skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Světlo světa spatřil tento exemplář v srpnu léta páně 1968, přesněji dle technického průkazu 19. srpna 1968 (tedy těsně před vstupem \"spřátelených\"
; vojsk), jako jeden z prvních modelové řady ´69 už s novým skeletem připraveným k náběhu výroby Škody 100 (viz. široký sloupek, hladká střecha bez prolisu a nové zadní okno). Prvním majitelem přihlášen do provozu 11. září 1968. Jakožto druhý majitel jsem vozidlo přihlásil dne 16. září 2003. O necelé tři roky později, tedy 5. května 2006, bylo embéčko klubovou testací hist. vozidla zařazeno do kategorie A1 (lepší už to být nemohlo) a stalo se tak nedílnou součástí Veteran Car Clubu Ostrava.
Embéčko nebylo podrobeno žádným renovátorským pracem, pouze lak byl důkladně vyčištěn a přeleštěn. Je to tedy veterán ve zcela původním stavu včetně laku bez sebemenší známky koroze. Nějaký ten škrábanec či promáčknutí se ovšem najde. Od originálu se liší pouze detaily, pro případné uvedení do zcela původního a autentického stavu kdykoli odstranitelnými, jako např. ozdobnými hliníkovými obručemi na discích kol (doplněk \"de luxe\"), různými samolepícími lištami s imitací chromu, přídavnými mlhovými světlomety, vepředu dvojicí žlutých a vzadu jedním červeným, a záměnou původního dynama (i nadále k dispozici) za alternátor.
Tak to by asi tak ve zkratce bylo vše. Snad jen ještě 1. místo v soutěži elegance na posledním Hundertgangu...
12.04.2008
Dovoluji si Vám s lítostí oznámit, že už nejsem majitelem tohoto vozidla. Dnem 9. dubna 2008 bylo eMBébé trvale vyřazeno z registru vozidel a byly mu vydány erzetky pro trvalý vývoz do Polska. Dnes už se eMBébé asi prohání po písčitých plážích Baltského moře někde v okolí Gdaňska. Nechť přináší eMBébé novému majiteli tolik radosti, jako mně.
Embéčko nebylo podrobeno žádným renovátorským pracem, pouze lak byl důkladně vyčištěn a přeleštěn. Je to tedy veterán ve zcela původním stavu včetně laku bez sebemenší známky koroze. Nějaký ten škrábanec či promáčknutí se ovšem najde. Od originálu se liší pouze detaily, pro případné uvedení do zcela původního a autentického stavu kdykoli odstranitelnými, jako např. ozdobnými hliníkovými obručemi na discích kol (doplněk \"de luxe\"), různými samolepícími lištami s imitací chromu, přídavnými mlhovými světlomety, vepředu dvojicí žlutých a vzadu jedním červeným, a záměnou původního dynama (i nadále k dispozici) za alternátor.
Tak to by asi tak ve zkratce bylo vše. Snad jen ještě 1. místo v soutěži elegance na posledním Hundertgangu...
12.04.2008
Dovoluji si Vám s lítostí oznámit, že už nejsem majitelem tohoto vozidla. Dnem 9. dubna 2008 bylo eMBébé trvale vyřazeno z registru vozidel a byly mu vydány erzetky pro trvalý vývoz do Polska. Dnes už se eMBébé asi prohání po písčitých plážích Baltského moře někde v okolí Gdaňska. Nechť přináší eMBébé novému majiteli tolik radosti, jako mně.
eMBébé/Š1000MB - komentáře:
20:54:47
04.02.2008
04.02.2008

eMBébé
jo, jsou to ony.
11:25:56
25.01.2008
25.01.2008

Klubko_
nejsou ty vetrny mlyny nahodou na ceste Potstat Ostrava? Tam nekde proste?
Jezdim kolem takovejch, kdyz jezdim z Olmika do Ostravy do skoly.

23:06:55
21.12.2007
21.12.2007

davidm29 - zrušená registrace
Výborná, a ty žlutý mlhovky sou skvělý...
19:06:14
05.12.2007
05.12.2007

eMBébé
-> kája: 4270 - tyrkysová světlá
23:06:30
22.11.2007
22.11.2007

Fifa
Krásnej rok 1968. Velmi velmi málo takových.
Jen by mě zajímalo jestli bys zvládl VT mojeho verku a primodelovat k nemu kolecka ARC brno.
Jen by mě zajímalo jestli bys zvládl VT mojeho verku a primodelovat k nemu kolecka ARC brno.
21:06:12
22.11.2007
22.11.2007

kája
Ahoj mněl bych dotaz jaký máš číslo láku ?
jinak jí máš moc pěknou.
jinak jí máš moc pěknou.
20:40:04
19.09.2007
19.09.2007

Matty110L - zrušená registrace
-> eMBébé: je to prostě nádhera!
20:29:10
19.09.2007
19.09.2007

Moje Barunka
krásné auto a zachovalé v tomto původnim stavu super....jen ty nápisy to hyzdí....

