
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Favorit 136 LS
Rok výroby 1989
MOTOR:
1.6 MPI 55kw(bez uprav),vyměněno ložisko převodovky,lamela,přitlač ák,
motor vylakován do černé barvy,leštěná rozpěrná tyč
PODVOZEK:
náprava z felicie se stabilizatorem
posilovač řízení
HP Sporting na Felicii 1.6 verze tuning
předek snížen o -6cm
zadek snížen o -6cm
EXTERIER:
Karoserie komplet po GO
V předních dveřích kliky z Audi,zadní dveře zahlazené-výřez SPZ z Passata B6,přimračena zadní světla
vytahnuté lemy:předek-2cm a zadek 3cm
Barva: RS Modrá
Na oknech folie 70% zatmaveni s atestem
přední maska zahlazena,kapota vyhlazena a zamračena
spojlery od nuclear racing
Alu kola Keskin KT5 15x7 na gumách 195/45
zadní bílé lampy
Střešní okno
zrcádka kapky
světla natřeno po krajích na černo.V před. blinkrech čiré žárovky svití žlutě.Parkovačky z bílích led diod,hlavní světla modre H4
Leštěné víčko nádrže z Yamahy FZR 1000
INTERIÉR:
sedačky,koberec.stropnice Felicie,Palubka(potažena mikroplyšem),černé výplně dveří
sportovní volant
AUDIO:
Radio:
Přední repro: Rainbow CSX 265(jsem s něma nadmíru spokojen)
Subwoofer: Hert ES 300 D
zesilovač: Eyebrid Y150 (2.kanál)
zesilovač: Dragster DAB 4075 (4.kanál)
www.zkouknito.cz/video-ex cellent-infinity-and-xclus ive-weekend-19-26-10-2008? m=1e6a50c0...
Škoda Octavia 1.9 TDI
Rok výroby 2002
MOTOR:
1.9 TDI 66kw(Originál) nyní Vyměněny seriové trysky za Sprint 764,chip.Výkon změren na brzdě 141HP a to je krasný:-D
PODVOZEK:
Podvozek WMAX
předek snížen o -8 cm
zadek snížen o -7 cm
EXTERIER:
Kola: CABO Rims 113 chrome 18x7.5,gumy:FALKEN ZE-912 new - 215/35 R18 84W
AUDIO:
Radio:
Přední repro: Rainbow CSX 265
Subwoofer: hHelix W12 Compatition
zesilovač: Eyebrid Y150 (2.kanál)
zesilovač: Dragster DAB 4075 (4.kanál)
Rok výroby 1989
MOTOR:
1.6 MPI 55kw(bez uprav),vyměněno ložisko převodovky,lamela,přitlač ák,
motor vylakován do černé barvy,leštěná rozpěrná tyč
PODVOZEK:
náprava z felicie se stabilizatorem
posilovač řízení
HP Sporting na Felicii 1.6 verze tuning
předek snížen o -6cm
zadek snížen o -6cm
EXTERIER:
Karoserie komplet po GO
V předních dveřích kliky z Audi,zadní dveře zahlazené-výřez SPZ z Passata B6,přimračena zadní světla
vytahnuté lemy:předek-2cm a zadek 3cm
Barva: RS Modrá
Na oknech folie 70% zatmaveni s atestem
přední maska zahlazena,kapota vyhlazena a zamračena
spojlery od nuclear racing
Alu kola Keskin KT5 15x7 na gumách 195/45
zadní bílé lampy
Střešní okno
zrcádka kapky
světla natřeno po krajích na černo.V před. blinkrech čiré žárovky svití žlutě.Parkovačky z bílích led diod,hlavní světla modre H4
Leštěné víčko nádrže z Yamahy FZR 1000
INTERIÉR:
sedačky,koberec.stropnice Felicie,Palubka(potažena mikroplyšem),černé výplně dveří
sportovní volant
AUDIO:
Radio:
Přední repro: Rainbow CSX 265(jsem s něma nadmíru spokojen)
Subwoofer: Hert ES 300 D
zesilovač: Eyebrid Y150 (2.kanál)
zesilovač: Dragster DAB 4075 (4.kanál)
www.zkouknito.cz/video-ex cellent-infinity-and-xclus ive-weekend-19-26-10-2008? m=1e6a50c0...
Škoda Octavia 1.9 TDI
Rok výroby 2002
MOTOR:
1.9 TDI 66kw(Originál) nyní Vyměněny seriové trysky za Sprint 764,chip.Výkon změren na brzdě 141HP a to je krasný:-D
PODVOZEK:
Podvozek WMAX
předek snížen o -8 cm
zadek snížen o -7 cm
EXTERIER:
Kola: CABO Rims 113 chrome 18x7.5,gumy:FALKEN ZE-912 new - 215/35 R18 84W
AUDIO:
Radio:
Přední repro: Rainbow CSX 265
Subwoofer: hHelix W12 Compatition
zesilovač: Eyebrid Y150 (2.kanál)
zesilovač: Dragster DAB 4075 (4.kanál)
De Tomaso - komentáře:
vim ne
nesu hlupy,kdoby taky dal foto do profilu jak to zrovna nedobrzdil!":?

