
skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
S úpravami Felicie jsem začal už v roce 2000. V roce 2002 prošla velkou změnou a položil jsem základ budoucího vzhledu verze, kterou jsem nazval RRS. Od té doby jsem auto postupně vylepšoval. V letech 2005 a 2006 jsem se s autem zúčastnil soutěže Tuning Cup. V následujícím roce už jako její porotce. Firma Sony Xplod prezentuje své výrobky ve Felicii RRS od roku 2006.
Karoserie a lak
Přední, zadní nárazník a prahy vyrobeny na zakázku dle vlastního návrhu, modifikovaná přední maska s nasáváním k ventilaci do interiéru, stříška 5.dveří Airdesign, zpětná zrcátka M3, zavařené 5.dveře, kliky, boční blinkry a původní sání na kapotě, převařené všechny lemy blatníků, sání na kapotě originál Toyota Celica Turbo 4WD s krytem z karbonu, karbonové deflektory na předním nárazníku, karbonové výplně celého nárazníku, aero-centrální stěrač, hliníkové víčko nádrže Mattig, lakované zadní lampy, přední projektorová světla s parkovacími světly „ANGEL EYES“, LED-diodové blinkry, žraločí ploutev, přední a zadní difuzor z karbonu
Barva
na zakázku míchaná,6 vrstev barvy,1 vrstva bezbarvého laku
Motor a převodovka
Motor převrtán na obsah 1.490 ccm, výkon 109 koní, 132 Nm, kovaná klika, ostrá vačka 280/280, závodní výfuk sk.A, zapalovací kabely a iridiové svíčky SPLITFIRE, leštěné sací a výfukové kanály, modré FLEXO hadice, leštěná rozpěrná tyč a víko ventilů, kryt okolí motoru z karbonu, černě lakované nádržky, chromovaný vzduchový filtr K&N, odvětrání hlavy válců K&N, olejová chladič MOCAL, manuální ovládání větráku chladiče, ostřik chladiče vodou
Interiér
Sedadla SPARCO SPRINT, závodní bezpečnostní pásy SPARCO, u řidiče limitovaná série Carlos Sainz, palubní deska a dveřní lišty v matové barvě vozu, zadní zástavba z karbonu v ní zabudované Hi-Fi s ozvučnicemi, homologovaná ochranná klec sk. N s FIA homologací, volant OMP 320 mm z broušené kůže, karbonové pedály SPARCO, nerezové nášlapy pro řidiče a spolujezdce s logem RRS, řadička SPARCO T-REX z broušené kůže, 2x helma SPARCO, boční ochranné sítě SANDTLER, individuální přihrádka na DVD přehrávač a zásobník na CD a DVD, bílé polepy hlavních přístrojů Air Design, duralové lemování kolem nich, před spolujezdcem na palubní desce ukazatele teploty a tlaku oleje, teploty chladící kapaliny voltmetr a otáčkoměr s barevnou volbou podsvícení, 2x hasící přístroj, startování tlačítkem
Sony Audio
CD, MP3 přehrávač CDX-GT700D, DVD přehrávač MEX-R1, v palubní desce zabudovaný LCD monitor XVM-F65, komponentní repro v předních dveřích XS-HT170SN, komponentní repro ve středovém tunelu XS-HT130SN, za předními sedadly 2x basové repro XS-L102P5S s uzavřenými boxy á 14 litrů, v šikmé konstrukci komponentní repro XS-HT170SN a komponentní repro XS-HT130SN, 2x subwoofer 15“ XS-L152P5S s boxem 60 litrů a 2x bassreflex, druhý zabudovaný LCD monitor XVM-F65 na rozpěrné tyči zadních tlumičů, 1x dvoukanálový zesilovač XM-SD22X, 3x čtyřkanálový zesilovač XM-SD46X, 2x jednokanálový digitální zesilovač XM-SD61X, 4x komponentí repro XS-HT170SN v zadních dveřích kufru, mezi sedadly umístěn High End kapacitor Carpower CAP-50HEX 5-Farad, baterie OPTIMA YELLOW TOP, power kabely Carpower Silverline, klemy baterie, pojistková pouzdra, signálové a video kabely Rockford Fosgate, zapojení provedeno firmou RAPID Autohifi
Podvozek a kola