12:06:38
29.04.2007
29.04.2007

sotkovsky
HMmm krása!!! Chlape tobě se kláním !!! kdysi jsem to ti očumoval za hotelem styl a myslel sjem si že je to po renovaci, ale to že je to v puvodním stavu to mě dostalo
proste krása nevím co dodat snad jen VERY NICE

19:52:01
02.03.2007
02.03.2007

michalik-ten sedmý
pěkná kárka
10:37:27
31.01.2007
31.01.2007

Martin2705
Nádhera, doufám, že dostanu do tohoto stavu taky svoje MB. Akorát se mi nelíbí ten nápis na kastlíku, jinak krása
15:20:57
13.01.2007
13.01.2007

eMBébé
pro berkym1:
lak byl hodně zašlý, škoda, že jsem tehdy nevlastnil foťák, zdokumentoval bych to. Každopádně to byl lak bel lesku, hodně zoxidován, odspodu hodně znečištěn asfaltem a dokonce zadní partie zastříkaná jiným modrým lakem (jako by někdo něco stříkal v blízkosti vozidla). Musím ale uznat, že málo leštěný lak či vůbec neleštěný se snad uvádí do lesku lépe, jelikož jeho vrstva je silnější, takže vřelý dík prvnímu majiteli. Na nečistoty doporučuji Autobalsam (taková červená půllitrová plechovka s čirou tekutinou, českej výrobek, jsem totiž patriot). On i leští, ale bohužel nezlikviduje vrstvu zoxidovaného laku. Na tu se musí bohužel použít leštěnka s abrazivy (na značce nezáleží, já použil klasiku Velvanu, prostě patriot). Ale to tak dlouho, dokud se hadřík nezabarvoval odstínem laku. Já to auto leštil 3 krát po sobě, centimetr po centimetru. Od té doby auto leštím dle potřeby jen Automalsamem (je bez abraziv). Loni na podzim jsem koupil jakýsi ROCKET, tak ho na jaře zkusím...
lak byl hodně zašlý, škoda, že jsem tehdy nevlastnil foťák, zdokumentoval bych to. Každopádně to byl lak bel lesku, hodně zoxidován, odspodu hodně znečištěn asfaltem a dokonce zadní partie zastříkaná jiným modrým lakem (jako by někdo něco stříkal v blízkosti vozidla). Musím ale uznat, že málo leštěný lak či vůbec neleštěný se snad uvádí do lesku lépe, jelikož jeho vrstva je silnější, takže vřelý dík prvnímu majiteli. Na nečistoty doporučuji Autobalsam (taková červená půllitrová plechovka s čirou tekutinou, českej výrobek, jsem totiž patriot). On i leští, ale bohužel nezlikviduje vrstvu zoxidovaného laku. Na tu se musí bohužel použít leštěnka s abrazivy (na značce nezáleží, já použil klasiku Velvanu, prostě patriot). Ale to tak dlouho, dokud se hadřík nezabarvoval odstínem laku. Já to auto leštil 3 krát po sobě, centimetr po centimetru. Od té doby auto leštím dle potřeby jen Automalsamem (je bez abraziv). Loni na podzim jsem koupil jakýsi ROCKET, tak ho na jaře zkusím...
20:48:28
12.01.2007
12.01.2007

Mr.Din
jééééééhhh, tak tohle mě dostalo, to neni ani možný ne ?? krásaaaaa


16:54:46
12.01.2007
12.01.2007

berkym1
fantazia...srdce mi za takym pisti...ako a cim si lestil lak?bol velmi zajdeny?
16:46:54
08.01.2007
08.01.2007

TG
-> eMBébé: ten tvůj lak je tedy mnohem lepší nez na moji krasce...

12:50:23
08.01.2007
08.01.2007

janos
Nemůžu si pomoct, ale ty štítky Škoda z eMkový přední masky, co jsou na předních dveřích, to auto dost hyzdí...

12:15:35
06.01.2007
06.01.2007

Czkedar
prostě nádhera, mužu jen tiše závidět

22:18:53
04.01.2007
04.01.2007

Gogata BG
This car looks so good!
Great work! If only my MB was as beautiful as yours... Once again, congratulations!

