... :-D
19:42:40
04.08.2020
04.08.2020

Hurdis
Po tréningáči v ostrém, mmmmhhm. 

19:41:25
04.08.2020
04.08.2020

Hurdis
Nahóru obzvláště. 

19:40:49
04.08.2020
04.08.2020

Hurdis
Čím vlhčí, tím dostačující (v porovnání s Focusem ST) bohatě. Nové Continentalky Contisport - luxusnííí.
12:22:19
26.03.2020
26.03.2020

Hurdis
Pátý průjezd linkou STK.
Jak se casy mění. Dobové doplňky a úpravy (kola, beskydky, L/A vyztuhy atd.) jsou díky vzrůstající popularitě youngtimeru (samozřejmě nejen u skodovek) známější než před pár lety a už se o nich nemluví ani kvůli ukrácení povinného času, když není co hledat a psát po technické stránce.
Nyní se řeší, jestli by měla být udelena způsobilost vozidlu se srazovymi samolepkami na LZ okně, neboť tyto postrádají homologaci.
Proto bych rád požádal všechny pořadatele, aby si v zájmu nás všech nechali suvenýry nejdříve otestovat zkusebnou.

Ať nemusíme vysvětlovat technikům, že fotit se dá i z druhé strany, nebo vyhrožovat sroubovakem a náhradním sklem připraveným v kufru. (Byl jsem upozorněn kolegou z předchozího dne, VW T4 a byl odejít za 3ti ,!!radu oken).
Ale má to i pozitiva. V době kdy je svět jaký je, všude zavřeno, státní správa nestíhá a hlava frčí na plné obrátky kvůli tomu jak uživit všechny provozy a zaměstnance kdyby se to po...,je řešení podobných blbin vcelku odlehcujici.
Jak se casy mění. Dobové doplňky a úpravy (kola, beskydky, L/A vyztuhy atd.) jsou díky vzrůstající popularitě youngtimeru (samozřejmě nejen u skodovek) známější než před pár lety a už se o nich nemluví ani kvůli ukrácení povinného času, když není co hledat a psát po technické stránce.
Nyní se řeší, jestli by měla být udelena způsobilost vozidlu se srazovymi samolepkami na LZ okně, neboť tyto postrádají homologaci.

Proto bych rád požádal všechny pořadatele, aby si v zájmu nás všech nechali suvenýry nejdříve otestovat zkusebnou.

Ať nemusíme vysvětlovat technikům, že fotit se dá i z druhé strany, nebo vyhrožovat sroubovakem a náhradním sklem připraveným v kufru. (Byl jsem upozorněn kolegou z předchozího dne, VW T4 a byl odejít za 3ti ,!!radu oken).
Ale má to i pozitiva. V době kdy je svět jaký je, všude zavřeno, státní správa nestíhá a hlava frčí na plné obrátky kvůli tomu jak uživit všechny provozy a zaměstnance kdyby se to po...,je řešení podobných blbin vcelku odlehcujici.
18:55:43
22.10.2019
22.10.2019

Hurdis
Aktuální posuny na každý den. Desetiválec šel do rozvojových zemí, 16V do pece, menší Titanium po 4 letech služby jsem dal darem.
Nyní větší Titanium a dvě koncernové 4x4 140 PS. Provozní náklady vs. užitná hodnota - ideál.
Nějaká hloupost s přesně opačnou konzistencí je ve výhledu na jaro.
Nyní větší Titanium a dvě koncernové 4x4 140 PS. Provozní náklady vs. užitná hodnota - ideál.
Nějaká hloupost s přesně opačnou konzistencí je ve výhledu na jaro.
18:48:15
22.10.2019
22.10.2019

Hurdis
Furt stejný.
23:38:30
13.04.2019
13.04.2019

Hurdis
Auto naladěné ve špičkové kondici, opakovane projete a připravené na sezónu. Ne jako vloni na STK :D.
Jen aby byl čas najizdet soutěžní km.
Jen aby byl čas najizdet soutěžní km.
21:00:44
30.09.2018
30.09.2018