Upravené tlumiče HP Sporting special, snížení -60/-40 mm, litá kola Porsche Turbo 8x17 ET47, rozšiřovací podložky 35/65 mm, pneu Dunlop 9090 205/40 R17, lakované podběhy na modro, přední kotouče Brembo, destičky Ferodo DS2000, přívod studeného vzduchu k brzdám
Karoserie a lak
Přední, zadní nárazník a prahy vyrobeny na zakázku dle vlastního návrhu, modifikovaná přední maska s nasáváním k ventilaci do interiéru, stříška 5.dveří Airdesign, zpětná zrcátka M3, zavařené 5.dveře, kliky, boční blinkry a původní sání na kapotě, převařené všechny lemy blatníků, sání na kapotě originál Toyota Celica Turbo 4WD s krytem z karbonu, karbonové deflektory na předním nárazníku, karbonové výplně celého nárazníku, aero-centrální stěrač, hliníkové víčko nádrže Mattig, lakované zadní lampy, přední projektorová světla s parkovacími světly „ANGEL EYES“, LED-diodové blinkry, žraločí ploutev, přední a zadní difuzor z karbonu
Barva
na zakázku míchaná,6 vrstev barvy,1 vrstva bezbarvého laku
Motor a převodovka
Motor převrtán na obsah 1.490 ccm, výkon 109 koní, 132 Nm, kovaná klika, ostrá vačka 280/280, závodní výfuk sk.A, zapalovací kabely a iridiové svíčky SPLITFIRE, leštěné sací a výfukové kanály, modré FLEXO hadice, leštěná rozpěrná tyč a víko ventilů, kryt okolí motoru z karbonu, černě lakované nádržky, chromovaný vzduchový filtr K&N, odvětrání hlavy válců K&N, olejová chladič MOCAL, manuální ovládání větráku chladiče, ostřik chladiče vodou
Interiér
Sedadla SPARCO SPRINT, závodní bezpečnostní pásy SPARCO, u řidiče limitovaná série Carlos Sainz, palubní deska a dveřní lišty v matové barvě vozu, zadní zástavba z karbonu v ní zabudované Hi-Fi s ozvučnicemi, homologovaná ochranná klec sk. N s FIA homologací, volant OMP 320 mm z broušené kůže, karbonové pedály SPARCO, nerezové nášlapy pro řidiče a spolujezdce s logem RRS, řadička SPARCO T-REX z broušené kůže, 2x helma SPARCO, boční ochranné sítě SANDTLER, individuální přihrádka na DVD přehrávač a zásobník na CD a DVD, bílé polepy hlavních přístrojů Air Design, duralové lemování kolem nich, před spolujezdcem na palubní desce ukazatele teploty a tlaku oleje, teploty chladící kapaliny voltmetr a otáčkoměr s barevnou volbou podsvícení, 2x hasící přístroj, startování tlačítkem
Sony Audio
CD, MP3 přehrávač CDX-GT700D, DVD přehrávač MEX-R1, v palubní desce zabudovaný LCD monitor XVM-F65, komponentní repro v předních dveřích XS-HT170SN, komponentní repro ve středovém tunelu XS-HT130SN, za předními sedadly 2x basové repro XS-L102P5S s uzavřenými boxy á 14 litrů, v šikmé konstrukci komponentní repro XS-HT170SN a komponentní repro XS-HT130SN, 2x subwoofer 15“ XS-L152P5S s boxem 60 litrů a 2x bassreflex, druhý zabudovaný LCD monitor XVM-F65 na rozpěrné tyči zadních tlumičů, 1x dvoukanálový zesilovač XM-SD22X, 3x čtyřkanálový zesilovač XM-SD46X, 2x jednokanálový digitální zesilovač XM-SD61X, 4x komponentí repro XS-HT170SN v zadních dveřích kufru, mezi sedadly umístěn High End kapacitor Carpower CAP-50HEX 5-Farad, baterie OPTIMA YELLOW TOP, power kabely Carpower Silverline, klemy baterie, pojistková pouzdra, signálové a video kabely Rockford Fosgate, zapojení provedeno firmou RAPID Autohifi
Podvozek a kola
Upravené tlumiče HP Sporting special, snížení -60/-40 mm, litá kola Porsche Turbo 8x17 ET47, rozšiřovací podložky 35/65 mm, pneu Dunlop 9090 205/40 R17, lakované podběhy na modro, přední kotouče Brembo, destičky Ferodo DS2000, přívod studeného vzduchu k brzdám
Asphalte/Felicia RRS - komentáře:
14:44:12
30.11.2015
30.11.2015

