ŠKODA 1000 MB, rok výroby 1966, model Škoda 990, série 11., AZNP Mladá Boleslav, barva - modrá
Ahoj, chtěl bych Vám představit svojí ŠKODU 1000 MB, které opustila podnik AZNP v Mladé Bolesavi dne 12.12. 1966.
Něco málo o historii vozu:
23.12. 1966 zakoupena v Mototechně Ostrava,
dne 14.7. 1975 vozidlo odkoupeno od původního majitele a převedeno na mojeho dědu, který ji pojmenoval "Stařenka" a s tímto pojmenováním budu pokračovat i nadále =)
Po skoro 5 letech jsem se práce na voze chytil já a pomalinku začínám dávat vše do původního stavu.
Naštestí mi tuto aktivitu přítelkyně toleruje =) (Děkuju Verunko)
Postupem času a skoro po 1500 hodinách práce si říkám: "Jsem rád, že jsem Tě dal dohromady"
tomashak - komentáře:
08:59:10 25.06.2013
tomashak - zrušená registrace
→ j_j:
Doufal jsem, že se nepletu
08:57:43 25.06.2013
tomashak - zrušená registrace
Jak jsem psal níž...vodorovné „mřížky“ měla od 9.série DeLuxe.
Jen pro info, vycházel jsem z informací o výbavě, barvě atd podle info co mi poslala z muzea (archívu) Škoda paní Hozáková -> cituji...Zadní blatníky s půlkulatými nasávači vzduchu
Když tak můžu poslat nebo hodit sem celý mail
08:55:03 25.06.2013
j_j
-> tomashak: jako vždycky máš pravdu - 11. série (konec roku 1966) byla u verze standart (!) opravdu poslední se žábramy = model 1966 s úzkým úsměvem....12.sérii mám já (mřížky) začátek roku 1967 = model 1967, u de luxek se mřížky dávaly již v roce 1966 (vzn. v modelu 1967)
08:52:16 25.06.2013
Eidy
Pokud já vím, tak už v 65 přišly hranatý mřížky. Ale třeba se pletu.
08:49:13 25.06.2013
tomashak - zrušená registrace
Eidy 25.06.13 08:43:55 napsal:
→ tomashak: Krásná litrovka. Nějak mi nesedí 66 a
žábry, ale je krásná.
Díky. Myslím, že moje MB je poslední série které byly s žábrama. Jestli si dobře pamatuju, vodorovné "mřížky" měla od 9.série DeLuxe (Když tam mě opravte jestli se pletu)
→ minno: Mi to taky hlava nebrala. Lakyrník to dělal takhle a protože tomu prd rozumím neřešil jsem to...
10:37:44 30.11.2012
minno
-> tomashak: To mi nejako hlava neberie. Olepíte auto aj s oknami. Potom prvá vrstva laku a potom okna vyberáte a lakujete ďalšou vrstvou?
06:23:39 22.11.2012
tomashak - zrušená registrace
Pěkně jste se do mě pustili Dobře Vy!
Samozřejmě jsem to k fotce napsal blbě...Byla to první vrstva, pak samozřejmě šlo okno ven
A po laku šlo zase na káru.
Je mi jasné, že fotky jsou zavádějící...Asi jsem je tady ani neměl dávat
17:34:47 20.11.2012
pitrs-84@
-> J3STER: o skle nemluvim ,mam na mysli ty gumy ktery zrovna nebyvaji v nejlepsim stavu,sou popraskany ale z nejakeho duvodu tesni a netece tim,,,obvykla vymluva olepovaců oken pri laku,,,,ze by to "nikdo nedokazal" vysklit a zasklit
16:53:50 20.11.2012
doking
-> pitrs-84@: Já to taky nechápu,přitom to jde celkem jednoduše a i já amatér jsem to myslím,udělal tak opatrně aniž bych tu gumu zničil a navíc,dá se nechat vyrobit nová. Ještě trošku pochopím zakrytou kabeláž,i když já ji vyndal teda (chci udělat novou),ale už teda nechápu tu pojistkovou skříňku v barvě auta.(Ano válejí se jich všude mraky,ale stejně...)
-> tomashak: Sorry za kritiku.
16:53:01 20.11.2012
J3STER
-> pitrs-84@: Umím vyndat sklo aniž by prasklo. Nic na tom není jen to musí být bez násilí.