skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
! ! ! ! Příště ! ! ! !
hrňa/Sport line - komentáře:
10:10:15
25.05.2005
25.05.2005

aDAm
-> Tuner#2: no ta naprava je moje prace....sem se blbě podival do dokumentace no:-( a když už to tam bylo navařene tak bylo pozdě...ale to je stejnak jedno ty šikme ramena vydrží i bez vyztuh ;-)
07:55:32
25.05.2005
25.05.2005

hrňa
-> Tuner#2: Je možné že je to uchylka, ale ne moje, tu napravu jsem už tak koupil od Adama Radimoviče, tak teď už s tím nic nenadělám.

12:32:18
19.05.2005
19.05.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
Ahoj, koukám na budíky a vypadají super a nápravy taky pěkně repasuješ, ale proč všichni dávaáte výstuhu na sikmé rameno ze špatné strany? To je nějaký syndrom? Pak se to začne rozmáhat a přitom tam je úplně k ničemu - hlavně se propadá spoj šikmého s podélným a tam to potřebuje vystužit.
12:26:50
19.05.2005
19.05.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
21:07:27
18.05.2005
18.05.2005

M.I.K.I
->Hrňa:Tak co pane kdy budou ty matky???Já jen že bych už celkem uvital!!!Jen se ptám!!!!Tak zatím ti prde

18:38:14
15.05.2005
15.05.2005

Rabbit
To podsvětlení je hodně dobrý. Moh bys vysvětlit jak je to udělaný? Od tý doby co sem začal uvažovat o výměně polepů si pohrávám s myšlenkou jak to takhle nějak udělat. Ale moc nevim jak. Moh bys mi dyštak mejlem poslat ty tvoje polepy? Sou moc pěkný, neboj upravim si je.
21:07:38
26.04.2005
26.04.2005

Czert
Pěkná práce
.........9
.........914:29:32
22.04.2005
22.04.2005

hrňa
Nene, dělal jsem to znova na pruhlednou folili. Celkem se povedly co??? Diky za bodíky.
11:25:40
22.04.2005
22.04.2005

REMIX
Týýý woe, jak si proboha spáchal ty budíky, si vyřezal ty čísla?? Nebo co? Každopádně ty modré jsou asi nejhezčí..dávám 8b.
11:46:09
05.04.2005
05.04.2005

hrňa
-> manijak: No tak jsem našel i z mošnova, ale je tam jenom vidět čumak se světlama. Nejblíže u toho pole.
www.tomasson.aktualne.cz/ foto/DSC01902_resize.JPG
www.tomasson.aktualne.cz/ foto/DSC01902_resize.JPG
11:37:31
05.04.2005
05.04.2005

hrňa
-> manijak:Ha tady je dukaz, že ti nekecam. Dokonce to vystihl i s moji maličkostí, ale z mošnova jsem zatím žadnou fotečku nenašel.
www.tomasson.aktualne.cz/ foto/DSC01933_resize.JPG
www.tomasson.aktualne.cz/ foto/DSC01933_resize.JPG
09:59:52
05.04.2005
05.04.2005

hrňa
->hany: Díky, taky se mi líbí
->manijak: Jo byl, stal jsem v mošnově přímo naproti tobě přez drahu, než si se jel podivat za remixem a vedle mě stal i M.I.K.I

->manijak: Jo byl, stal jsem v mošnově přímo naproti tobě přez drahu, než si se jel podivat za remixem a vedle mě stal i M.I.K.I
13:36:15
03.04.2005
03.04.2005

manijak
čest soudruhu! Ty jsi tam nebyl svojím autem?
08:40:59
31.03.2005
31.03.2005

hany
pěkná náprava 

23:25:19
30.03.2005
30.03.2005

Johny Death
Zdravicko clovece koukam velice uzajimave zvlaste to podsviceni a ty pojstky :) ale na drevenem platu??? :) jinak pekne :) mimochodem napsal bys mi kde jsi sehnal a kolik te staly ty bezpecnostni matky na ty kopretiny taky nejaky potrebuju :-/ napis mi to do vzkazu treba dik :)
11:15:34
30.03.2005
30.03.2005

aDAm
-> hrňa: no mi to neva;-)
10:58:36
30.03.2005
30.03.2005

hrňa
-> ALL: No jak to tak vidím tak s tou barvou se nechame překvapit všichni. Protože ja ještě taky nejsem pevně rozhodnut.
-> Adam Radimovič: Jojo, dovolol jsem si je použít, doufam že to autorovi nevadí???
Tak z hornbachu, ať žije poctivost.
-> Adam Radimovič: Jojo, dovolol jsem si je použít, doufam že to autorovi nevadí???
Tak z hornbachu, ať žije poctivost.
16:54:53
29.03.2005
29.03.2005

aDAm
jinak ta krabička těch šroubku je poctivě pučena z hornbachu;-)
16:53:38
29.03.2005
29.03.2005

aDAm
-> M.I.K.I: heh bych řek že ty fotos te uhlovky sou moje;-) hlavně na te jedne ty křusky poznavam;-)
15:29:52
29.03.2005
29.03.2005

M.I.K.I
vydiš to vole a ty jsis stěžoval,že mám hodně bodu!!!!!!!!A kde jsi ty
kde jsi fotil tu uhluvku??Jak jsme ji dovezli tak jsi ji byl fotit????zatím čus
kde jsi fotil tu uhluvku??Jak jsme ji dovezli tak jsi ji byl fotit????zatím čus
hrňa/Sport line