Tomaso435
-> Ondra K.: ještě že už sou tyhle doby rychle a sběsile pryč 

14:37:15
30.11.2015
30.11.2015

Ondra K.
Nádhera prostě. Doteď ji mám doma na plakátu. 

21:03:29
30.10.2013
30.10.2013

Tomaso435
-> skoda.felicia.94:
máš mít takový kola, jaký sou schválený na feldu. takže od kol máš typovej list kterej je pro feldu. a tim pádem ti je zapíšou. Univezálně kola 15"ti nezapíšou nikde. musíš mít konkrétní typ.
máš mít takový kola, jaký sou schválený na feldu. takže od kol máš typovej list kterej je pro feldu. a tim pádem ti je zapíšou. Univezálně kola 15"ti nezapíšou nikde. musíš mít konkrétní typ.20:58:39
30.10.2013
30.10.2013

skoda.felicia.94
můžeš mi prosím poradit, jak zapsat pantnáctky do TP?
17:54:48
22.07.2013
22.07.2013

skoda.felicia.94
díky moc
16:02:14
22.07.2013
22.07.2013

Luky
Třeba zde: www.ncpower.cz/ramy-aut
Nebo Martin Grabijec v Mladé Boleslavi taky vyrábí rámy
Nebo Martin Grabijec v Mladé Boleslavi taky vyrábí rámy
15:55:02
22.07.2013
22.07.2013

skoda.felicia.94
poraďte kde sežunu ochranou klec na felicii s homologací Fia
16:27:45
10.10.2012
10.10.2012

OndraKrupi
-> mira76 10.10.12 11:18:42: přijel na stk zkontrolovali to a odjel
to se běžně stává...
to se běžně stává...12:40:55
10.10.2012
10.10.2012

castrol
-> mira76: no predsa dverami
12:24:46
10.10.2012
10.10.2012

Radek Retro eLeSo
-> mira76 10.10.12 11:18:42: prošla STK asi jako většina udělanejch škodovek v ČR a jinejch upravenejch aut,přeber si to jak chceš
11:46:22
10.10.2012
10.10.2012

MOLSO
-> mira76: 

11:18:42
10.10.2012
10.10.2012

mira76
To by mě zajímalo jak tohlo mohlo projít STK.Je to hezký, ale na muj vkus...co je moc, to je moc.Mira
23:15:56
07.10.2012
07.10.2012

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petas.Kejdz 07.10.12 23:14:36: Má jí stále David
bavil jsem se s ním na letošní Příbrami.
bavil jsem se s ním na letošní Příbrami.23:14:36
07.10.2012
07.10.2012

Petas.Kejdz
by mě zajímalo jestli tohle auto má stále david nebo nekdo už jiný ?? popř jestli ji ma nekdo jiný tak jak dopadla ?
15:49:10
12.08.2012
12.08.2012

MajoLR
"TOP" felda!!!!!


13:51:40
12.08.2012
12.08.2012

majoss777
krásna
čestné miesto na plagáte v garáži
čestné miesto na plagáte v garáži
21:29:57
11.07.2012
11.07.2012

Colonel
ty zad.světla jsou bomba
22:58:41
11.04.2012
11.04.2012

FavoBoom
Moc hezký tuning radost pohledět a hlavně je dělaný od motoru po vzhled tak to mám rád
jen tak dál držím palce 
jen tak dál držím palce 
20:37:53
15.08.2011
15.08.2011

asphalte
-> Edisek: Felicia se fotila v Praze pro slovesnký časopis POWER.
Asphalte/Felicia RRS
