
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Favorit 136L/A
Motor: 1289ccm, základ z motoru 136L, rovné písty, vačka 280/280 skp. A, karburátor skp. A, odlehčená řemenice, zvětšené kanály, slícované s sacím potrubím, náplň: Castrol 10w60, palivové čerpadlo Facet Red 170l/h.
Chlazení: Dočasně malý chladič 1.3,ventilátor 230W (Peugeot 205 GTI)
Výfuk: Škoda Felicia skp. A
Převodovka:
Obal Felicia 1,6.
Stálý převod 4,18 (rovný zub).
5 stupňová kolečka (rovný zub).
Lamelový samosvorný diferenciál
Maximální rychlost 130 - 150km/h podle kol.
Stavba P.Bartášek
Náplň: Castrol Syntrax 75w140
Podvozek: Tlumiče HP Sporting skp. N . stabilizátor na zadní nápravě.
Brzdy: Děrované kotouče 236mm, destičky Ferodo DS2500.
Bubny - obložení Ferodo
Hydraulická ruční brzda
Závodní brzdová kapalina Castrol SRF
Vybavení interiéru: Sedačky Sparco Sprint V, pásy Schroth 6 bodové, Vevařený rám dle přílohy J, Volant RRS černý semiš, hasící přístroj Speedpro 2kg náplň, 6ti polový odpojovač elektrického systému, boční skla u posádky podlepena bezpečnostní folií 3M, Interkom Terratrip Professional.
Karoserie: Upraveny lemy kvůli větším kolům.
Světelná rampa 2x dálka, 2x mlha
Kola a Pneumatiky: 13" , Avon - sucho, mokro
Motor: 1289ccm, základ z motoru 136L, rovné písty, vačka 280/280 skp. A, karburátor skp. A, odlehčená řemenice, zvětšené kanály, slícované s sacím potrubím, náplň: Castrol 10w60, palivové čerpadlo Facet Red 170l/h.
Chlazení: Dočasně malý chladič 1.3,ventilátor 230W (Peugeot 205 GTI)
Výfuk: Škoda Felicia skp. A
Převodovka:
Obal Felicia 1,6.
Stálý převod 4,18 (rovný zub).
5 stupňová kolečka (rovný zub).
Lamelový samosvorný diferenciál
Maximální rychlost 130 - 150km/h podle kol.
Stavba P.Bartášek
Náplň: Castrol Syntrax 75w140
Podvozek: Tlumiče HP Sporting skp. N . stabilizátor na zadní nápravě.
Brzdy: Děrované kotouče 236mm, destičky Ferodo DS2500.
Bubny - obložení Ferodo
Hydraulická ruční brzda
Závodní brzdová kapalina Castrol SRF
Vybavení interiéru: Sedačky Sparco Sprint V, pásy Schroth 6 bodové, Vevařený rám dle přílohy J, Volant RRS černý semiš, hasící přístroj Speedpro 2kg náplň, 6ti polový odpojovač elektrického systému, boční skla u posádky podlepena bezpečnostní folií 3M, Interkom Terratrip Professional.
Karoserie: Upraveny lemy kvůli větším kolům.
Světelná rampa 2x dálka, 2x mlha
Kola a Pneumatiky: 13" , Avon - sucho, mokro
Fabi - Favorit 136L/A - komentáře:
17:26:52
29.05.2013
29.05.2013

Fabi
-> Nepér: Vačka tam je tovární 280/280 áčková, kanály v sání i v hlavě 28mm, odlehčená řemenice, jinak to je v sérii. Ten druhý motor co mám je kompletní áčko, včetně odlehčených ventilů a duralových misek ale repasuje se pomalu, tyhle speciální díly nejsou moc k sehnání...

14:35:53
29.05.2013
29.05.2013

Nepér
Tak ještě vačku k tomu sání, adekvátně upravit kanály v hlavě, slícovat a 70 kW tam musí bejt...
19:12:15
28.05.2013
28.05.2013

Fabi
-> onba: Děkuju 

21:49:16
22.05.2013
22.05.2013

onba
Pěkný auto, gratuluji 

18:29:30
19.01.2013
19.01.2013

Fabi
-> peter l: Děkuji, ale stejně to pořád není takové jaké bych si to přál 

20:08:08
03.01.2013
03.01.2013

peter l
No tak toto auto sa mi strasne paci





19:18:34
12.10.2012
12.10.2012

Fabi
Opravdu ? Měli jste mávat Škodováci sobě 

10:36:59
12.10.2012
12.10.2012

Nepér
Byli jsme zrovna na Sychrově na výletě, když jste jeli kolem 

22:08:49
13.08.2012
13.08.2012

Fabi
-> tonek.favo: Vím vím, a nechci, favorit je sám o osobě hodně měkký auto a já se nechci zabít 

22:03:28
13.08.2012
13.08.2012

tonek.favo
Být tebou zaměřím se taky na zbytečný kg
dle fotek se toho dá odstranit ještě dost a nestojí to nic 


21:12:12
11.09.2011
11.09.2011

Lukáš Černý
-> jok3r: Taky jde o to v jakym stavu ty brzdice sezenes vid .. Kdyz bys je dal repasnout tak uz ta sranda vyjde na nejakych 6-7tis .. :) jasny ze s kotoucema a mozna deskama ..
12:36:59
14.08.2011
14.08.2011

jok3r
-> Fabi: ja dal dopredu 259mm chladaky a cela ta sranda vysla asi na 1500+desky
19:14:10
08.08.2011
08.08.2011

OndraKrupi
-> Fabi:
no vidíš


18:54:02
08.08.2011
08.08.2011

Fabi
-> OndraKrupi: Podložkám bych se rád vyvaroval :) uvidíme třeba se hecnu a přes zimu dám 4 pístky



17:24:40
08.08.2011
08.08.2011

OndraKrupi
-> Fabi: 236kotouč no přes 0,5mm podložku nasadil :-) jinak to zas tak draho nevyjde:-)
08:59:51
08.08.2011
08.08.2011

Fabi
-> OndraKrupi: Jedna věc byli finance a druhá že bych nenasadil 13" kola 

21:47:10
07.08.2011
07.08.2011

OndraKrupi
a proč si dopředu nedal chlaďáky?
15:39:31
07.08.2011
07.08.2011

Fabi
Kotouče jsou ze Speedpra,výrobce neznám,a pískající desky mi nevadí,auto je na závody 

15:16:48
07.08.2011
07.08.2011

FORM - zlomená ojnice
Kotouče máš Zimmerman sport? Pokud ano, bacha na desky, po ohřátí brzd mi ATE desky pískají. Budu muset hledat jinou kombinaci.
15:51:00
10.06.2011
10.06.2011

Fabi
-> david 136: Pohárový je protože odpovídá motoru,který se jezdil v pohárech Favoritů a dosahoval výkonu kolem 90 koní,není to takový jako Ačko ale zase né takový jako Nko,prostě něco mezi 