-> pitrs-84@: To je tak schválně a zrcadka jsem říkal že šteluji.Byly v plánu od začatku jenom šli nakonec

ta fotka v profilu vypada jako bys to nedobrzdil:-) jinak kooukam ze bez zrcatek to neslo

krásny fačko.... ma to styl.pekny :o)
-> Creams: Doufám že tam dojedu

V to doufám, že je klid :-D teď to testneš za náma na chatu do Jeseniku... jinak ještě nevím zdali pojedu ve čtvrtek či pátek
-> pitrs-84@: EE,IMO dělala problém,protože čip v klíči nebyl na správnem místě
A tekla mi voda tak jsem koupil těleso termostatu a je zatím klid


-> De Tomaso: izolackou?



-> pitrs-84@: Dík za zájem,ale už jsem vše vyřešil a zatím vše ok
-> De Tomaso: nedelam v DPO ale mam praci i garaz v arealu masokombanatu,(potravinar
ske zavody)mam tam normalni praci a kousek od ni taky v arealu garaz tam mam i vlastni diagnostiku kdybys chtel nekdy nebo nekdo,no nic jen sem chtel pomoct s termostatem
-> pitrs-84@: Dík ale jestli děláš v DPO tak na diagnostice jsem byl.Jinač už je vše vyřešeno.Teď jsem se byl projed a vše šlape jak má,tak uvidíme

-> De Tomaso: to bych ti rekl tak ze IMO. jinac v praci mame jednasestku motor z oktavky,hod tady foto jak to vypada a ja v praci mrknu jestli je to stejny,a kdyz tak ti to vezmu
-> pitrs-84@: nejede to vubec.Ale už jsem zjistil čím to je.Jsem myslel že je to rozdělovač protože jsem nasartoval a motor hned zdechl.Zkoušel jsem svičky a přestala davat jiskru.Tak jsem volal pár lidem a ti mi řekli že to dělá IMO.Tak jsem zas shaněl jak to obejít a nakonec to dělal čip v kličí.Byl dál než má byt
Tak jsem ho přilepil a bez problemu.Ale ted reším vodu.Mám prasklou celou tu umělou hmotu kde je termostat atd.A nějak se mi to nedaří sehnat


a proc ty shanis rozdelovac,jede ti to na piku nebo co?
-> De Tomaso: pekne Favo..

-> pitrs-84@: uvidíme v zimě.Půjde zase do garáže a tam se uvidí co mě napadne

-> De Tomaso:
sniz to a nekecej
aspon dva centimetricky
sniz to a nekecej

-> Eidy: není to upravené v ničem.Prostě jsme to nasvitily a výsledek vydíš sám

Moc hezký Fa. A ty fotky jsou taky povedený. To je ještě upravený ve Photoshopu nebo tak něco? Myslím stíny.
-> De Tomaso: já to mám sice -7cm ale mám 14" a je tam vidět docela rozdíl oproti tomu když to je na 15"