Ahoj spodek auta pokud se dobře pamatuji byl stříkán MIPA která se dala přelakovat . Tech výrobků na spodek se dělá víc ,ale musí být v návodu že jsou přelakovatelné
20:42:38 24.10.2016
robson
Ta nemrzka drobný problém , kamarád co dělal motor nechal vyrábět těsněšní v mědi kvůli tlakům
11,5 komprese cajk, do válců nejde ale trochu prostě rosí na blok, hlavně že nejde do vnitř ... dame to do kupi dcera to také firt řeší
20:41:02 24.10.2016
Kilián
ahoj, čím jsi stříkal spodek auta, který jsi pak ještě přestříkal barvou?
-> robson: Krásný auto, co jsem mohl vidět v Běšinách. Ty kola lezou dost, ale i tak se na to hezky kouká
Po příjezdu do kempu jsi měl na bloku fridex, co to?
Na obě nápravy jsem dal 8" zadek je v poho a předek malinko leze ven mě se to ale takhle líbí jinak řešit to samozřejmě budu tak že mě nezbude poskládat dopředu novou úzkou nápravu nebo bych tam musel dát ty 7" ,ty jsou akorát . Ale ty 8" a 7" prodávám , Takže na příští sezonu poskládám úzkou nápravu. To s tím opískovaním lemu , prostě nalepím čirou folii na vnitřky lemů jako jsem použil již na několika kritických místech
17:01:50 27.03.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Ja rikal, ze to bude moc a je to tak Tohle je tak na uzky napravy, udelat odklony a k zemi s tim, protoze jinak tomu vic pasnou meteory, rouru vzadu zahodit do pole a bude z toho krasny original... Tohle je bohuzel kockopes... Ani upravene/sportovni auto, ani original.
-> robson: Myslím, že -> Tuner#2: narážel na tohle: img.skoda-virt.cz/forum_u
pload/.../4_108_3539__2015
-12-25_20-14-34_82.jpg ...když opominem ty díry na šrouby, tak to vypadá, že tam taky někdo lisoval zátky a co sem tak pochopil tak to začlo pracovat a lak šel do háje. Jinak ty kola sou krásný. (prodáváš je, páč máš dvě sady nebo to jen blbě chápu?
22:15:59 09.03.2016
robson
To zalisování šlo fakt na fest a lepidlo , kromě toho jsem do toho hned vedle lisoval rádlované ocel vložky ktetré meli vnějsí konus a to se nemuže ani hnout . DO ocl. pouzder jsou samo pulkulaté vybrání na origo matice
-> robson 09.03.16 20:22:37: Těch lisovaných zátek bych se bál. Aby to po čase nezačlo dělat to co Téčkovi... Zavažení je jistota, nicméně rozteč je o tolik jiná, že s vložkama se fakt není čeho bát snad krom toho praskání barvy kolem zátek.
20:22:37 09.03.2016
robson
Pánové musím vás vyvést z omylu kola jsem vubec nezavářel ale mechanicky jsem na lepidlo nalisoval duralové vložky , poté se na cnc zaměřila přesná rozteč která stejně minula puvodní rozteč 100 , což si konečně umíte spočítat sami. Po odvrtaní na cnc fréze a zahlouvení mě chlapy udělaly pro jistotu ocelové rádlovaně vložky , které se nalisovali do nových děr . Absolutně nic nehrozí . Je to 100% záruka
20:03:54 09.03.2016
Danster
-> Tuner#2: Jasný já jen že mě to zarazilo protože zrovna BBS v 15" s roztečí 5x120 se dávali na BMW běžně
19:51:04 09.03.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Danster 09.03.16 19:46:41: U těch co jsem viděl, to bylo na hraně, že to schovala poklička, frézovalo se i maso aby šel nastrčit klíč. Ale u něj se to tak točí, že Tě už nepovím co přesně za typ kol to byl, měl tam jen středy.