StepaNoFUN
-> Hurdis: Já díky Tobě, že to s tím vozítkem klaplo. ;-)
Každopádně ještě příště zkusíme šáhnout do klapek a sežeň 120 a 125 trysku... ;-) Těch 115 (reálně možná 112) na prvním stupni není žádná výhra. Sice si to pak vezme o něco víc, ale mělo by to bejt živější odspoda. ;-)
Mimochodem - dneska jsem dokončil po 2 dnech (původně jsem to plánoval na den) zkulturnění kabelovejch svazků na 1000MB, zprovoznění ShiftLight, LunchControl, a nastavovaní předstihu za jízdy. :-) Momentálně jsme bez chybovejch hlášení, i když je kabel přimotanej ke svazku, Je možnos za jízdy nastavit -4° až +4° stupně předstihu skokově po 2°...
Výměna hewlanda za synchronní na Brno byla už jen za hodinu hotová "třešnička na dortu". :-D
Každopádně ještě příště zkusíme šáhnout do klapek a sežeň 120 a 125 trysku... ;-) Těch 115 (reálně možná 112) na prvním stupni není žádná výhra. Sice si to pak vezme o něco víc, ale mělo by to bejt živější odspoda. ;-)
Mimochodem - dneska jsem dokončil po 2 dnech (původně jsem to plánoval na den) zkulturnění kabelovejch svazků na 1000MB, zprovoznění ShiftLight, LunchControl, a nastavovaní předstihu za jízdy. :-) Momentálně jsme bez chybovejch hlášení, i když je kabel přimotanej ke svazku, Je možnos za jízdy nastavit -4° až +4° stupně předstihu skokově po 2°...
Výměna hewlanda za synchronní na Brno byla už jen za hodinu hotová "třešnička na dortu". :-D
20:00:48
30.09.2018
30.09.2018

Hurdis
Jinak po necelém týdnu auto opět zaměstnává myšlenky chalupářů v TDíčku v "trojkofkách".
Ani tomu moc nechybělo. Jen se to na posledních akcích maličko rozjebalo. Maličko víc a těžko uvěřit v současnost.
Ale po rozborce, vyčištění a zfrézování karbu 3223 s natryskováním dle T613, nastavení ventilů, výměně rozdělovače, který stavěl průběžně od 6,5 až do 14,5 přestih náhodnou volbou za funglovku 540, úpravě podtlaku, úpravě studeného sání, výměně svíc, výměně kabelů, kde jden hrál čtvrté housle, úpravě AC pumpy a dalších pár maličkostí jsme zase na solidní provozuschopnosti.
K tomu přenastavení sbíhavosti a je to opět sranda řídit. Asi stojí za to napsat, že celková úprava zapalovací soustavy motoru 742.136 dnes vyjde na skoro 10.000,- Kč. (to jen pro kolegy, kteří chtějí kupovat celé motory ze skladu) :D
Prostě se vy*ralo tolik kravin naráz, že bylo lépe dát to od novoty.
Moc děkuju Štěpánovi, že zaujal s novou mobil dílnou pozici před mou garáží a v době od soboty do soboty nastavil vše potřebné.
Zároveň jsem rád, že jsem do majitele tohoto skvostu na kolech rok hučel na všech setkáních tak dlouho, až to konečně pustil a umožnil využití moderních techologií i pro blbce na prahu domova.
Díky Vašku.

Ani tomu moc nechybělo. Jen se to na posledních akcích maličko rozjebalo. Maličko víc a těžko uvěřit v současnost.
Ale po rozborce, vyčištění a zfrézování karbu 3223 s natryskováním dle T613, nastavení ventilů, výměně rozdělovače, který stavěl průběžně od 6,5 až do 14,5 přestih náhodnou volbou za funglovku 540, úpravě podtlaku, úpravě studeného sání, výměně svíc, výměně kabelů, kde jden hrál čtvrté housle, úpravě AC pumpy a dalších pár maličkostí jsme zase na solidní provozuschopnosti.
K tomu přenastavení sbíhavosti a je to opět sranda řídit. Asi stojí za to napsat, že celková úprava zapalovací soustavy motoru 742.136 dnes vyjde na skoro 10.000,- Kč. (to jen pro kolegy, kteří chtějí kupovat celé motory ze skladu) :D
Prostě se vy*ralo tolik kravin naráz, že bylo lépe dát to od novoty.
Moc děkuju Štěpánovi, že zaujal s novou mobil dílnou pozici před mou garáží a v době od soboty do soboty nastavil vše potřebné.
Zároveň jsem rád, že jsem do majitele tohoto skvostu na kolech rok hučel na všech setkáních tak dlouho, až to konečně pustil a umožnil využití moderních techologií i pro blbce na prahu domova.
Díky Vašku.

19:42:55
30.09.2018
30.09.2018

Hurdis
No budu uvažovat o modernizaci. Zvláště když už se začala rýsovat možnost na druhý projekt.
Noty a boudu r.v. 88 jsem snad dnes předjednal. Pikatní je, že přes kolegu na golfu, a spojili jsme se na zdejšího parťáka, kterému to co mám ve stodole stejně dříve patřilo. Svět je malý.
Noty a boudu r.v. 88 jsem snad dnes předjednal. Pikatní je, že přes kolegu na golfu, a spojili jsme se na zdejšího parťáka, kterému to co mám ve stodole stejně dříve patřilo. Svět je malý.
20:13:39
24.09.2018
24.09.2018

StepaNoFUN
-> Hurdis: Víš jak jsme s tím posledně laborovali. Ta jednotka je pecka, ale musí se to odladit. Nicméně stíněnej kabel už je skladem, tak jen nainstalovat....
Hurdis / Rapid 136









