
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
20:15:02
20.08.2009
20.08.2009

Zeke-ten šestý
-> Petr Kalčík: 

20:13:29
20.08.2009
20.08.2009

Petr Kalčík - zrušená registrace
děkuju
19:53:13
20.08.2009
20.08.2009

Zeke-ten šestý
-> Kaprof-Los Koramos: neboj, pracuje se na tom!

19:32:33
20.08.2009
20.08.2009

Kaprof-Pisařík
-> Zeke-ten šestý: radši už ten motor vyhod do prdele


18:34:04
20.08.2009
20.08.2009

Zeke-ten šestý
-> Syny: jj, ja tam vzdy mam nejakou paku.....

18:33:17
20.08.2009
20.08.2009

Zeke-ten šestý
18:32:49
20.08.2009
20.08.2009

Zeke-ten šestý
a motor, posledni chvile 130citky, nene motor neni spinavej, on je osetrenej olejem aby se nezaspinil


18:32:28
20.08.2009
20.08.2009

Syny
-> Zeke-ten šestý: No ale pomaha to :)
18:31:43
20.08.2009
20.08.2009

Zeke-ten šestý
veterán

18:30:50
20.08.2009
20.08.2009

Zeke-ten šestý
v Praze uz jinak ne

12:45:54
06.08.2009
06.08.2009

Zeke-ten šestý
-> Kaprof-Los Koramos: no co no, tenhle vykend by to slo ale ja sem pryc a ten dalsi na to zase nejsou lidi.....je to na hovno

12:44:49
06.08.2009
06.08.2009

Kaprof-Pisařík
-> Zeke-ten šestý: no to mam radost

12:40:40
06.08.2009
06.08.2009

Zeke-ten šestý
-> Kaprof-Los Koramos:
tak ja se snazim to urychlit co to de...ale tak do 14 dnu to jeste nebude urcite....
tak ja se snazim to urychlit co to de...ale tak do 14 dnu to jeste nebude urcite....12:39:13
06.08.2009
06.08.2009

Kaprof-Pisařík
-> Zeke-ten šestý: co ja ja na to mrdam ale Jiri už garde vyčkava nevymlouvej se na detail typu zlomena ruka a hejbni prdeli


12:37:53
06.08.2009
06.08.2009

Zeke-ten šestý
-> Kaprof-Los Koramos: nojo, i pro 4 oko musis neco udelat


12:36:19
06.08.2009
06.08.2009

Kaprof-Pisařík
-> Zeke-ten šestý: mam svyho dost ja jen čekam na čtyrvočko

12:35:28
06.08.2009
06.08.2009

Zeke-ten šestý
-> Kaprof-Los Koramos: a nebo muzes prijet a motor mi prehodit, ja to s tou zlomenou pazourou neudelam

12:35:16
06.08.2009
06.08.2009

Kaprof-Pisařík
-> Zeke-ten šestý: no to sem s memfisem slyšet nechtěli 

12:23:52
06.08.2009
06.08.2009

Zeke-ten šestý
-> Kaprof-Los Koramos: stejne chci kapotu z gardecka aby nemela diry pro stitky.....motor je porad v garde, nejak to co sem mel domluvenyho nevyslo....
12:22:12
06.08.2009
06.08.2009

Kaprof-Pisařík
-> Zeke-ten šestý: zavarit a zaretušovat.. co ten motor v garde už je prehozenej?
*Rapid 130*

