
            
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   
   Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
      Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
23:27:44
04.11.2011
04.11.2011

gred
			
				
			
		
		
-> Nepér: nejsou to ty co byly na aukru? a mohl bych vědet na co je ta šipka v kontrolkách pod tacháčem? 
	
23:25:14
04.11.2011
04.11.2011

Péďa17
			
				
			
		
		
-> Nepér 04.11.11 10:14:18: pěkná kola
	22:55:41
04.11.2011
04.11.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> Nepér 04.11.11 10:14:18: Hmmm...
	10:15:41
04.11.2011
04.11.2011

MATTESS
			
				
			
		
		
-> Nepér: ty má kamarád na R19
	10:14:18
04.11.2011
04.11.2011

Nepér
			
				
			
		
		
23:30:26
30.10.2011
30.10.2011

Nepér
			
				
			
		
		
Vzadu ani vepředu to níž nejde, jsem na spodních drážkách 
 Když je to na heveru, je pružina už celkem volná, hlavně zadní.
	
 Když je to na heveru, je pružina už celkem volná, hlavně zadní.19:45:52
30.10.2011
30.10.2011

Athlonek
			
				
			
		
		
-> Nepér: No to je fakt, svody 4 do jednoho nějaké to místo zaberou.
	22:39:56
27.10.2011
27.10.2011

cPetan
			
				
			
		
		
Nepomohlo by tomu snížit ještě víc zadek? vypadalo by to strašně, ale párkrát jsem to na závodech viděl...
	16:19:10
26.10.2011
26.10.2011

Nepér
			
				
			
		
		
Jo, je toho víc a mám strach, že by se tam zároveň se svody nevešel.
	16:08:56
26.10.2011
26.10.2011

Athlonek
			
				
			
		
		
-> Nepér: Jo tak to máš stejnou převodovku jako mám já, ješte by to chtělo na přední nápravu stabilizátor, co?
	14:24:43
26.10.2011
26.10.2011

marecko
			
				
			
		
		
jasné 
 prvikrát som ich uvydel na tvojom fáve a hned mi padli do oka supér to vyzerá tak trochu zmenšuje tie velké hmlovky
 je to pekné a moc sami to páči 
	
 prvikrát som ich uvydel na tvojom fáve a hned mi padli do oka supér to vyzerá tak trochu zmenšuje tie velké hmlovky
 je to pekné a moc sami to páči 
11:45:48
26.10.2011
26.10.2011

T
			
				
			
		
		
-> MATTESS:  : aha 
 no nepotěší...
	
 no nepotěší...
06:47:29
26.10.2011
26.10.2011

MATTESS
			
				
			
		
		
-> T: myslíš ten Lanos? Podle mě serie. Jen nešťastně vyjel z trati.
	23:45:05
25.10.2011
25.10.2011

marecko
			
				
			
		
		
ahoj
 pekné ti šlapal favo po tom okruhu supér fakt pekné šlapé 
	
 pekné ti šlapal favo po tom okruhu supér fakt pekné šlapé 
23:41:43
25.10.2011
25.10.2011

Nepér
			
				
			
		
		
-> Athlonek: No, moc to nesedí ale jiný pružiny/tlumiče v plánu nemám, aspoň se s tím dá normálně jezdit. Mám tam tu kratší sériovou převodovku, co se dávala na 135. Převod z hlavy nevim.
	22:07:14
25.10.2011
25.10.2011

Athlonek
			
				
			
		
		
-> Nepér:  koukám pěkně to sedí na těch HPéčkách a jakej máš stálej převod v převodovce?
	21:31:55
25.10.2011
25.10.2011

T
			
				
			
		
		
-> MATTESS:  : to jsem viděl fotky,ale nemam facebook, tak jsme se nedostal dál...nějaký info....co to bylo za techniku v autě a co tam vyváděl, že to dopadlo až tak .... :-/
	18:30:29
23.10.2011
23.10.2011

Nepér
			
				
			
		
		
Do zatáček na trojku.
	
            Nepér / Favorit 136L
         
      
                                                                                                        